abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16235193
Ik doe mijn 1,5 jaar oude digitale camera weg.

Het is een Olympus c-3020 ZOOM. Uitgebreide specs. staan hier:

http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/c3020.html

de hoofdpunten:

• 3,2 MP
  • 16 MB + 64 MB geheugenkaartjes
  • (simpel) statief
  • geen tastje of iets dergelijks, wel een schouderband (of hoe dat ook heet) om hem gewoon om je nek te hangen
  • originele verpakking met een sloot software er bij, photoshop en zo.
  • heeft 1 hotpixel. Bij de wat langere sluitertijden zie je een paars puntje te grootte van een pixel. Die kan je met software (die ik er bij doe) zonder moeite wegklonen, gezien de meeste fotos toch wel bewerkt worden (email, grafisch, fotografisch artistisch gedoe)
  • Het is een uitstekende camera in perfecte staat (de lens is afgelopen zomer zelfs nog vernieuwd). Enige nadeel is dat hij niet compact is, dus je neemt em niet effetjes mee met uitgaan. Niet dat hij gigantisch is maar een APS cameraatje is wat kleiner zal ik maar zeggen

Je mag ook beroep doen op de garantie die er nog op staat. Die heb ik namelijk er bij gekocht (5 jaar totaal, zo'n 4 jaar resterend nog) en dat kostte mij toentertijd 100 euro. Je mag er "gratis" beroep op doen gezien ik vanwege privacy redenen er geen papieren bij ga doen. Dus mocht er een fabrieksfout optreden (waar ik de kans vrij klein van in zie) mag je contact opnemen met mij waarop ik dat ding terug breng etc etc. Dat is inderdaad veel moeite, daarom includeer ik dat niet bij de uiteindelijke prijs.

Nu de prijs. Hij is vrij oud, heeft "maar" 3,2 MP maar hij is toch vrij prijzig. Het is een veelzijdige camera met in mijn ogen goede kwaliteit foto's.

http://www.tweakers.net/pricewatch/22226

Bij de pricewatch van tweakers zie ik dat hij op dit moment 545 euro kost. Ik doe hem weg voor minder dan de helft. Vergeet niet dat je er dus ook een statief, kaartjes en wat software krijgt.

250 euro, mits er iemand hoger biedt natuurlijk.

mailen/msnen mag ook: w_flaman@hotmail.com

edit:
    als iemand echt interesse heeft, wil ik die gene wel wat foto's ter voorbeeld laten zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Amateur op 13-01-2004 22:26]

pi_16263564

pi_16339365
    duidelijk
    pi_16676887
    quote:
    Je mag er "gratis" beroep op doen gezien ik vanwege privacy redenen er geen papieren bij ga doen.
    Makes you wonder..

Geen papieren in het algemeen (gebruiksaanwijzing e.d.), of het aankoopsbewijs niet?

Milf donderdag 29 januari 2004 @ 03:17:38 #5
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_16676890
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2004 03:15 schreef Pauline het volgende:

[..]

Makes you wonder..

Geen papieren in het algemeen (gebruiksaanwijzing e.d.), of het aankoopsbewijs niet?

ik neem aan de verlenging van de garantie
    al de ts zijn gegevens staan daarop
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_16687820
    Als je verzekering via Dixons heb afgesloten of iets dergelijks = het vaak actua dan kun je waarschijnlijk deze over laten zetten. Moet je ff kijken bij welke maatschappij je zit en ff bellen. Is 5 minuten werk!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')