abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16898184
Wat vinden jullie hier van : Klik
Mess with the best.... Die like the rest!!
www.fotoservice.tk
pi_16898503
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:27 schreef Master_R het volgende:
Wat vinden jullie hier van : Klik
Ziet eruit als een of ander computerzaakje van op de hoek, zeg maar :/
pi_16899159
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:37 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Ziet eruit als een of ander computerzaakje van op de hoek, zeg maar :/

Ziet eruit als een template en is het volgens mij ook. Correct me if I'm wrong, maar ik heb hem al eens langs zien komen.

Ook toevallig dat als je zoekt op object3.jpg bijvoorbeeld, dat je dezelfde plaatjes krijgt, als jij op je site hebt (3e en 4e resultaat)

Overal staat ook het woord 'progress', zomaar uit het niets. Helaas kan ik nergens een template met die naam vinden... Ook gebruik je nederlands, duits en engels door elkaar. Vooral duits in de source en in je CSS. Welk persoon gebruikt nu .fettgross als naam bij CSS.

Beetje jammer dat ik hem niet kan vinden....

pi_16907059
Wat vinden jullie van mn nieuwe (nog in beta) site?

Url : http://www.mp3z.nl/nuke/html/index.php

Graag tips/advies/bugjes/opbouwende kritiek

En oja.. dat logo is niks, tijdelijk dus totdat ik iemand vind die een koele voor me kan maken..

donderdag 5 februari 2004 @ 12:33:31 #130
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_16908114
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:59 schreef ELTino het volgende:

[..]

Welk persoon gebruikt nu .fettgross als naam bij CSS.

..ehm...

grappig toch hoe jij altijd die templates eruit vist.

ben zelf (zo nu en dan) bezig met wat nieuws, misschien dat ik het hier de revue laat passeren.

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  donderdag 5 februari 2004 @ 12:34:27 #131
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_16908143
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 11:53 schreef Stimodrol het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe (nog in beta) site?

Url : http://www.mp3z.nl/nuke/html/index.php

Graag tips/advies/bugjes/opbouwende kritiek

En oja.. dat logo is niks, tijdelijk dus totdat ik iemand vind die een koele voor me kan maken..

phpnuke

lees de openingpost eens

pi_16908355
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:34 schreef iemoe het volgende:

[..]

phpnuke

lees de openingpost eens

Hmmz.. ok jammer
  donderdag 5 februari 2004 @ 12:45:42 #133
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_16908439
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:42 schreef Stimodrol het volgende:

[..]

Hmmz.. ok jammer

probeer zelf wat in elkaar te schroeven joh, is leuk om te doen!
pi_16924773
Heb ook niet gezegd toch? dat ik zelf heb gefotoshopped? de vraag was gewoon of jullie hem dr leuk uit vinden zien
Mess with the best.... Die like the rest!!
www.fotoservice.tk
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:43:21 #135
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_16927173
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:28 schreef Master_R het volgende:
Heb ook niet gezegd toch? dat ik zelf heb gefotoshopped? de vraag was gewoon of jullie hem dr leuk uit vinden zien
Daar gaat het in dit topic helemaal net om.
Lees de openingspost eens....
Je zet er 1 regel neer en meer niet en dan verwacht jij dat we/zij er een heel verhaal bij schrijven....
Wat heb je zelf hier aan gedaan?? waar liep je tegen.. enz enz..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_16927311
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 21:28 schreef Master_R het volgende:
Nee, je hebt het niet gezegd, ik denk het.

Zeg nou zelf, alles wijst erop. Het ziet eruit als een template met de (goedkope) scanlines en de easy kleuren. Ook je mengeling van talen klopt niet helemaal. Zoiets als

code:
<input type="submit" name="Abschicken" value="verzenden" />
waar slaat die mengeling op? Het wordt ook verstuurd naar name@domain.de (als opvulling). Een paar maanden geleden gebruikte je ook nog frontpage en nu maak je dan zoiets.

Ik wil je niet afzeiken ofzo, of me beter voelen dan jou of whatever, alleen ik vind het vreemd dat je hem zelf hebt gemaakt (zeker als ik me deze layout herinner van een eerdere site)

pi_16935300
Wat vinden jullie van mijn design?

Met de header ben ik nog niet helemaal klaar, dus dat moet ik dus nog even gaan bekijken wat ik ermee ga doen.

pi_16935368
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:47 schreef ELTino het volgende:

[..]

Nee, je hebt het niet gezegd, ik denk het.

Zeg nou zelf, alles wijst erop. Het ziet eruit als een template met de (goedkope) scanlines en de easy kleuren. Ook je mengeling van talen klopt niet helemaal. Zoiets als

code:
<input type="submit" name="Abschicken" value="verzenden" />
waar slaat die mengeling op? Het wordt ook verstuurd naar name@domain.de (als opvulling). Een paar maanden geleden gebruikte je ook nog frontpage en nu maak je dan zoiets.

Ik wil je niet afzeiken ofzo, of me beter voelen dan jou of whatever, alleen ik vind het vreemd dat je hem zelf hebt gemaakt (zeker als ik me deze layout herinner van een eerdere site)

ach iedereen moet he leren,
zolang je niet gaat zeggen tegen iedereen dat je het zelf hebt gemaakt, heb ik er geen problemen mee.
Als je dit in frontpage hebt geopend, en daar in het soort van preview-edit venster dingen gaat lopen veranderen, dat vind ik wel zwak.

Maar anders leert hij er alleen maar HTML van

Kusje
pi_16935514
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 08:43 schreef Manweth het volgende:

[..]
Maar anders leert hij er alleen maar HTML van

Maar dan hoeft hij het nog steeds niet hier te posten. Als dingen niet lukken kan hij eerst de search gebruiken en mocht het dan nog niet werken kan hij een topic openen.
Pas als hij zelf een site heeft gemaakt zonder een standaard template mag hij dit in SiteChecks aanbieden. Met een FATSOENLIJKE openingspost!!!

En als antwoord op zijn vraag: kut.

pi_16935596
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 08:36 schreef Obie het volgende:
Wat vinden jullie van mijn design?

Met de header ben ik nog niet helemaal klaar, dus dat moet ik dus nog even gaan bekijken wat ik ermee ga doen.

Zo kan ik mijn site ook CSS 2.0 valid maken:
quote:
Geen fout of waarschuwing gevonden

Geen style sheet gevonden

Je CSS staat in een javascriptje en die trekt die CSS validator er niet uit.

En je site is NIET XHTML 1.0 Strict.

quote:
This page is not Valid XHTML 1.0 Strict!
Het zal mij persoonlijk aan mijn reet roesten of mijn/een site valid is, je koopt er niets voor en het is geen garantie voor compabiliteit, alleen een mooi begin. Maar zet dan die links er niet op
pi_16935803
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:06 schreef sop het volgende:

[..]

Zo kan ik mijn site ook CSS 2.0 valid maken:
[..]

Je CSS staat in een javascriptje en die trekt die CSS validator er niet uit.

En je site is NIET XHTML 1.0 Strict.
[..]

Het zal mij persoonlijk aan mijn reet roesten of mijn/een site valid is, je koopt er niets voor en het is geen garantie voor compabiliteit, alleen een mooi begin. Maar zet dan die links er niet op

Dat komt omdat ik voor even een javascriptje gebruik om de juiste stylesheet te selecteren. Dan is het wellicht nu niet geheel valide, omdat je op deze manier geen JS moet gebruiken. Maar oorspronkelijk is alles w3c valid.
pi_16935864
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:28 schreef Obie het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik voor even een javascriptje gebruik om de juiste stylesheet te selecteren. Dan is het wellicht nu niet geheel valide, omdat je op deze manier geen JS moet gebruiken. Maar oorspronkelijk is alles w3c valid.

Dat met je XHTML 1.0 valid heeft niets met je JS/CSS te maken.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fvoetbalinside.nl%2Fobie%2F
pi_16939163
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:28 schreef Obie het volgende:

[..]

