quote:Ja, maar zij die hem niet droegen werden niet als onzedige hoeren beschouwd.
Op dinsdag 13 januari 2004 10:39 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vroeger droegen vrouwen in Nederland ook hoofddoekjes (in de jaren 30 bijv.) kijk maar:
quote:maar vroeger niet op school neem ik aan, thuis en op straat moeten ze het zelf weten
Op dinsdag 13 januari 2004 10:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mijn oma draagt ook nog af en toe een hoofddoekje, gewoon als ze de straat op gaat..... (en zij is protestants....)
Vroegah, vroegah hadden we geen drempels maar kuileh. Tijden veranderen
quote:Dat was handig omdat je haar dan niet zo stoffig werd tijdens het hooien ofzo denk ik
Op dinsdag 13 januari 2004 10:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
toen je werkte moest je een hoofddoekje op enzo.
en t lijkt me wel zo handig.
voorkomt loshangend haar
quote:Het is maar een hoofddoekje, het is geen burka!!
Op dinsdag 13 januari 2004 10:43 schreef Inorbit het volgende:[..]
maar vroeger niet op school neem ik aan, thuis en op straat moeten ze het zelf weten
quote:Maar dat heb je niet 365 dagen op.
Het is maar een hoofddoekje, het is geen burka!!
Ik zie een hoofddoekje net zoals een petje, of een hoed...
Edit :: Quote
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 10:45 schreef NaZa het volgende:[..]
Maar dat heb je niet 365 dagen op.
lijkt mij
Edit :: Quote
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 10:42 schreef R@b het volgende:Ja, maar zij die hem niet droegen werden niet als onzedige hoeren beschouwd.
Onzin is ergens ander R@b.
quote:Ja, maar de meeste moslims niet:
Op dinsdag 13 januari 2004 10:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36249
Je kunt de middelvinger omhoog ook wel beschouwen als gewoon een vinger omhoog steken.
quote:Verschil is dat die modieuze hoofddoek bij tijd en wijle ook afgezet wordt, en niet vastgeroest op het hoofd zit.
Op dinsdag 13 januari 2004 10:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
zie het verschil!
Wat een moslima in haar vrije tijd draagt moet ze zelf weten, maar als ambtenaar en op school zet je zo'n opdringerige doek gewoon af, is mijn mening.
Nou ik ga voor de laatste 2 foto's.
De derde daar ga ik helemaal voor
Ja de bovenste 2, ik hou wijzelijk me mond maar
En de "hoofddoekjes van de laatste foto's zijn modieus, en daar zie je nog wel wat van het haar. En bij de 2de foto helemaal niet.
[Dit bericht is gewijzigd door NaZa op 13-01-2004 10:59]
quote:Maar die mag je in de klas ook niet ophouden terwijl ze een speciale behandeling willen om wel het hoofddoekje op te mogen houden. Ze willen dus een speciale behandeling en het is discriminatie om ze die te geven.
Het is maar een hoofddoekje, het is geen burka!!
quote:en de mijne
Op dinsdag 13 januari 2004 10:57 schreef R@b het volgende:[..]
Verschil is dat die modieuze hoofddoek bij tijd en wijle ook afgezet wordt, en niet vastgeroest op het hoofd zit.
Wat een moslima in haar vrije tijd draagt moet ze zelf weten, maar als ambtenaar en op school zet je zo'n opdringerige doek gewoon af, is mijn mening.
Geheel ''vrijwillig'' draagt deze 7-jarige een hoofddoek, want de jongens zouden eens kunnen geilen op heur haren.
Ze is wel lekkur hoor
Edit :: Typo + Pic
[Dit bericht is gewijzigd door NaZa op 13-01-2004 11:04]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |