de openingpost van deel 1:
quote:kort gezegd:
tja..
berovingen, ontvoeringen, verkrachtingen, al dan niet zinloos geweld, het is tegenwoordig de orde van de dag in het nieuws.
gisteren liep ik na 3 uur snachts over straat, alleen, en voelde me zeker niet veilig.
hier in de buurt wordt de laatste tijd nogal eens wat verkracht.
dat brengt me dus op het volgende.
met vuurwapens mag je uiteraard niet over straat gaan.
maar waarmee kan/mag je jezelf wel beschermen?
zodat, als er wat gebeurt, de dader schrikt, en afdruipt, of (een klein beetje) pijn doen, zodat je kan ontkomen?
en: draag jij beschermingsmiddelen bij je als je over straat gaat?
Game on!
quote:Het beste is meteen op de grond gaan liggen en dood spelen.. dan snuffelen ze effe aan je aars en dan lopen ze door..
Op woensdag 14 januari 2004 15:18 schreef rena het volgende:
Ik heb mezelf gelukkig nog nooit hoeven beschermen, maar ik zou ook niet weten hoe ik mezelf moet beschermen als iemand me aanvalt ofzoJe gaat er van uit dat het jezelf niet overkomt.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:20 schreef Suphafly het volgende:[..]
Het beste is meteen op de grond gaan liggen en dood spelen.. dan snuffelen ze effe aan je aars en dan lopen ze door..
Als die optie dr niet is dan hangt het van de tegenstand af of ik het op een mep partij waag 1 op 1 wil ik wel gokje nemen ander (hier heb je mijn spullen ik onthoud je gezicht wel )
Tja wat wil je als je het pas 2 jaar doet
Loop i.i.g. rechtop, straal op een positieve manier zekerheid uit, vermijd uitdagende blikken maar kijk niet naar de grond.
Het is geen garantie, maar bij mij werkt het!
quote:ik moet het nog even doen met de rode...
Op woensdag 14 januari 2004 15:14 schreef lolsnol het volgende:
zwarte band tae-kwondo
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:26 schreef PvtRyan het volgende:
Barret M82A1 .50 Light Fifty
En volgens mij heb je aan veel vechtsporten niet zo heel veel. Het meeste is puur show en daar heb je niks. Er zijn wel vechtsporten die er gewoon op gericht zijn om de tegenstander uit te schakelen. ( Er is een hele goeie israelische vechtsport ben er alleen de naam ff van kwijt)
Het gewicht en of lengte doet er trouwens niet altijd toe. Je kan een geweldig grote man zijn. Maar als je goed getraint bent en weet wat je moet doen dan kan een klein jochie hem nog neer krijgen. Het gaat gewoon puur om het grove werk. Als je op straat word aan gevallen dan zijn er geen regels.
quote:Doe je dan ook altijd een kameamehaaaaaaaaaa
Op woensdag 14 januari 2004 15:33 schreef Erwin1e het volgende:
Ik keek altijd naar DBZ![]()
Dat schrikt ze wel af hoor
quote:Krav Maga; schijnt zeer effectief te zijn.
Op woensdag 14 januari 2004 15:34 schreef SHERMAN het volgende:[..]
kan je nog ff wachten om me te verkrachten? Ik moet nog ff me gun klaar zetten.
En volgens mij heb je aan veel vechtsporten niet zo heel veel. Het meeste is puur show en daar heb je niks. Er zijn wel vechtsporten die er gewoon op gericht zijn om de tegenstander uit te schakelen. ( Er is een hele goeie israelische vechtsport ben er alleen de naam ff van kwijt)
Het gewicht en of lengte doet er trouwens niet altijd toe. Je kan een geweldig grote man zijn. Maar als je goed getraint bent en weet wat je moet doen dan kan een klein jochie hem nog neer krijgen. Het gaat gewoon puur om het grove werk. Als je op straat word aan gevallen dan zijn er geen regels.
Die Barret is vette onzin ja! neem dan een Mossberg ofzo..
= wel effectief om op korte afstand te hanteren...
Als je wordt aangevallen, zijn er idd geen regels vind ik... helaas denkt justitie daar anders over en moet je gepast reatie-geweld gebruiken anders kon jij wel eens degene zijn die en probleem heeft...
quote:Nou sorry maar als ik in zon situatie kom en ik kan ze aan heb ik toch wel de neiging om ze gewoon knock out te slaan
Op woensdag 14 januari 2004 15:44 schreef Kjew het volgende:[..]
Krav Maga; schijnt zeer effectief te zijn.
Die Barret is vette onzin ja!
neem dan een Mossberg ofzo..
= wel effectief om op korte afstand te hanteren...
Als je wordt aangevallen, zijn er idd geen regels vind ik... helaas denkt justitie daar anders over en moet je gepast reatie-geweld gebruiken anders kon jij wel eens degene zijn die en probleem heeft...
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:51 schreef Erwin1e het volgende:[..]
Nou sorry maar als ik in zon situatie kom en ik kan ze aan heb ik toch wel de neiging om ze gewoon knock out te slaan
(zeg gewoon dat je zo in paniek raakte dat je alles kapot slog wat je zag
)
quote:Dan moet ik maar een moord plegen de overvaller in stukken snijden en aan de honden voeren
Op woensdag 14 januari 2004 15:56 schreef Kjew het volgende:[..]
Denk niet dat het erg positief voor je gaat uitpakken als je "gewoon doet alsof je gek was geworden...." Krijg je wel een psychologisch onderzoekje en gaan ze waarschijnlijk eerder aan JOU twijfelen dan aan je aanvaller... zo werkt dat hier in NL....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |