ik heb de volgende fiets staan en ik gebruik hem nooit omdat hij een beetje te klein is en ik nog een andere fiets heb.
http://www.giant-bicycles.nl/bn/030.000.000/030.000.000.asp?dealerid=&dealercountry=&lYear=2001&bikesection=8777&range=38&model=9715
op de fiets is een volledig sram 7.0 systeem geinstalleerd. de fiets is voorzien van schijfremmen voor en achter ( de achterste loopt een heel klein beetje aan als er een beetje een zwaar persoon op zit maar dat is af te stellen is mij verteld) en heeft voorvering. er zitten michelin banden op.
ik heb geen bon van de fiets want heb hem vorig jaar van iemand overgenomen maar ik gebruik hem totaal niet dus hij staat eigenlijk gewoon in de weg.
mocht er iemand interesse hebben kom maar met een goed bod vanaf 225 euro
Aanrader iig! Voor de topicstarter: wellicht slim om te vermelden waar 'ie op te halen is?
quote:dank u
Op donderdag 15 januari 2004 17:39 schreef PsychoBlok het volgende:
Alse de fiets nog in een goede staat verkeerd is dit echt geen verkeerde prijs hoor mensen! Als je wilt beginnen met mountainbiken is dit echt een aanrader! Voor zo''n prijs kan je het wel een keer proberen!
quote:175
Op donderdag 15 januari 2004 18:08 schreef hifonics het volgende:[..]
dank u
in rotterdam af te halen en ik wil er vanaf dus wie wil kan hem voor 225 zo oppikken
quote:ik kan hem dit weekend hoogstwaarschijnlijk kwijt voor 250 maar als je 275 geeft is hij van jouw
Op donderdag 15 januari 2004 20:17 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
175
quote:Tja...succes als dat zo is....anders wil over 200 nog wel praten.
Op donderdag 15 januari 2004 23:26 schreef hifonics het volgende:[..]
ik kan hem dit weekend hoogstwaarschijnlijk kwijt voor 250 maar als je 275 geeft is hij van jouw
quote:das alsnog 50 minder dan die andere persoon
Op vrijdag 16 januari 2004 00:01 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Tja...succes als dat zo is....anders wil over 200 nog wel praten.
quote:Ik kan er helaas niets meer bij doen. Ik heb al teveel onkosten gehad de laatste tijd. Zo'n periode dat van alles uit elkaar valt. Auto, fiets, wasdroger en nog een paar dingen.
Op vrijdag 16 januari 2004 00:02 schreef hifonics het volgende:[..]
das alsnog 50 minder dan die andere persoon
quote:hier nog 1 en daarom wil ik het maximale eruit halen
Op vrijdag 16 januari 2004 00:08 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Ik kan er helaas niets meer bij doen. Ik heb al teveel onkosten gehad de laatste tijd. Zo'n periode dat van alles uit elkaar valt. Auto, fiets, wasdroger en nog een paar dingen.
quote:Het is niet anders...als de verkoop niet doorgaat hoor ik het wel.
Op vrijdag 16 januari 2004 00:16 schreef hifonics het volgende:[..]
hier nog 1 en daarom wil ik het maximale eruit halen
sorry man
Suc6
quote:k
Op vrijdag 16 januari 2004 15:02 schreef Dr.Stupid het volgende:[..]
Het is niet anders...als de verkoop niet doorgaat hoor ik het wel.
Suc6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |