abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16255235
ik heb heel wat topics gezien mar om het centraal te houden ( voor mij dan ) mag je hier je CUBE games aanbieden ....

let wel .. aanbieden incl. eventuele verzendkosten !!

pi_16255467
Okay, ik begin:

Viewtiful Joe - Amerikaanse versie (freeloader of Action Replay nodig).

2 uur gespeeld in totaal, vond er niet veel aan dus ligt nu stof te vangen.
40 euro'tjes inclusief verzenden.

pi_16255546
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:03 schreef NutKees het volgende:
Okay, ik begin:

is me iets te duur .... sorry .. en btw waar kan ik zon freeleader halen/kopen ?? ??
pi_16255581
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:03 schreef NutKees het volgende:
Okay, ik begin:

Hahaha, lachen met jou De Amerikaanse versie is 35 euri bij dvdboxoffice.com, free shipping worldwide. En dan heb je m gloedje nieuw
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_16255603
Een beetje gameshop heeft em wel.

Wat heb je maximaal over voor VJ?

pi_16255729
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:06 schreef NutKees het volgende:
Een beetje gameshop heeft em wel.

Wat heb je maximaal over voor VJ?

Omdat het niet helemaal een spel is naar mijn genre heb ik er maar 20 incl. voor over ..
pi_16255765
quote:
Hahaha, lachen met jou De Amerikaanse versie is 35 euri bij dvdboxoffice.com, free shipping worldwide. En dan heb je m gloedje nieuw
Erg charmante manier hoe jij mensen erop wijst dat een product in prijs is gezakt en ze dus teveel ervoor vragen. Dan kan je ook op een normale manier doen zonder die irritante opmerkingen en smilies.
pi_16255894
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:10 schreef NutKees het volgende:

[..]

Erg charmante manier hoe jij mensen erop wijst dat een product in prijs is gezakt en ze dus teveel ervoor vragen. Dan kan je ook op een normale manier doen zonder die irritante opmerkingen en smilies.

Of je zet een realistische 2e hands prijs neer.

Oh, nog ff een smiley

Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_16256197
Ik heb er bij de locale spellenboer nogal wat voor neergelegd toen ie net uit was en ben niet van plan om ver onder de genoemde nieuwprijs te gaan.

Dus dan beschouw mijn post maar als niet geplaatst.

pi_16256452
hier is al een topic voor
pi_16259238
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:56 schreef SuPerTje het volgende:
ik heb heel wat topics gezien mar om het centraal te houden ( voor mij dan ) mag je hier je CUBE games aanbieden ....

let wel .. aanbieden incl. eventuele verzendkosten !!

Zeg jij maar wat je zoekt. Als je het op een serveerblaadje aangereikt wil krijgen ga je maar naar een winkel.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_16259341
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:59 schreef Kiff het volgende:

[..]

Zeg jij maar wat je zoekt. Als je het op een serveerblaadje aangereikt wil krijgen ga je maar naar een winkel.

nee want daar kan ik ze niet tweedehands krijgen .. iig niet hier bij mij in de buurt ...
  woensdag 14 januari 2004 @ 18:09:54 #13
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_16259527
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 18:03 schreef SuPerTje het volgende:

[..]

nee want daar kan ik ze niet tweedehands krijgen .. iig niet hier bij mij in de buurt ...

Krijg je ervan als je in Beilen woont. Eigen schuld, dikke bult.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_16259672
Starfox Adventures, zeer goede staat, originele uitgave; 20 euro inc. verzenden.
BMX XXX, nieuwstaat : 15 euro inc. verzenden
Dave Mirra Freestyle BMX 2 : 15 euro inc. verzenden.
pi_16261438
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 18:15 schreef Kiff het volgende:
Starfox Adventures, zeer goede staat, originele uitgave; 20 euro inc. verzenden.
BMX XXX, nieuwstaat : 15 euro inc. verzenden
Dave Mirra Freestyle BMX 2 : 15 euro inc. verzenden.
40 voor alle 3 en we hebben een deal .. ( incl. verzenden dan he .. )
pi_16262751
Nutkees, ik wil je VJ wel: 27,50 inc. verzenden?
http://www.xboxlivenation.com
Nieuwe XBOX site met eigen forum!!! Registreer nu en chat mee over Clans, Xbox Live en veel meer!
pi_16263013
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 19:32 schreef SuPerTje het volgende:

[..]

40 voor alle 3 en we hebben een deal .. ( incl. verzenden dan he .. )

Deal, mail me maar even op kiff AT piercer . nl
pi_16266054
Dames en heren, de topicstarter is een prima betaler. Zojuist heeft hij me on-the-spot het overeengekomen bedrag overgemaakt. Aarzel niet om hem een spel aan te bieden zou ik zeggen. _0_ (was iedereen maar zo leuk en aardig alsdat hij en ik kennelijk zijn....)
pi_16271998
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:00 schreef Kiff het volgende:
.......
(was iedereen maar zo leuk en aardig alsdat hij en ik kennelijk zijn....)
Je kon het niet weglaten he ???

tuurlijk betaal ik snel ( als ik geld heb .. )

pi_16272278
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:00 schreef Kiff het volgende:
(was iedereen maar zo leuk en aardig alsdat hij en ik kennelijk zijn....)
ROFL
Lambo of Rekt
pi_16275742
ik ben op zoek naar Mario Kart DD
als iemand die heeft en er mischien wel van af wil zet het hier neer

ik heb er voor over
game+geld !
(games zijn Super monkey ball,Burnout of Starfox)

pi_16275794
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:12 schreef DannyRongen het volgende:
Nutkees, ik wil je VJ wel: 27,50 inc. verzenden?
Ik heb er teveel voor betaald om hem voor dat bedrag te verkopen. In Nederland is de nieuwprijs van de PAL versie 55 euro, dus 35 euro lijkt me een mooi bedrag voor een game die zo goed als nieuw is. Als er mensen zijn die hem aan de andere kant van de wereld voor dat bedrag nieuw kunnen bestellen dan houd ik ze niet tegen.
pi_16276447
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 08:28 schreef NutKees het volgende:

[..]

Ik heb er teveel voor betaald om hem voor dat bedrag te verkopen. In Nederland is de nieuwprijs van de PAL versie 55 euro, dus 35 euro lijkt me een mooi bedrag voor een game die zo goed als nieuw is. Als er mensen zijn die hem aan de andere kant van de wereld voor dat bedrag nieuw kunnen bestellen dan houd ik ze niet tegen.

ben ik het niet met je eens het kan wel zijn dat een 2de handse ongeveer ¤35 moet kosten maar het is wel zo dat het een veel gewilde game is dus de gene die hem aanbied kan er ook dan iets meer voor vragen (ik heb er Resident evil en ¤25 voor gegeven) dan kom je toch wel iets hoger als het bedrag dat jij uitgerekend had
pi_16276873
Klopt, maar volgens sommige 'mensen' moet hier alles voor een appel en een ei verkocht worden omdat ze ergens in een uithoek aan de andere kant van de wereld een winkel vinden die hem goedkoper heeft.

Dan probeer ik daar een beetje in mee te gaan en haal ik nog wat van de 40 euro die ik er voor had willen krijgen af.

pi_16284720
Het is toch gewoon een feit dat je hem bij alle amerikaanse online shops (uithoek?) voor 35 euro kan krijgen zonder verzendkosten? Dus als ik een splinternieuwe voor die prijs kan krijgen ga ik toch niet een 2e hands kopen of wel soms? Dat jij er 55 voor hebt betaald... tja dat zegt dan ook weer genoeg he....
http://www.xboxlivenation.com
Nieuwe XBOX site met eigen forum!!! Registreer nu en chat mee over Clans, Xbox Live en veel meer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')