En je CSS is ook niet valid

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fvoetbalinside.nl%2Fobie%2Fstylesheets%2Fie.css&warning=1&profile=css2&usermedium=all

Dus eigenlijk is niks valid Geen probleem mee, maar zet het dan ook niet op je site. Een grotere openingspost kan overigens ook geen kwaad...

vrijdag 6 februari 2004 @ 12:51:40 #144
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_16940577
Wat vinden jullie van mijn site?
Dit is geen spam, want eigenlijk alleen voor Nijmeegse studenten bestemd. En het is nog niet echt begonnen, wil een .nl-domein enzo.
Maar de dingen die er op staan zijn wijzigingen op een blogger-template. Dus: ik heb letters kleiner gemaakt, lettertype veranderd, mailform en commentsysteem gekoppeld, et cetera. Had geen html-kennis, gewoon gegoogled op html-regels en met trial & error toegepast, hehe. Wilde ook kleuren nog veranderen, maar die codes daarvoor zijn een beetje raar.

Hebben jullie nog tips, als jullie het voorlopige resultaat zo zien? Kan het ermee door?

pi_16940823
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:51 schreef doedelzak13 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn site?
....wijzigingen op een blogger-template.....
Je hebt imho content gemaakt en geen site. Niks mis mee, maar niet voor dit topic.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:35:20 #146
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_16941776
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:01 schreef sop het volgende:
Je hebt imho content gemaakt en geen site. Niks mis mee, maar niet voor dit topic.
Je hebt grotendeels gelijk... al heb ik het template wel zo veel bijgeschaafd (zonder ervaring met html and such) dat ik al vond dat ik een website aan het bouwen was...
Maar ik snap dat dit topic niet bedoeld is voor mensen die willen showen dat het toevoegen van een nedstatteller-icoontje aan hun site is gelukt...

Toch is het wel mogelijk om bijv. commentaar te geven op kleurgebruik e.d.

pi_16944969
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef ELTino het volgende:

[..]

En je CSS is ook niet valid

...

Dus eigenlijk is niks valid Geen probleem mee, maar zet het dan ook niet op je site. Een grotere openingspost kan overigens ook geen kwaad...

Als je ff gekeken had naar de error's, dan had je gezien dat dat door het volgende komt; het boxmodel. Daar heb je nu eenmaal een "hack" voor nodig (de eerste vier regels van mijn stylesheet) om dit recht te zetten.

Enige kennis van zaken is ook wel handig...

Lees anders ook ff dit artikel.

[Dit bericht is gewijzigd door Obie op 06-02-2004 15:44]

pi_16945086
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:34 schreef sop het volgende:

[..]

Dat met je XHTML 1.0 valid heeft niets met je JS/CSS te maken.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fvoetbalinside.nl%2Fobie%2F

Probleempjes zijn opgelost.
  zaterdag 7 februari 2004 @ 15:59:08 #149
72860 mcdronkz
of niet natuurlijk
pi_16972676
http://www.apriliaclassic.2ya.com

Site over mijn favoriete bromfiets. Het is niet echt het doel van deze site om informatie over de brommer op internet te verspreiden maar meer om eigenaars samen te brengen.

Site is met HTML/PHP/MySQL gemaakt, hier heeft ongetwijfeld het meeste werk in gezeten. Alles werkt met templates en is makkelijk aanpasbaar.

Layout heb ik erg simpel gehouden, maar de kleuren sluiten juist aan bij de kleur van mijn eigen brommer.

Ik ben er erg tevreden over, maar ik ben met v2 begonnen omdat ik het overzicht een beetje kwijt raakte in de scripting. Het is wel netjes gescript enzo maar de directorystructuur is niet echt duidelijk enzo. Ook vind ik dat er irritante beperkingen zijn, zoals de mogelijk tot uploaden van 1 plaatje. Ook dat je voor bijna iedere pagina ingelogd moet zijn enzo, niet echt aanleiding om de site te herscripten maar ik heb inmiddels weer dingen geleerd enzo. Hier ben ik dus hevig mee aan de gang

aprilia ruleert
  zaterdag 7 februari 2004 @ 21:45:25 #150
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_16982674
Ik heb de volgende site gemaakt: www.blikopener.tk . Voor alle film-en boekrecensies die je zelf eens wilt plaatsen.

Ik heb het gemaakt met frontpage. Ik denk dat de schermgrote nog een probleem kan opleveren (ik heb het gemaakt voor 1024x768), maar daar hoor ik graag jullie reacties op.

Ik ben geen professional, ik doe het voor de lol, dus bekijk de site ook met die ogen. Maar ik sta open voor alle suggesties om en nog iets beters van te maken.

Zonder creativiteit is nog nooit iemand groot geweest in zijn vak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')