Het is een Olympus c-3020 ZOOM. Uitgebreide specs. staan hier:
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/c3020.html
de hoofdpunten:
Het is een uitstekende camera in perfecte staat (de lens is afgelopen zomer zelfs nog vernieuwd). Enige nadeel is dat hij niet compact is, dus je neemt em niet effetjes mee met uitgaan. Niet dat hij gigantisch is maar een APS cameraatje is wat kleiner zal ik maar zeggen
Je mag ook beroep doen op de garantie die er nog op staat. Die heb ik namelijk er bij gekocht (5 jaar totaal, zo'n 4 jaar resterend nog) en dat kostte mij toentertijd 100 euro. Je mag er "gratis" beroep op doen gezien ik vanwege privacy redenen er geen papieren bij ga doen. Dus mocht er een fabrieksfout optreden (waar ik de kans vrij klein van in zie) mag je contact opnemen met mij waarop ik dat ding terug breng etc etc. Dat is inderdaad veel moeite, daarom includeer ik dat niet bij de uiteindelijke prijs.
Nu de prijs. Hij is vrij oud, heeft "maar" 3,2 MP maar hij is toch vrij prijzig. Het is een veelzijdige camera met in mijn ogen goede kwaliteit foto's.
http://www.tweakers.net/pricewatch/22226
Bij de pricewatch van tweakers zie ik dat hij op dit moment 545 euro kost. Ik doe hem weg voor minder dan de helft. Vergeet niet dat je er dus ook een statief, kaartjes en wat software krijgt.
250 euro, mits er iemand hoger biedt natuurlijk.
mailen/msnen mag ook: w_flaman@hotmail.com
edit:
als iemand echt interesse heeft, wil ik die gene wel wat foto's ter voorbeeld laten zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Amateur op 13-01-2004 22:26]
quote:Makes you wonder..
Je mag er "gratis" beroep op doen gezien ik vanwege privacy redenen er geen papieren bij ga doen.
Geen papieren in het algemeen (gebruiksaanwijzing e.d.), of het aankoopsbewijs niet?
quote:ik neem aan de verlenging van de garantie
Op donderdag 29 januari 2004 03:15 schreef Pauline het volgende:[..]
Makes you wonder..
Geen papieren in het algemeen (gebruiksaanwijzing e.d.), of het aankoopsbewijs niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |