quote:Crewleden zijn geen users.
Op donderdag 15 januari 2004 18:03 schreef veekeend het volgende:
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
quote:
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:02 schreef Kos het volgende:
Ik denk dat het allemaal de schuld is van Marokkanen!
quote:vindt ik ook
Op donderdag 15 januari 2004 18:02 schreef Kos het volgende:
Ik denk dat het allemaal de schuld is van Marokkanen!
quote:Maar toch wel gebruikers?
Op donderdag 15 januari 2004 18:03 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Crewleden zijn geen users.
quote:Ach, die paar gram heroine per week...
Op donderdag 15 januari 2004 18:04 schreef veekeend het volgende:[..]
Maar toch wel gebruikers?
quote:met dat soort mensen gewoon naar de kloten
Op donderdag 15 januari 2004 18:02 schreef Doc het volgende:
Gatver wat heb ik een hekel aan van die linkse boomknuffelaars die bij het minste of geringste RACISME roepen. Zo las ik vandaag op FOK ene FrankyMc-zus-en-me-zo die riep dat Tolkien een vuile racist was. Waar gaat dat heen met Nederland
quote:Aaaah heerlijk .. rechtse dombo's united!
Op donderdag 15 januari 2004 18:04 schreef martijntie het volgende:[..]
vindt ik ook
Utmenke!
quote:Het is vind.
Op donderdag 15 januari 2004 18:04 schreef martijntie het volgende:[..]
vindt ik ook
quote:Het is zo'n duidelijk voorbeeld
quote:Hallo
Op donderdag 15 januari 2004 18:05 schreef oling.org het volgende:[..]
Aaaah heerlijk .. rechtse dombo's united!
.
Utmenke!
het is wel allemaal de schuld van de Marokanen... Want... Als zij vroeger... blaat blaat blaat
[Dit bericht is gewijzigd door Utmenke op 15-01-2004 18:07]
quote:nou ja ik bedoel je kan moeilijk ontkennen dat marrokanen van die braven jongens zijn
Op donderdag 15 januari 2004 18:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Weer zo'n 'laten we even de Marokkanen in een fout daglicht stellen topic'... pure discriminatie!
quote:Wat dacht je van de Noordzee in?
Waar gaat dat heen met Nederland
quote:Ik ontken dat ze brave jongens zijn..
Op donderdag 15 januari 2004 18:07 schreef martijntie het volgende:[..]
nou ja ik bedoel je kan moeilijk ontkennen dat marrokanen van die braven jongens zijn
quote:Mijn boom, wat doe je?
Op donderdag 15 januari 2004 18:02 schreef Doc het volgende:
Gatver wat heb ik een hekel aan van die linkse boomknuffelaars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |