Ik ben Clauwheee (Claudia) en ook ik lurk al een dik jaar mee op het Ouders-Forum. Ik ben bijna 23 en 3 jaar samen met Noca (Gerwin, ook bijna 23). We wonen alweer 1,5 jaar samen in Groningen.
Ik sluit me bij velen van jullie aan: kleintjes vind ik errug leuk, maar we zijn er nog niet aan toe. We willen eerst onze studies afmaken enz. Ik kan al heerlijk oefenen met mijn twee lieve nichtjes (bijna een jaar en halfjaar). In mei wordt ik weer tante \o/. Ik post dus het meest in het trotse ooms en tantes topic, maar in de andere topics lurk ik veelvuldig mee. Soms post ik hier ook, meestal om toch te laten weten dat ik met iedereen mee leef en/of mensen een hart onder de riem wil steken
Tot zover clauwheee!!
quote:Thanx
Op dinsdag 13 januari 2004 21:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ej mallemeid, je bent van harte welkom in Wachten op een tweede streepje hoorVerder nog even een algemene opmerking over dit topic. Wat ik voornamelijk erg leuk vind is dat er ook een aantal vaste lurkers zich hier melden, zelfs diegenen die normaal gesproken niet tot weinig posten
Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf, waar ik part-time werk tot volle tevredenheid. Mijn grootste hobby is de PC en het internet. Ook ben ik zeer actief in het vrijwilligerswerk, maar de meeste tijd gaat op aan het "lurken op FOK!".
ikkemikke is gisteren voor de 6e keer tante geworden van een heel lief jongetje
quote:leuk!!!! Gefeliciteerd!!!!!
Op dinsdag 13 januari 2004 21:50 schreef ikkemikke het volgende:ikkemikke is gisteren voor de 6e keer tante geworden van een heel lief jongetje
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:53 schreef daniman het volgende:[..]
leuk!!!! Gefeliciteerd!!!!!
quote:zeg dat wel!
Op dinsdag 13 januari 2004 21:56 schreef ikkemikke het volgende:[..]
Dankje wel, het is ook heel erg leuk om weer zo'n klein ukkie in het echie te zien en te voelen. Mijn jongste nichtje (nu dus mijn 1-na-jongste) is alweer 13 jaar, dus het was een tijdje geleden!
Ik ben Nathalie 34 jaar en de moeder van Bo en Janneke.
Ik postte al in het oude zwangerschap en kindertjes topic. Ik was daar eerst een lurker en begon toen te vertellen over onze adoptieplannen daar het kinderen krijgen voor ons wat moeilijk lag. Toen ik toch zwanger werd heb ik daar ook in geuren en kleuren over verteld. Heerlijk vond ik dat.
Inmiddels heb ik mijn 2e zwangerschap in het oudersforum mogen doorbrengen. Echt heel leuk. De diversiteit van van mensen topics enz vind ik erg gezellig. En ook het praatje om te praten is wel voor mij weggelegd.
Ik ben 5 jaar getrouwd met Gerard. Een lieve vent en een supertrotse vader. Die het heel af en toe niet kan laten om ook wat kwijt te willen.
Ik heb de SPW opleiding gedaan en daarna de Z-opleiding. Ik heb dan ook 13 jaar met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Een heerlijk beroep. Maar jammer genoeg vind ik dat de hele gezondheidszorg naar de kl*te gaat en die zorg dus ook. En toen ik moeder werd was het voor mij dan ook niet moeilijk om na 13 jaar voor anderen te hebben gezorgd lekker voor me eigen kindje te gaan zorgen.
En hier geniet ik nog elke dag van. (ok overdreven positief, na een paar gebroken nachten wil ik wel eens terugdenken aan mijn slaapdiensten op mijn werk, maar das uiteindelijk toch meer uitzondering dan regel )
Ik ben hier ooit terecht gekomen in de begintijd op het BB forum en nu fok ik elke dag eigenlijk. Als de aansluiting bv weg is, of toen ik in het ziekenhuis lag mistte ik het gewoon. Ziekelijk he
Verder hou ik van telefoneren met me vriendinnen. Winkelen (al komt dat er weinig meer van, en is het tegenwoordig meer voor me kids dan voor mezelf) en kan ik enorm genieten van het geluk van anderen.
Vooral in OUD te vinden sinds ik bezig was met zwanger worden (sinds iets voor m'n trouwen). Het is inmiddels gelukt en als alles goed gaat komt ons 1e kindje in september op de wereld.
Voor degenen die het nog niet weten: ik ben Karin, irl heet ik ook Karin. Ben 27 jaar en alweer bijna 6 jaar getrouwd met Peet. Sinds 5 maart zijn wij de ouders van Bram. Wij wonen in Heemskerk.
Ik werk 22 uur per week in een revalidatiecentrum als medisch secretaresse.
Ben het zusje van Lois en dus tante van Eva en Iris. zo grappig als mensen nog steeds vragen of wij echt zusjes zijn. Maar wij zijn dus naast zusjes ook nog eens dikke vriendinnen.
In oktober 1999 ben ik na een berichtje in de Spits over BB op Fok gekomen en heb eerst een tijdje gelurkt en voornamelijk heel veel gechat. Lois had het idee voor het Lifestyle forum en gelukkig vonden Danny en Ted het ook een goed idee.
Na verschillende vragen van users is het Ouder(s) forum ontstaan en kregen wij 2 fora onders ons hoede. Na de geboorte van Bram had ik wat minder tijd om te fokken en ook Lois had helaas niet genoeg tijd om alletwee de fora goed bij te houden. Aangezien ons hart toch echt bij dit deeltje van Fok ligt hebben wij toen besloten het Lifestyle moderatorschap over te dragen aan mensen die er wel alle tijd voor hadden.
Ik ben 26 jaar, werk 4 dagen in de week als administratief manusje-van-alles en studeer communicatie (deeltijd). Mijn grote passie ligt bij het schrijven; ik studeer dan ook vooral om straks als copywriter m'n brood te verdienen. Mijn vriendje en ik zijn 3,5 jaar samen en hebben sinds een jaar een cool jaren-dertig-huisje!
Ik hou van praten, "iets drinken in de kroeg met vriendinnen", film, theater (ben officieel theatermaker), lachen, dingen bedenken, sporten, genieten!
Maar vooral schrijven.
Meestal ben ik een realist, maar soms ook een pessimist, hoewel ik dat ernstig wil bestrijden! Mijn motto van vandaag bij tegenslag: "Is het een smet op mijn echte geluk"?
Ik voel vaak het beste dat ik leef als ik het druk heb en een paar dieptepunten meemaak. Dan leef ik ook het lekkerst.
En ik kan niet zonder de mensen om me heen!
Ik ben Mariposa en wordt over een week 24. Ik lurk ook al sinds het Z&k-topic mee, de ene keer actiever dan de andere keer. Ik ben al ruim 4 jaar met mijn vriend samen en we hebben een half jaar geleden een huis gekocht.
Ik post meestal alleen als ik iets relevants te melden heb, maar soms post ik om iets kwijt te kunnen op het Speeltuinbankje.
Ik zou als ik afgestudeerd ben (over anderhalf jaar moet het toch echt voor elkaar zijn) heel graag kinderen willen, maar ik ben bang dat dat wegens medische redenen niet al te slim/verstandig is.
Ik geniet echt van alle verhalen die hier langskomen en leef heel erg met iedereen mee! Hoop nog lang van OUD te kunnen genieten.
Nou dit was het wel weer voor nu
Naast internetten ben ik ook gek op lezen (vooral engelstalige boeken, een tic die ik heb overgehouden aan m'n au pair tijd in Londen), tv-kijken en lekker luieren! Ik ben niet echt een actief wezentje
Ik woon in het midden van het land, lekker dicht bij mijn (schoon)familie en ik zou het niet anders willen!
Zo dat was het wel weer van mijn kant.
Liefs, Kristel
Ik ben Roy, 30 jaar en woon 30km onder Utrecht. Ik ben alleenstaand ouder van mijn zoontje Dave die nu 1 jaar en 2 maanden oud is. Daarnaast zorg ik de helft van de weekeinden voor Dave´s broertje Noah waarvan ik niet de biologische vader, maar wel Pappa ben. (Lekker vaag inderdaad).
En ja ik heb een leuke baan in de ICT (40uur per week) en nog zon 3,5 uur reistijd per dag. Drukdrukdrukdruk.
Ik lurk en post in ouders omdat ik er vaak leuke verhalen over ukkies en (toekomstige) ouders lees. En soms reageer ik daar ook op.
Susan, also known as Suus. Mamma van Merijn en Timo. Vrouw van Tom. Getrouwd dus. Bouwjaar '72 Ik ben fulltime docent op een VMBO school en geef daar huishoudkunde. Ik ben gek op internet, mijn website en druk met de kids. (de volgorde is zeer wisselend)
quote:Oja, dit zou mijn tekst kunnen zijn
Op dinsdag 13 januari 2004 23:13 schreef piglet het volgende:Naast internetten ben ik ook gek op lezen (knip), tv-kijken en lekker luieren! Ik ben niet echt een actief wezentje
En dat is waar ook, ik werk 3 dagen op een administratiekantoor. Mijn man is sinds Sven er is een dag minder gaan werken zodat hij maar 2 dagen per week de deur uit hoeft. Op dinsdag naar een vriendin van mij en op donderdag naar opa en oma.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:04 schreef dutchie het volgende:
Heb destijds ook Travel opgezet, maar die is inmiddels in goede handen bij Liejannuh en Lucille. Travel is in hun handen echt tot volle bloei gekomen.
Nu moet ik me ook maar voorstellen. Irl ben ik Yvonne en ben fokker vanaf het begin. Voor dat Lucille travel modde, heb ik dat een jaar gedaan. Verder ben ik moeder van Gizmo (bijna een jaar) en Spikey (ruim een half jaar) en oppasmoeder van een meisje van 14. In de zomer ben ik oppas voor een stuk op 6 kinderen. Verder woon ik samen met mijn
vriendje
en werk ik parttime, daar doe ik iets met gehandicapten. Het heeft een tijdje geduurd voor ik voorstander was van een apart ouders forum, maar ik ben blij dat ik me heb laten overhalen.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 08:01 schreef easy-going het volgende:[..]
Oja, dit zou mijn tekst kunnen zijn
.
Euhmmm wat verder te melden.... hobbies heb ik erg weinig tijd voor... ik lees graag, internetten wanneer de tijd zich voordoet en ik fitness drie keer per week om maar weer een beetje mijn oude figuur terug te krijgen.
Ik kan wel zeggen dat ik niet erg actief ben maar met twee kinderen die hier de boel onveilig maken ben ik toch wel erg druk bezig.
Ben nu twee en half jaar getrouwd met een heerlijke vent die ik inmiddels al dik 11 jaar ken en al ruim negen jaar een relatie mee heb.
Ik heb momenteel geen werk, er is dan ook helemaal niks Normaal doe ik administratief werk.
Mijn hobby's zijn voornamelijk internet (en eigenlijk zit ik voornamelijk op Fok, tenzij ik echt iets gerichts moet opzoeken), lezen vind ik zo nu en dan ook leuk. ik moet nog steed Harry Potter 5 uitlezen Ik kijk altijd OnM en GTST. Ook kijk ik elke dinsdag en zaterdag naar Crime Scene Investigation
Ook een grote hobby van me: Ik heb 5 katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |