zo ongeveer toch??
quote:volgens mij niet, het is een tune die iedere week terugkomt, maar draait altijd erg zacht in de achtergrond, beetje discodreun.
Op zondag 11 januari 2004 11:44 schreef frankthetank het volgende:
Die van supersounds of the 70ths ?
Misschien bedoelen we wel hetzelfde.
Wie weet het?
quote:zoiets, maar dan de naam er nog bij
Op zondag 11 januari 2004 12:00 schreef maffe het volgende:
Gewoon vanuit de video-scart-uitgang -> digitale camera a/v in ->dan via dv-uit naar je pc sturen en geluidopenemen. WAV of MP3 van maken en dan gebruiken onder je eigen videoclips in Premiere.
Zoiets bedoel je toch ?
Maar tot nu toe kan ik niemand helpen.
http://www.wwzapper.com/liedje55.mp3
Luister naar het muziekje na driekwart van het stuk, waarover 'het is vandaag een zonnige dag' gezegd wordt. Ditzelfde zat gisteren in Idols.
En dat zoek ik dus.
quote:Beautiful day van u2 toch?
Op zondag 11 januari 2004 12:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is het liedje dat Kurt (word-idol) zong bij de finale?
quote:Ja ik ken het nummer...
Op zondag 11 januari 2004 12:12 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb de jingle gevonden. Ik heb ooit zo'n cd gebrand met allemaal leuke radio-stukjes enzo dus het was makkelijk te uploaden.http://www.wwzapper.com/liedje55.mp3
Luister naar het muziekje na driekwart van het stuk, waarover 'het is vandaag een zonnige dag' gezegd wordt. Ditzelfde zat gisteren in Idols.
En dat zoek ik dus.
van die reclame van idols dan over van de website,
zie je zo'n gezet meisje, rood achtig haar geloof ik, kortig,
en je hoort dan zo'n deuntje..
is dat toevallig must be talking to an angel?
quote:dat was hem idd ja. bedankt
Op zondag 11 januari 2004 12:16 schreef Marjan1985 het volgende:[..]
Beautiful day van u2 toch?
Het was een romantish nummer en ik zou graag de naam ervan weten .. alvast hartelijk dank
quote:Love lift us up & Aint no mountain high werden gezongen.. de zangers weet ik nie
Op maandag 19 januari 2004 02:42 schreef down_impact het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat afgelopen zaterdagavond gezongen werd tijdens de duetten ??? iedereen heeft hetzelfde liedjej gezongen en dit werd dan door idols gemixed zodat alle " koppels " even in beeld geweest waren ...Het was een romantish nummer en ik zou graag de naam ervan weten .. alvast hartelijk dank
//edit: hmm dat stond bij die nummers die ik heb gedownload maar na wat zoekwerk kwam ik op:
Joe Cocker And Jennifer Warnes - Up Where We Belong
Diana Ross - Aint no mountain high enough
[Dit bericht is gewijzigd door Timmai op 19-01-2004 10:22]
quote:Hartelijk dank
Op maandag 19 januari 2004 10:16 schreef Timmai het volgende:[..]
Love lift us up & Aint no mountain high werden gezongen.. de zangers weet ik nie
//edit: hmm dat stond bij die nummers die ik heb gedownload maar na wat zoekwerk kwam ik op:
Joe Cocker And Jennifer Warnes - Up Where We Belong
Diana Ross - Aint no mountain high enough
Ik vraag me overigens ook nog af of iemand de uitzendingen online heeft staan. Ik heb de idols site gechecked voor het nummer , maar kon het niet vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |