abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16234097
Hoooi

Ik ben Clauwheee (Claudia) en ook ik lurk al een dik jaar mee op het Ouders-Forum. Ik ben bijna 23 en 3 jaar samen met Noca (Gerwin, ook bijna 23). We wonen alweer 1,5 jaar samen in Groningen.

Ik sluit me bij velen van jullie aan: kleintjes vind ik errug leuk, maar we zijn er nog niet aan toe. We willen eerst onze studies afmaken enz. Ik kan al heerlijk oefenen met mijn twee lieve nichtjes (bijna een jaar en halfjaar). In mei wordt ik weer tante \o/. Ik post dus het meest in het trotse ooms en tantes topic, maar in de andere topics lurk ik veelvuldig mee. Soms post ik hier ook, meestal om toch te laten weten dat ik met iedereen mee leef en/of mensen een hart onder de riem wil steken

Tot zover clauwheee!!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_16234155
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ej mallemeid, je bent van harte welkom in Wachten op een tweede streepje hoor

Verder nog even een algemene opmerking over dit topic. Wat ik voornamelijk erg leuk vind is dat er ook een aantal vaste lurkers zich hier melden, zelfs diegenen die normaal gesproken niet tot weinig posten

Thanx
pi_16234168
ik kom hier idd veel nieuwe namen tegen das leuk, al mis ik wel de bijdrage van de dames die hier wel al veel langer komen, maar misschien komt nog, het topic is nog maar net open...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:50:52 #29
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_16234228
Zo, de afwas is gedaan, Spangen is afgelopen, dus nu even mijn voorstelrondje! Zoals ik reeds aangegeven heb in een ander topic lurk ik meer dan ik post, dus ik beschouw mezelf daarom maar als newbie in dit forum.
In het dagelijks leven word ik Karin genoemd, ben dit jaar al 25 jaar getrouwd met mijn hele lieve hubbie en we hebben 2 dochters van 19 en 15 jaar. Mijn leeftijd ligt daarom volgens mij wat hoger dan de gemiddelde leeftijd hier!

Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf, waar ik part-time werk tot volle tevredenheid. Mijn grootste hobby is de PC en het internet. Ook ben ik zeer actief in het vrijwilligerswerk, maar de meeste tijd gaat op aan het "lurken op FOK!".
ikkemikke is gisteren voor de 6e keer tante geworden van een heel lief jongetje

-Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced-
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:53:22 #30
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16234317
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:50 schreef ikkemikke het volgende:

ikkemikke is gisteren voor de 6e keer tante geworden van een heel lief jongetje

leuk!!!! Gefeliciteerd!!!!!
patat ftw :)
  dinsdag 13 januari 2004 @ 21:56:52 #31
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_16234437
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:53 schreef daniman het volgende:

[..]

leuk!!!! Gefeliciteerd!!!!!

Dankje wel, het is ook heel erg leuk om weer zo'n klein ukkie in het echie te zien en te voelen. Mijn jongste nichtje (nu dus mijn 1-na-jongste) is alweer 13 jaar, dus het was een tijdje geleden!
-Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced-
  dinsdag 13 januari 2004 @ 22:00:04 #32
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16234554
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:56 schreef ikkemikke het volgende:

[..]

Dankje wel, het is ook heel erg leuk om weer zo'n klein ukkie in het echie te zien en te voelen. Mijn jongste nichtje (nu dus mijn 1-na-jongste) is alweer 13 jaar, dus het was een tijdje geleden!

zeg dat wel!
patat ftw :)
pi_16234637
Erg leuk dit topic.
Zo lees je toch wat meer achter de username. En zo verschijnen de lurkers ook eens in beeld

Ik ben Nathalie 34 jaar en de moeder van Bo en Janneke.
Ik postte al in het oude zwangerschap en kindertjes topic. Ik was daar eerst een lurker en begon toen te vertellen over onze adoptieplannen daar het kinderen krijgen voor ons wat moeilijk lag. Toen ik toch zwanger werd heb ik daar ook in geuren en kleuren over verteld. Heerlijk vond ik dat.
Inmiddels heb ik mijn 2e zwangerschap in het oudersforum mogen doorbrengen. Echt heel leuk. De diversiteit van van mensen topics enz vind ik erg gezellig. En ook het praatje om te praten is wel voor mij weggelegd.
Ik ben 5 jaar getrouwd met Gerard. Een lieve vent en een supertrotse vader. Die het heel af en toe niet kan laten om ook wat kwijt te willen.
Ik heb de SPW opleiding gedaan en daarna de Z-opleiding. Ik heb dan ook 13 jaar met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Een heerlijk beroep. Maar jammer genoeg vind ik dat de hele gezondheidszorg naar de kl*te gaat en die zorg dus ook. En toen ik moeder werd was het voor mij dan ook niet moeilijk om na 13 jaar voor anderen te hebben gezorgd lekker voor me eigen kindje te gaan zorgen.
En hier geniet ik nog elke dag van. (ok overdreven positief, na een paar gebroken nachten wil ik wel eens terugdenken aan mijn slaapdiensten op mijn werk, maar das uiteindelijk toch meer uitzondering dan regel )
Ik ben hier ooit terecht gekomen in de begintijd op het BB forum en nu fok ik elke dag eigenlijk. Als de aansluiting bv weg is, of toen ik in het ziekenhuis lag mistte ik het gewoon. Ziekelijk he
Verder hou ik van telefoneren met me vriendinnen. Winkelen (al komt dat er weinig meer van, en is het tegenwoordig meer voor me kids dan voor mezelf) en kan ik enorm genieten van het geluk van anderen.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16234654
Ik ben dus piglet, in het dagelijks leven annelies genaamd.
Ik ben 26 jaar en sinds oktober 2003 getrouwd met m'n grote liefde. We zijn overigens al ruim 5 jaar samen, dus ik wist waar ik aan begon

Vooral in OUD te vinden sinds ik bezig was met zwanger worden (sinds iets voor m'n trouwen). Het is inmiddels gelukt en als alles goed gaat komt ons 1e kindje in september op de wereld.

dinsdag 13 januari 2004 @ 22:09:21 #35
73606 vim-fuego
I let my guitar speak for me..
pi_16234858
Ik ben dus Vim Fuego, wat dan ok mijn echte naam is (yeah right).....occasioneel poster maar meestal lurkend in de diverse fora die Fok rijk is....
In het dagelijkse leven ben ik vader van een dochter van 11, en twee zoons van 8 en 4.....zelf ben ik 34, gelukkig getrouwd met mijn vrouw en werkzaam als Team coordinator bij een groothandel die op de kleintjes let, hoe toepasselijk......verder hoort ons gezin vooral in GAM thuis omdat wij alle 5 fervent gamers zijn
...and what about cunture club, are they a cult too?...
pi_16234894
Ook even voorstellen (maar mijn echte naam blijft wel geheim):
poemojn, 23 jaar. Nog niet zo lang geleden getrouwd met mijn internetliefde en nu in verwachting van ons 1e kindje, volgens de nieuwste inzichten uitgerekend voor 28 juni 2004. Ik werk parttime en studeer parttime, waarschijnlijk stop ik met werken als de baby er is zodat ik m'n studie (hio) nog kan afronden. Vanwege de drukte ben ik niet veel meer op fora te vinden maar ik probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen (lurken)
  FOK!fossiel dinsdag 13 januari 2004 @ 22:15:22 #37
2628 Karin
pi_16235082
Inderdaad erg leuk om een verhaal achter de lurker te lezen

Voor degenen die het nog niet weten: ik ben Karin, irl heet ik ook Karin. Ben 27 jaar en alweer bijna 6 jaar getrouwd met Peet. Sinds 5 maart zijn wij de ouders van Bram. Wij wonen in Heemskerk.
Ik werk 22 uur per week in een revalidatiecentrum als medisch secretaresse.
Ben het zusje van Lois en dus tante van Eva en Iris. zo grappig als mensen nog steeds vragen of wij echt zusjes zijn. Maar wij zijn dus naast zusjes ook nog eens dikke vriendinnen.

In oktober 1999 ben ik na een berichtje in de Spits over BB op Fok gekomen en heb eerst een tijdje gelurkt en voornamelijk heel veel gechat. Lois had het idee voor het Lifestyle forum en gelukkig vonden Danny en Ted het ook een goed idee.
Na verschillende vragen van users is het Ouder(s) forum ontstaan en kregen wij 2 fora onders ons hoede. Na de geboorte van Bram had ik wat minder tijd om te fokken en ook Lois had helaas niet genoeg tijd om alletwee de fora goed bij te houden. Aangezien ons hart toch echt bij dit deeltje van Fok ligt hebben wij toen besloten het Lifestyle moderatorschap over te dragen aan mensen die er wel alle tijd voor hadden.

dinsdag 13 januari 2004 @ 22:21:57 #38
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16235352
Weet je dat ik eigenlijk een beetje baal van mijn username?! Een paar jaar geleden niet over nagedacht en gewoon ingevuld hoe mijn vriendje me voor de dikke gein noemde.... Tja. Zit je dan met je naampie.

Ik ben 26 jaar, werk 4 dagen in de week als administratief manusje-van-alles en studeer communicatie (deeltijd). Mijn grote passie ligt bij het schrijven; ik studeer dan ook vooral om straks als copywriter m'n brood te verdienen. Mijn vriendje en ik zijn 3,5 jaar samen en hebben sinds een jaar een cool jaren-dertig-huisje!

Ik hou van praten, "iets drinken in de kroeg met vriendinnen", film, theater (ben officieel theatermaker), lachen, dingen bedenken, sporten, genieten!
Maar vooral schrijven.
Meestal ben ik een realist, maar soms ook een pessimist, hoewel ik dat ernstig wil bestrijden! Mijn motto van vandaag bij tegenslag: "Is het een smet op mijn echte geluk"?
Ik voel vaak het beste dat ik leef als ik het druk heb en een paar dieptepunten meemaak. Dan leef ik ook het lekkerst.
En ik kan niet zonder de mensen om me heen!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_16235419
Nou nog een lurker dan

Ik ben Mariposa en wordt over een week 24. Ik lurk ook al sinds het Z&k-topic mee, de ene keer actiever dan de andere keer. Ik ben al ruim 4 jaar met mijn vriend samen en we hebben een half jaar geleden een huis gekocht.
Ik post meestal alleen als ik iets relevants te melden heb, maar soms post ik om iets kwijt te kunnen op het Speeltuinbankje.

Ik zou als ik afgestudeerd ben (over anderhalf jaar moet het toch echt voor elkaar zijn) heel graag kinderen willen, maar ik ben bang dat dat wegens medische redenen niet al te slim/verstandig is.

Ik geniet echt van alle verhalen die hier langskomen en leef heel erg met iedereen mee! Hoop nog lang van OUD te kunnen genieten.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_16235848
Oké, ik zal ook maar wat vertellen dan:
Ik ben easy-going, 37 jaar, 5 en een half jaar getrouwd (sinds 1995 samenwonend) en sinds 22 mei 2003 moeder van Sven. Ik lurk eigenlijk al heel lang op Fok, ook al sinds de eerst BB eigenlijk. Het bleef alleen bij lurken tot er eens een topic was over Wie is de Mol. Toen heb ik me hier geregistreerd en incidenteel gepost.
Toen ik zwanger was zocht ik naar een topic erover en vond dat in het Lifestyle gedeelte. Af en toe had ik toen al de neiging om te posten maar omdat ik het toen best wel een groot insidersgehalte vond hebben (ja, ik heb de discussie toen gevolgd) het toch niet aangedurfd. Toen Sven een paar maandjes was het toch maar de sprong gewaagd en ik post hier nu regelmatig.
Mijn hobbies zijn voetbal en lezen. De fora die ik hier op Fok bekijk zijn verder SHO en soms ook Voetbal (voornamelijk als Ajax achterstaat, dan is het er wel vermakelijk )

Nou dit was het wel weer voor nu

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16237068
Aanvullingkje:
Ik werk 36 uur per week als communicatiemedewerker bij een gezondheidsfonds. Leuk werk, maar ik weet niet zeker of dit het nu wel is... Maar voorlopig zit ik goed, dus blijf ik zitten waar ik zit. En hopelijk ga ik straks als de baby er is een stuk minder werken (max. 4 dagen, maar liever nog 3 dagen per week) en dan zal het ook weer anders zijn.

Naast internetten ben ik ook gek op lezen (vooral engelstalige boeken, een tic die ik heb overgehouden aan m'n au pair tijd in Londen), tv-kijken en lekker luieren! Ik ben niet echt een actief wezentje

Ik woon in het midden van het land, lekker dicht bij mijn (schoon)familie en ik zou het niet anders willen!
Zo dat was het wel weer van mijn kant.

pi_16237346
Ik ben Kristel 19 jaar zit op school en ik ben net overgestapt van de paardenhouderij opleiding naar dierverzorging. Ik ben dus gek op dieren en wil hier ook mee verder gaan. verder woon ik in een heel saai dorp waar alles (nou ja dat gene wat er is) dicht zit en er lopen dan mensen met zwarte kousen en <--- zulke gezichten rond. Voor de rest heb ik veel hobbies maar dan moet je maar ff in mijn fotoboek kijken want ik ga niet weer alles op schrijven (of wat dan ook)

Liefs, Kristel

woensdag 14 januari 2004 @ 00:32:41 #43
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_16239732
Leuk om dit te lezen.

Ik ben Roy, 30 jaar en woon 30km onder Utrecht. Ik ben alleenstaand ouder van mijn zoontje Dave die nu 1 jaar en 2 maanden oud is. Daarnaast zorg ik de helft van de weekeinden voor Dave´s broertje Noah waarvan ik niet de biologische vader, maar wel Pappa ben. (Lekker vaag inderdaad).

En ja ik heb een leuke baan in de ICT (40uur per week) en nog zon 3,5 uur reistijd per dag. Drukdrukdrukdruk.

Ik lurk en post in ouders omdat ik er vaak leuke verhalen over ukkies en (toekomstige) ouders lees. En soms reageer ik daar ook op.

Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
pi_16243625
En dan ik :

Susan, also known as Suus. Mamma van Merijn en Timo. Vrouw van Tom. Getrouwd dus. Bouwjaar '72 Ik ben fulltime docent op een VMBO school en geef daar huishoudkunde. Ik ben gek op internet, mijn website en druk met de kids. (de volgorde is zeer wisselend)

pi_16243943
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 23:13 schreef piglet het volgende:

Naast internetten ben ik ook gek op lezen (knip), tv-kijken en lekker luieren! Ik ben niet echt een actief wezentje

Oja, dit zou mijn tekst kunnen zijn .

En dat is waar ook, ik werk 3 dagen op een administratiekantoor. Mijn man is sinds Sven er is een dag minder gaan werken zodat hij maar 2 dagen per week de deur uit hoeft. Op dinsdag naar een vriendin van mij en op donderdag naar opa en oma.

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16244251
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:04 schreef dutchie het volgende:
Heb destijds ook Travel opgezet, maar die is inmiddels in goede handen bij Liejannuh en Lucille. Travel is in hun handen echt tot volle bloei gekomen.

Nu moet ik me ook maar voorstellen. Irl ben ik Yvonne en ben fokker vanaf het begin. Voor dat Lucille travel modde, heb ik dat een jaar gedaan. Verder ben ik moeder van Gizmo (bijna een jaar) en Spikey (ruim een half jaar) en oppasmoeder van een meisje van 14. In de zomer ben ik oppas voor een stuk op 6 kinderen. Verder woon ik samen met mijn vriendje en werk ik parttime, daar doe ik iets met gehandicapten. Het heeft een tijdje geduurd voor ik voorstander was van een apart ouders forum, maar ik ben blij dat ik me heb laten overhalen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_16244501
Lurker van de eerste orde meld zich.:W
Franka,37, getrouwd, moeder van 2 jongens. De heren zijn ondertussen 17 en 15.
De oudste heeft PDD-Nos de jongste ADD. Ben actief op het Balans-forum, een forum voor ouders van kinderen met gedrags-, ontwikkelings-leerstoornissen.
Verder werk ik 20 uur bij een productiebedrijf. En doe veel jeugdwerk bij de buurtvereniging. Ben tante van 5 kindjes in de leeftijd van 4 tot 7.
Het ouder(s)forum blijft me trekken, omdat kleine kindjes nog zo heerlijk spontaan in het leven staan.
Dat is ook het geen ik erg jammer vind, (FOK blijft een jongerenforum natuurlijk)Je ziet weinig ouders die oudere kinderen hebben.
'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�
pi_16244612
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 08:01 schreef easy-going het volgende:

[..]

Oja, dit zou mijn tekst kunnen zijn .

gelukkig, ik ben niet de enige!
pi_16245167
Angel22 aka Wendy in het dagelijks leven, ben 25 winters jong momenteel en sinds maart 2001 op fok te vinden.
Ik ben mamma van twee heerlijke jochies, te weten : Damien (3 jaar) en Duncan ( 9 maanden).

Euhmmm wat verder te melden.... hobbies heb ik erg weinig tijd voor... ik lees graag, internetten wanneer de tijd zich voordoet en ik fitness drie keer per week om maar weer een beetje mijn oude figuur terug te krijgen.
Ik kan wel zeggen dat ik niet erg actief ben maar met twee kinderen die hier de boel onveilig maken ben ik toch wel erg druk bezig.

Ben nu twee en half jaar getrouwd met een heerlijke vent die ik inmiddels al dik 11 jaar ken en al ruim negen jaar een relatie mee heb.

woensdag 14 januari 2004 @ 10:22:56 #50
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16245980
Ben LadyS, in het dagelijk leven Suzanne. Ben 24 (in april alweer 25 )
Ben via mijn vriend, met wie ik nu ruim 4 jaar samen ben, op Fok gekomen. Hij lurkte hier wel, maar heeft nooit gepost.
In het begin zat ik overal een beetje rond te kijken, maar later voornamelijk in Lifestyle, het z&k-topic.
Toen Ouder(s) begon ben ik begonnen met echt posten in het 2e streepjes topic. En nu ben ik inmiddels "officieel" verhuisd naar het zwangerschapstopic, want 14 juli ben ik uitgerekend van onze eerste

Ik heb momenteel geen werk, er is dan ook helemaal niks Normaal doe ik administratief werk.
Mijn hobby's zijn voornamelijk internet (en eigenlijk zit ik voornamelijk op Fok, tenzij ik echt iets gerichts moet opzoeken), lezen vind ik zo nu en dan ook leuk. ik moet nog steed Harry Potter 5 uitlezen Ik kijk altijd OnM en GTST. Ook kijk ik elke dinsdag en zaterdag naar Crime Scene Investigation
Ook een grote hobby van me: Ik heb 5 katten

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')