abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16276209
Ik heb vrijkaarten gewonnen voor "Niet Uit Het Raam" (NUHR) voor hun voorstelling "Over de top".
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik ervan moet verwachten, dus zijn er hier mensen die meer weten over NUHR of hun voorstelling "Over de top".

Zijn er misschien mensen die "Over de top" hebben bezocht? En wat vond je er van?

pi_16276279
ze zijn wel tof...........is leuke cabaret........volgens mij hebben ze ook wel een internetsite

ik zelf ga 28 januari naar utrecht om ze te bewonderen.....als ik jou was gewoon lekker gaan

pi_16276562
Het schijnt leuk te zijn, heb ze zelf nog niet mogen aanschouwen (komen ook nauwelijks op TV?).
Zaten er ook niet wat 'grote' namen in?
pi_16276572
peter heerschop
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  donderdag 15 januari 2004 @ 09:35:54 #5
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_16276594
NUHR is leuk. Met Viggo Waas en Peter Heerschop (o.a.)
Ben vorig jaar nog geweest. 'K heb me bijna dood gelachen.
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_16283685
Ik heb 2 cd's (althans MP3's ) van ze: Niet Uit Het Raam Zingen en de CD Niet Uit Het Raam Luisteren, download ze maar, ik had ze nog van cabaretmp3.com , maar die is down..KaZaA dan maar!

Rotterdam, Spijkenisse, Garderen, Burgh-Haamstede, Holten, Goor...man het wordt steeds slechter...
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:03:32 #7
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_16284610
Hoort deze niet in Literatureluurs?

NUHR is tja muzikaal cabaret als ik het goed heb. Ken ze eigenlijk alleen live van een liedjesprogramma en van een samenwerking met het NNT (of 2 zelfs: de driestuiveropera en Wachten op Godot). Gewoon gaan zien, wie weet word je (positief) verrast .

Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:18:07 #8
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_16285005
het kan in allebei wel tis nu eenmaal ook cultuur NUHR is best goed ben 1 keer naar een show geweest en heb me krom gelachen.
pi_16285151
Heb hun laatste twee shows gezien.
Die laatste ging als ik me niet vergis over geloof enzo.
Dus als je (streng) gelovig bent is het geen aanrader.
Ik vond het in elk geval een leuke show.

Edit: over de top heb ik (nog) niet gezien...

pi_16292996
Dit topic hoort in LIT.
*schopje*
(Un)masking for the greater good.
pi_16294287
moorkoppie, 'k heb 'm inderdaad dubbel gepost. beginnersongeluk, al zeg ik 't zelf. mijn excuses.

iedereen bedankt voor de reacties, het klinkt goed!

pi_17112113
Ik ben gisteren naar NUHR geweest, maar dit was echt de slechste cabaret voorstelling die ik ooit gezien heb. Het idee en het decor was leuk, maar er werd veel te weinig uitgehaald. Ik heb 1 maal moeten glimlachen, voor de rest heb ik me dood zitten vervelen. Heb ze een jaar of 7 geleden ofzo gezien en toen vond ik ze erg goed.
http://www.snowzone.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')