let wel .. aanbieden incl. eventuele verzendkosten !!
Viewtiful Joe - Amerikaanse versie (freeloader of Action Replay nodig).
2 uur gespeeld in totaal, vond er niet veel aan dus ligt nu stof te vangen.
40 euro'tjes inclusief verzenden.
quote:is me iets te duur .... sorry .. en btw waar kan ik zon freeleader halen/kopen ?? ??
Op woensdag 14 januari 2004 16:03 schreef NutKees het volgende:
Okay, ik begin:Viewtiful Joe - Amerikaanse versie (freeloader of Action Replay nodig).
quote:Hahaha, lachen met jou
Op woensdag 14 januari 2004 16:03 schreef NutKees het volgende:
Okay, ik begin:Viewtiful Joe - Amerikaanse versie (freeloader of Action Replay nodig).
quote:Omdat het niet helemaal een spel is naar mijn genre heb ik er maar 20 incl. voor over ..
Op woensdag 14 januari 2004 16:06 schreef NutKees het volgende:
Een beetje gameshop heeft em wel.Wat heb je maximaal over voor VJ?
quote:Erg charmante manier hoe jij mensen erop wijst dat een product in prijs is gezakt en ze dus teveel ervoor vragen. Dan kan je ook op een normale manier doen zonder die irritante opmerkingen en smilies.
Hahaha, lachen met jouDe Amerikaanse versie is 35 euri bij dvdboxoffice.com, free shipping worldwide. En dan heb je m gloedje nieuw
quote:Of je zet een realistische 2e hands prijs neer.
Op woensdag 14 januari 2004 16:10 schreef NutKees het volgende:[..]
Erg charmante manier hoe jij mensen erop wijst dat een product in prijs is gezakt en ze dus teveel ervoor vragen. Dan kan je ook op een normale manier doen zonder die irritante opmerkingen en smilies.
Oh, nog ff een smiley
Dus dan beschouw mijn post maar als niet geplaatst.
quote:Zeg jij maar wat je zoekt. Als je het op een serveerblaadje aangereikt wil krijgen ga je maar naar een winkel.
Op woensdag 14 januari 2004 15:56 schreef SuPerTje het volgende:
ik heb heel wat topics gezien mar om het centraal te houden ( voor mij dan ) mag je hier je CUBE games aanbieden ....let wel .. aanbieden incl. eventuele verzendkosten !!
quote:nee want daar kan ik ze niet tweedehands krijgen .. iig niet hier bij mij in de buurt ...
Op woensdag 14 januari 2004 17:59 schreef Kiff het volgende:[..]
Zeg jij maar wat je zoekt. Als je het op een serveerblaadje aangereikt wil krijgen ga je maar naar een winkel.
quote:Krijg je ervan als je in Beilen woont. Eigen schuld, dikke bult.
Op woensdag 14 januari 2004 18:03 schreef SuPerTje het volgende:[..]
nee want daar kan ik ze niet tweedehands krijgen .. iig niet hier bij mij in de buurt ...
quote:40 voor alle 3 en we hebben een deal .. ( incl. verzenden dan he .. )
Op woensdag 14 januari 2004 18:15 schreef Kiff het volgende:
Starfox Adventures, zeer goede staat, originele uitgave; 20 euro inc. verzenden.
BMX XXX, nieuwstaat : 15 euro inc. verzenden
Dave Mirra Freestyle BMX 2 : 15 euro inc. verzenden.
quote:Deal, mail me maar even op kiff AT piercer . nl
Op woensdag 14 januari 2004 19:32 schreef SuPerTje het volgende:[..]
40 voor alle 3 en we hebben een deal .. ( incl. verzenden dan he .. )
quote:Je kon het niet weglaten he ???
Op woensdag 14 januari 2004 22:00 schreef Kiff het volgende:
.......
(was iedereen maar zo leuk en aardig alsdat hij en ik kennelijk zijn....)
tuurlijk betaal ik snel ( als ik geld heb .. )
quote:ROFL
Op woensdag 14 januari 2004 22:00 schreef Kiff het volgende:
(was iedereen maar zo leuk en aardig alsdat hij en ik kennelijk zijn....)
ik heb er voor over
game+geld !
(games zijn Super monkey ball,Burnout of Starfox)
quote:Ik heb er teveel voor betaald om hem voor dat bedrag te verkopen. In Nederland is de nieuwprijs van de PAL versie 55 euro, dus 35 euro lijkt me een mooi bedrag voor een game die zo goed als nieuw is. Als er mensen zijn die hem aan de andere kant van de wereld voor dat bedrag nieuw kunnen bestellen dan houd ik ze niet tegen.
Op woensdag 14 januari 2004 20:12 schreef DannyRongen het volgende:
Nutkees, ik wil je VJ wel: 27,50 inc. verzenden?
quote:ben ik het niet met je eens het kan wel zijn dat een 2de handse ongeveer ¤35 moet kosten maar het is wel zo dat het een veel gewilde game is dus de gene die hem aanbied kan er ook dan iets meer voor vragen (ik heb er Resident evil en ¤25 voor gegeven) dan kom je toch wel iets hoger als het bedrag dat jij uitgerekend had
Op donderdag 15 januari 2004 08:28 schreef NutKees het volgende:[..]
Ik heb er teveel voor betaald om hem voor dat bedrag te verkopen. In Nederland is de nieuwprijs van de PAL versie 55 euro, dus 35 euro lijkt me een mooi bedrag voor een game die zo goed als nieuw is. Als er mensen zijn die hem aan de andere kant van de wereld voor dat bedrag nieuw kunnen bestellen dan houd ik ze niet tegen.
Dan probeer ik daar een beetje in mee te gaan en haal ik nog wat van de 40 euro die ik er voor had willen krijgen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |