Toch is het bijna ondenkbaar dat er iemand is die eigenlijk zijn hele leven alleen moet zijn (omdat hij niet aantrekkelijk is). Er zijn altijd wel kansen. In hoeverre maakt de lelijkerd kans bij de vrouwtjes en dan in het bijzonder de aantrekkelijke vrouwen? Met andere woorden, zijn er mooie vrouwen die vrijwillig een relatie met zo iemand aangaan? En nog belangrijker: Op welke gronden?
Natuurlijk weet ik ook wel, dat er voorbeelden zijn van dergelijke relaties, maar wat is de psychologische motivatie van zo'n meid? Hoe zijn ze tot elkaar gekomen en wat heeft haar in hem aangetrokken?
quote:idd, of van die vreselijk playerpraatjes waar zoveel meiden instinken
Op woensdag 14 januari 2004 20:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Vaak moet je dan wel hebben wat die buitenkant compenseert... Zoiets als rijkdom, aanzien of intelligentie.
En dat is wellicht maar goed ook, anders zou het allemaal zeer eentonig en voorspelbaar worden denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door BlueEyed op 14-01-2004 20:07]
quote:Maar als je het zo stelt, dan betekent dat, dat de fysiek minder aantrekkelijken of misschien beter gezegd de totaal onaantrekkelijken nooit aan de vrouw zullen komen (of andersom: aan de man).
Op woensdag 14 januari 2004 20:06 schreef idontlikepizza het volgende:
Ik denk dat uiterlijk een voorwaarde is, en als dat ok is, de rest kan compenseren
quote:tadaaaaaaaaaaa..de oplossing
Op woensdag 14 januari 2004 20:07 schreef derek0905 het volgende:
Misschien als het knappe meisjes veel gedumpt is in haar leven zou ze kunnen kiezen voor een lelijkerd, aangezien die niet zomaar wegloopt.
Het geeft haar dan wat zekerheid.
Als je echt heeel lelijk bent enz. tja je moet natuurlijk dan je eigen eisen niet te hoog stellen lijkt mij.
quote:Als je het maar vaak tegen jezelf zegt, ga je het vanzelf geloven
Op woensdag 14 januari 2004 20:08 schreef Famas het volgende:[..]
tadaaaaaaaaaaa..de oplossing
quote:Ik ben het hier wel mee eens. Ik denk dat wanneer het aankomt op de eerste indruk, het uiterlijk natuurlijk de belangrijkste rol speelt. Maar wanneer je iemand beter leeft kennen, dan zul je dat uiterlijk niet meer 'zien' en gaat het innerlijk een rol spelen. Ik denk dat het voor de fysieke pechvogels belangrijk is, om veel energie te steken in het in contact komen en dat contact te behouden. Dan komt het wel goed
Op woensdag 14 januari 2004 20:20 schreef MindHunter het volgende:
iedereen heeft even veel kans want ook al ga je in eerste instantie voor het uiterlijk (wat meestal ook zo is) uiteindelijk gaat het er toch om hoe iemand innerlijk is want een relatie is toch meer dan alleen maar naar elkaar kijken je wil ook weleens een goed gesprek enzo
Trouwens er is een verschil tussen aangeboren lelijk zijn (bvb gewoon per ongeluk een lelijk gezicht hebben) en lelijk zijn door het zelf veroorzaakt te hebben (bvb onverzorgd uiterlijk, lelijke en vuile kleren, enz). Die laatsten hebben bij mij absoluut geen kans om te scoren. Zolang mannen zich maar goed verzorgen is er geen probleem vind ik.
Het is triest maar waar voor alle lelijkerds, uiterlijk speelt een heel erg grote rol bij partnerkeuze, en ondanks dat lelijke mensen zelf ook het liefst een knappe partner zouden hebben moeten ze vaak genoegen nemen met een lelijkerd van de andere sexe..
quote:Ik maak alle vrouwen aan het lachen maar ik heb ze toch echt niet in bosjes achter me aanlopen hoor, en lelijk ben ik ook al niet, wel arm
Op woensdag 14 januari 2004 20:50 schreef Linz het volgende:
Humor is the keyword. Als je een vrouw aan het lachen kan maken ben je binnen.
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 14-01-2004 20:53]
quote:Eeehmmz, wake up dude!
Op woensdag 14 januari 2004 20:09 schreef Kevin_D het volgende:
Die vrouwen zullen er zijn, dus dat ze naar zn innerlijk kijken, of naar zijn geld. Maar dat zullen niet heel veel vrouwen zijn... Bijna elk mens gaat ten eerste op het uiterlijk af...
quote:Als je een vrouw, "een vrouw" kan laten voelen, ben je binnen en mag je binnen blijven!
Op woensdag 14 januari 2004 20:50 schreef Linz het volgende:
Humor is the keyword. Als je een vrouw aan het lachen kan maken ben je binnen.
Humor is okay! Zekers, maar ja dat heb ik als vrouw ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |