betaaldata
23 januari 24 februari
24 maart 23 april
24 mei 24 juni
23 juli 24 augustus
24 september 22 oktober
24 november 22 december
dus wees gewaarschuwd blijkbaar is de standaard datum nu de 24ste
Niet dat het uitmaakt het geld is toch wel op
Dus moet morgen ff bij hun langs om te gaan godverren daar
quote:Ik moet ook mijn aanvullende beurs regelen, dat wordt weer een lekker gezeik tussen de Belastingdienst en de ib-groep...! grrrr
Op maandag 12 januari 2004 11:53 schreef Bartoli het volgende:
Ow ik weet nog een leuke van de IB-groep op 9 februari begint een doorstart opleiding die ik ga volgen. En die duurt een jaar. Ik moest dus de Stduefinanciering en me OV verlengen. Dus ik dat ingevuld en dus wou het laten verlengen tot Maart 2005. Wat doen die sullen nu daar die maken er een eind-datum van Juli 2004 van
Dus zou ik dat andere half jaar zonder OV enzo moeten doen, dacht het toch ff niet.
[Dit bericht is gewijzigd door blade182 op 12-01-2004 11:55]
quote:Onzin ik zit bij de rabobank en meestal is het die datum binnen die daar in de eerste post staat om 12 uur
Op maandag 12 januari 2004 11:49 schreef blade182 het volgende:
Ligt eraan wat voor bank je hebt, bij rabobank altijd rond de 3e dinsdag van de maand, en dat is vaak rond de 21e, valt die op zondag bijvoorbeeld dan valt betaaldag idd op de 23e...maar altijd op dinsdag!
Maar misschien verschilt het kwa opleiding dit zijn de data voor hoger onderwijs en die zijn dus wel gemiddeld een week later
quote:wat de IB-groep is niet ik herhaal niet relaxt
Op maandag 12 januari 2004 11:47 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
he dat vind ik wel relaxt![]()
quote:Tja 2 dagen eerder of later vind ik niet erg
Op maandag 12 januari 2004 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Onzin ik zit bij de rabobank en meestal is het die datum binnen die daar in de eerste post staat om 12 uur
Maar misschien verschilt het kwa opleiding dit zijn de data voor hoger onderwijs
en die zijn dus wel gemiddeld een week later
quote:Ik wel anders weet ik niet wanneer ik bezine kan betalen
Op maandag 12 januari 2004 11:56 schreef blade182 het volgende:[..]
Tja 2 dagen eerder of later vind ik niet erg
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:58 schreef sunbloem het volgende:
nah ik krijg het eik altijd best wel op tijd, altijd op de 21e precies. Zit bij de abn, en deze maand zelfs al de 19eNiks te klagen dus
wederom onzin (wat bedoel je trouwens met deze maand ... december was idd op de 19e) want dit zijn gewoon de officiele uitbetalings data (er kan een klein verschil zijn per bank maar niet zoveel )
Ik doe daarom maar niet zo moeilijk over de precieze datum, ben er dan ook niet echt afhankelijk van!
Studiefinanciering
Ach ja, ik kan nu wel allemaal heel nare dingen schrijven over de mensen bij de IBG, maar eigenlijk is dat erg zielig want ze kunnen er zelf immers niks aan doen dat ze zo zijn. Zulke mensen moeten eigenlijk gewoon liefdevol verpleegd worden in een veilig en rustig tehuis in een bosrijke omgeving.
quote:Heb je nog stufi? Dan heb je geen recht om te zeiken.
Op maandag 12 januari 2004 12:49 schreef MartinusMagnus het volgende:
Het domste wat ik ooit met de IBG heb meegemaakt: In oktober 2001 kreeg ik het verzoek een kopie van mijn ziektekostenverzekeringspolis op te sturen om te bewijzen dat ik op 1 januari 2001 verzekerd was. Dus ik stuur braaf de polis van 2001 op, krijg ik een briefje terug met een verzoek om een recentere polis.
Ten eerste: ik had helemaal geen recentere polis want deze loopt per heel kalenderjaar.
Ten tweede: al had ik wel een recentere polis, dan nog was degene die ik opgestuurd had goed, want ik moest bewijzen dat ik op 1 jan verzekerd was en dat kon met die polis.Ach ja, ik kan nu wel allemaal heel nare dingen schrijven over de mensen bij de IBG, maar eigenlijk is dat erg zielig want ze kunnen er zelf immers niks aan doen dat ze zo zijn. Zulke mensen moeten eigenlijk gewoon liefdevol verpleegd worden in een veilig en rustig tehuis in een bosrijke omgeving.
quote:Mooi gezegd
Op maandag 12 januari 2004 12:49 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ach ja, ik kan nu wel allemaal heel nare dingen schrijven over de mensen bij de IBG, maar eigenlijk is dat erg zielig want ze kunnen er zelf immers niks aan doen dat ze zo zijn. Zulke mensen moeten eigenlijk gewoon liefdevol verpleegd worden in een veilig en rustig tehuis in een bosrijke omgeving.
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:Niet dat het uitmaakt het geld is toch wel op
quote:Zo ken ik ze weer mijn IBG
Op maandag 12 januari 2004 13:35 schreef Aventura het volgende:
Het geld moet aan het einde van elke maand binnen zijn dmv de acceptgiro. Zit er geen acceptgiro bij.
heb natuurlijk al meerdere keren gebeld, maar ze hadden nooit iets ontvangen, in totaal iets van 3x zo'n forumulier opgestuurd. Ben 18 jaar en doe MBO...
Ik ga nu 55 euro per maand krijgen, als het goed is.. volgens die brief. Maar dat zal wel niet..
quote:Ow ik ga er gewoon morgen langs bij hun op het kantoor. Is toch in dezelfde stad als de school dus dat gaat makkelijk. Maar ja om iets te laten corrigeren zullen ze wel weer een half uur doen en zul je net zien dat je dan moet gaan rennen voor de bus.
Op maandag 12 januari 2004 13:58 schreef mynick het volgende:
Het ergste is nog als je de IB-groep op moet bellen. Die mensen daar hebben er nog minder verstand van dan ik!
Wordt je eerst 3 keer doorverbonden naar mensen die er niets van begrijpen. Krijg je uiteindelijk een standaard folder, waar precies niet in staat wat je moet weten.
quote:nah geen onzin, en deze maand bedoelde ik idd december mee. Op me bankafschriften staat toch echt dat het elke keer de 21e er is bijgeschreven
Op maandag 12 januari 2004 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
![]()
wederom onzin (wat bedoel je trouwens met deze maand ... december was idd op de 19e) want dit zijn gewoon de officiele uitbetalings data (er kan een klein verschil zijn per bank maar niet zoveel )
quote:raak!
Op maandag 12 januari 2004 12:47 schreef Forumschorem het volgende:
Zeik niet man, je krijgt gratis geld. Ga een baan zoeken luie donder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |