Wat kan ik hieraan doen.
Ik krijg die melding als ik elke keer een reply wil posten.
Ik heb geen idee
WinXp
IE 6
Alle winUpdates gedaan.
quote:Thanks het werkt.
Op maandag 12 januari 2004 22:45 schreef GoodspeeD het volgende:
Ja, die had ik ook altijd. Weet niet wat de oorzaak is, maar je kunt em wegkrijgen door "Foutopsporing in scripts uitschakelen" aan te vinken via Extra->Internet-Opties en dan Geavanceerd.
Geweldig je maakt me dag weer goed
Voor de rest was het systeem ook instabiel op 333, dus het was niet alleen IE+fok.
Misschien dat dit ook voor mij een oplossing was. (Die instelling)
quote:Wat heb je er nu dan aangedaan?
Op maandag 12 januari 2004 22:51 schreef Herion het volgende:
Had ik ook, maar bij mij had het toch echt met mijn geheugentiming te maken. (Hoe raar het ook klinkt)
fsb+geheugen van 266mhz deed die prima.
fsb+geheugen van 333mhz deed het nooit bij reply.Voor de rest was het systeem ook instabiel op 333, dus het was niet alleen IE+fok.
Misschien dat dit ook voor mij een oplossing was. (Die instelling)
quote:Bios upgrade deed een groot deel van het werk. Het IE probleem was toen wel voorbij, maar dat systeem is nogsteeds niet helemaal 100%, denk dat het voor het mobo is, want de andere onderdelen doen het in andere computers prima. (Maar ook het mobo doet het met andere cpu weer prima)
Op maandag 12 januari 2004 22:52 schreef Uruk-Hai het volgende:[..]
Wat heb je er nu dan aangedaan?
Ik denk niet dat het van toepassing is op jou geval, alleen als je verder ook problemen hebt met je geheugen (blauwe schermen of andere rare fouten) dan kan je er even naar kijken.
quote:Voor de rest is idd me PC gewoon gezond.
Op maandag 12 januari 2004 23:13 schreef Herion het volgende:[..]
Bios upgrade deed een groot deel van het werk. Het IE probleem was toen wel voorbij, maar dat systeem is nogsteeds niet helemaal 100%, denk dat het voor het mobo is, want de andere onderdelen doen het in andere computers prima. (Maar ook het mobo doet het met andere cpu weer prima)
(Gaat om asus a7v8x-x, 2500+, 512mb pc2700)Ik denk niet dat het van toepassing is op jou geval, alleen als je verder ook problemen hebt met je geheugen (blauwe schermen of andere rare fouten) dan kan je er even naar kijken.
Je BIOS heeft geen ruk met javascript-fouten op Fok! te maken!
Er zit gewoon een javascript fout in Fok!; ik krijg die ook vaak zat.
Ze moeten er gewoon een try{ ... }catch(e){} omheen zetten, maar om een of andere duistere reden is daar nog niemand aan toe gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |