quote:Ziet eruit als een of ander computerzaakje van op de hoek, zeg maar :/
Op woensdag 4 februari 2004 23:27 schreef Master_R het volgende:
Wat vinden jullie hier van : Klik
quote:Ziet eruit als een template en is het volgens mij ook. Correct me if I'm wrong, maar ik heb hem al eens langs zien komen.
Op woensdag 4 februari 2004 23:37 schreef Triloxigen het volgende:[..]
Ziet eruit als een of ander computerzaakje van op de hoek, zeg maar :/
Ook toevallig dat als je zoekt op object3.jpg bijvoorbeeld, dat je dezelfde plaatjes krijgt, als jij op je site hebt (3e en 4e resultaat)
Overal staat ook het woord 'progress', zomaar uit het niets. Helaas kan ik nergens een template met die naam vinden... Ook gebruik je nederlands, duits en engels door elkaar. Vooral duits in de source en in je CSS. Welk persoon gebruikt nu .fettgross als naam bij CSS.
Beetje jammer dat ik hem niet kan vinden....
Url : http://www.mp3z.nl/nuke/html/index.php
Graag tips/advies/bugjes/opbouwende kritiek
En oja.. dat logo is niks, tijdelijk dus totdat ik iemand vind die een koele voor me kan maken..
quote:..ehm...
Op woensdag 4 februari 2004 23:59 schreef ELTino het volgende:[..]
Welk persoon gebruikt nu .fettgross als naam bij CSS.
grappig toch hoe jij altijd die templates eruit vist.
ben zelf (zo nu en dan) bezig met wat nieuws, misschien dat ik het hier de revue laat passeren.
quote:phpnuke
Op donderdag 5 februari 2004 11:53 schreef Stimodrol het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe (nog in beta) site?Url : http://www.mp3z.nl/nuke/html/index.php
Graag tips/advies/bugjes/opbouwende kritiek
En oja.. dat logo is niks, tijdelijk dus totdat ik iemand vind die een koele voor me kan maken..
lees de openingpost eens
quote:Hmmz.. ok jammer
Op donderdag 5 februari 2004 12:34 schreef iemoe het volgende:[..]
phpnuke
lees de openingpost eens
quote:probeer zelf wat in elkaar te schroeven joh, is leuk om te doen!
Op donderdag 5 februari 2004 12:42 schreef Stimodrol het volgende:[..]
Hmmz.. ok jammer
quote:Daar gaat het in dit topic helemaal net om.
Op donderdag 5 februari 2004 21:28 schreef Master_R het volgende:
Heb ook niet gezegd toch? dat ik zelf heb gefotoshopped? de vraag was gewoon of jullie hem dr leuk uit vinden zien
quote:Nee, je hebt het niet gezegd, ik denk het.
Op donderdag 5 februari 2004 21:28 schreef Master_R het volgende:
Heb ook niet gezegd toch? dat ik zelf heb gefotoshopped? de vraag was gewoon of jullie hem dr leuk uit vinden zien
Zeg nou zelf, alles wijst erop. Het ziet eruit als een template met de (goedkope) scanlines en de easy kleuren. Ook je mengeling van talen klopt niet helemaal. Zoiets als
code:waar slaat die mengeling op? Het wordt ook verstuurd naar name@domain.de (als opvulling). Een paar maanden geleden gebruikte je ook nog frontpage en nu maak je dan zoiets.<input type="submit" name="Abschicken" value="verzenden" />
Ik wil je niet afzeiken ofzo, of me beter voelen dan jou of whatever, alleen ik vind het vreemd dat je hem zelf hebt gemaakt (zeker als ik me deze layout herinner van een eerdere site)
Met de header ben ik nog niet helemaal klaar, dus dat moet ik dus nog even gaan bekijken wat ik ermee ga doen.
quote:ach iedereen moet he leren,
Op donderdag 5 februari 2004 22:47 schreef ELTino het volgende:[..]
Nee, je hebt het niet gezegd, ik denk het.
Zeg nou zelf, alles wijst erop. Het ziet eruit als een template met de (goedkope) scanlines en de easy kleuren. Ook je mengeling van talen klopt niet helemaal. Zoiets als
code:waar slaat die mengeling op? Het wordt ook verstuurd naar name@domain.de (als opvulling). Een paar maanden geleden gebruikte je ook nog frontpage en nu maak je dan zoiets.<input type="submit" name="Abschicken" value="verzenden" /> Ik wil je niet afzeiken ofzo, of me beter voelen dan jou of whatever, alleen ik vind het vreemd dat je hem zelf hebt gemaakt (zeker als ik me deze layout herinner van een eerdere site)
Maar anders leert hij er alleen maar HTML van
quote:Maar dan hoeft hij het nog steeds niet hier te posten. Als dingen niet lukken kan hij eerst de search gebruiken en mocht het dan nog niet werken kan hij een topic openen.
Op vrijdag 6 februari 2004 08:43 schreef Manweth het volgende:[..]
Maar anders leert hij er alleen maar HTML van
En als antwoord op zijn vraag: kut.
quote:Zo kan ik mijn site ook CSS 2.0 valid maken:
Op vrijdag 6 februari 2004 08:36 schreef Obie het volgende:
Wat vinden jullie van mijn design?Met de header ben ik nog niet helemaal klaar, dus dat moet ik dus nog even gaan bekijken wat ik ermee ga doen.
quote:Je CSS staat in een javascriptje en die trekt die CSS validator er niet uit.
Geen fout of waarschuwing gevondenGeen style sheet gevonden
En je site is NIET XHTML 1.0 Strict.
quote:Het zal mij persoonlijk aan mijn reet roesten of mijn/een site valid is, je koopt er niets voor en het is geen garantie voor compabiliteit, alleen een mooi begin. Maar zet dan die links er niet op
This page is not Valid XHTML 1.0 Strict!
quote:Dat komt omdat ik voor even een javascriptje gebruik om de juiste stylesheet te selecteren. Dan is het wellicht nu niet geheel valide, omdat je op deze manier geen JS moet gebruiken. Maar oorspronkelijk is alles w3c valid.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:06 schreef sop het volgende:[..]
Zo kan ik mijn site ook CSS 2.0 valid maken:
[..]Je CSS staat in een javascriptje en die trekt die CSS validator er niet uit.
En je site is NIET XHTML 1.0 Strict.
[..]Het zal mij persoonlijk aan mijn reet roesten of mijn/een site valid is, je koopt er niets voor en het is geen garantie voor compabiliteit, alleen een mooi begin. Maar zet dan die links er niet op
quote:Dat met je XHTML 1.0 valid heeft niets met je JS/CSS te maken.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:28 schreef Obie het volgende:[..]
Dat komt omdat ik voor even een javascriptje gebruik om de juiste stylesheet te selecteren. Dan is het wellicht nu niet geheel valide, omdat je op deze manier geen JS moet gebruiken. Maar oorspronkelijk is alles w3c valid.
quote:En je CSS is ook niet valid
Op vrijdag 6 februari 2004 09:28 schreef Obie het volgende:[..]
Dat komt omdat ik voor even een javascriptje gebruik om de juiste stylesheet te selecteren. Dan is het wellicht nu niet geheel valide, omdat je op deze manier geen JS moet gebruiken. Maar oorspronkelijk is alles w3c valid.
Dus eigenlijk is niks valid Geen probleem mee, maar zet het dan ook niet op je site. Een grotere openingspost kan overigens ook geen kwaad...
Hebben jullie nog tips, als jullie het voorlopige resultaat zo zien? Kan het ermee door?
quote:Je hebt imho content gemaakt en geen site. Niks mis mee, maar niet voor dit topic.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:51 schreef doedelzak13 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn site?
....wijzigingen op een blogger-template.....
quote:Je hebt grotendeels gelijk... al heb ik het template wel zo veel bijgeschaafd (zonder ervaring met html and such) dat ik al vond dat ik een website aan het bouwen was...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:01 schreef sop het volgende:
Je hebt imho content gemaakt en geen site. Niks mis mee, maar niet voor dit topic.
Toch is het wel mogelijk om bijv. commentaar te geven op kleurgebruik e.d.
quote:Als je ff gekeken had naar de error's, dan had je gezien dat dat door het volgende komt; het boxmodel. Daar heb je nu eenmaal een "hack" voor nodig (de eerste vier regels van mijn stylesheet) om dit recht te zetten.
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef ELTino het volgende:[..]
En je CSS is ook niet valid
...
Dus eigenlijk is niks valid
Geen probleem mee, maar zet het dan ook niet op je site. Een grotere openingspost kan overigens ook geen kwaad...
Enige kennis van zaken is ook wel handig...
Lees anders ook ff dit artikel.
[Dit bericht is gewijzigd door Obie op 06-02-2004 15:44]
quote:Probleempjes zijn opgelost.
Op vrijdag 6 februari 2004 09:34 schreef sop het volgende:[..]
Dat met je XHTML 1.0 valid heeft niets met je JS/CSS te maken.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fvoetbalinside.nl%2Fobie%2F
Site over mijn favoriete bromfiets. Het is niet echt het doel van deze site om informatie over de brommer op internet te verspreiden maar meer om eigenaars samen te brengen.
Site is met HTML/PHP/MySQL gemaakt, hier heeft ongetwijfeld het meeste werk in gezeten. Alles werkt met templates en is makkelijk aanpasbaar.
Layout heb ik erg simpel gehouden, maar de kleuren sluiten juist aan bij de kleur van mijn eigen brommer.
Ik ben er erg tevreden over, maar ik ben met v2 begonnen omdat ik het overzicht een beetje kwijt raakte in de scripting. Het is wel netjes gescript enzo maar de directorystructuur is niet echt duidelijk enzo. Ook vind ik dat er irritante beperkingen zijn, zoals de mogelijk tot uploaden van 1 plaatje. Ook dat je voor bijna iedere pagina ingelogd moet zijn enzo, niet echt aanleiding om de site te herscripten maar ik heb inmiddels weer dingen geleerd enzo. Hier ben ik dus hevig mee aan de gang
Ik heb het gemaakt met frontpage. Ik denk dat de schermgrote nog een probleem kan opleveren (ik heb het gemaakt voor 1024x768), maar daar hoor ik graag jullie reacties op.
Ik ben geen professional, ik doe het voor de lol, dus bekijk de site ook met die ogen. Maar ik sta open voor alle suggesties om en nog iets beters van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |