quote:Kun je geloven dat ik dat spijtig vond?
Op zaterdag 17 januari 2004 21:45 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Het konijn wat stond te schreeuwen dattie blij was dattie niet ziek was, op dat moment werd zijn kop erafgeschoten...[afbeelding]
Mensen die de film niet gezien hebben, vragen zich nu waarschijnlijk af: "Wat voor een vreemde film is me dat?"
heb ik me vermaakt?
quote:Geweldige film echt, net als de andere delen uit de reeks
Op zondag 11 januari 2004 10:50 schreef bas-beest het volgende:Killer Tomatoes eat France! (de enige die ik gezien heb, de rest is ongetwijfeld net zo slecht)
Wel twee desktop-achtergronden gevonden, geheel in stijl v/d films
http://killertomatoes.com/download.asp?dl=wp1_800x600
http://killertomatoes.com/download.asp?dl=wp2_800x600
quote:Ik heb em iets van 11 of 12 X gezien, en ik vraag het me nog steeds af...
Op zaterdag 17 januari 2004 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Mensen die de film niet gezien hebben, vragen zich nu waarschijnlijk af: "Wat voor een vreemde film is me dat?"
quote:nee hoor, de gemiddelde zombie film is gorier, maar dat is voor sommigen een groot verschil, zombies of mensen...
Op zaterdag 17 januari 2004 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgen staat bij mij oa. Cannibal Holocaust op het programma. Is die echt zó wansmakelijk?
Mij maakt het niet veel uit.
quote:Het schijnt dat het hier wel realistischer is. Bij die zombiefilms is het ...hoe zal ik het zeggen..... kitscheriger. Meer over-the-top. Maar ja, dat zal ik dan morgen wel zien.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:04 schreef kinky_queen het volgende:[..]
nee hoor, de gemiddelde zombie film is gorier, maar dat is voor sommigen een groot verschil, zombies of mensen...
Mij maakt het niet veel uit.
btw: als we zo doorgaan loopt dit beter dan het pauzeknoptopic, strx wordt dit nog hét slowchattopic in FTR
quote:gezellig zo he? Jammer dat S.O.K waarschijnlijk niet kan komen op ons avondje...
Op zaterdag 17 januari 2004 22:08 schreef Blasted_Billy het volgende:
CH heb ik ook nog nooit gezienbtw: als we zo doorgaan loopt dit beter dan het pauzeknoptopic, strx wordt dit nog hét slowchattopic in FTR
quote:Tsja... verplichtingen hè. Een paar uur vrijmaken is geen probleem, maar langer ligt altijd moeilijker. Werk, verenigingen, "de liefde", ... het is altijd wel wat.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:12 schreef kinky_queen het volgende:[..]
gezellig zo he? Jammer dat S.O.K waarschijnlijk niet kan komen op ons avondje...
quote:Oppassen daarmee! Geen eten geven na middernacht!
Op zaterdag 17 januari 2004 22:10 schreef Blasted_Billy het volgende:
overigens kijkt dit al de hele avond mee (zit naast de monitor)
quote:de bastard
Op zaterdag 17 januari 2004 22:12 schreef kinky_queen het volgende:[..]
gezellig zo he? Jammer dat S.O.K waarschijnlijk niet kan komen op ons avondje...
zit nu Kids te kijken
quote:hoe laat is het nu?
Op zaterdag 17 januari 2004 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oppassen daarmee! Geen eten geven na middernacht!
Let vooral ook op de soundtrack van Damon Albarn en Michael Nyman
"During the Mexican-American War of 1847, a supposed war hero (Guy Pearce) is stuck at a remote army outpost with a depraved army colonel (Robert Carlyle). Violent and disturbing scenes. [1999]"
Dat violent en disturbing valt trouwens wel mee hoor denk ik voor de mensen die dit topic lezen...
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 17-01-2004 23:52]
quote:Denk dat niets "violent" eigenlijk meer disturbing is, bloed en zo dat kennen we allemaal wel, gewurgd worden door je eigen darmen, bla bla een echt enge film is pas disturbing denk ik...
Op zaterdag 17 januari 2004 23:44 schreef StefanP het volgende:
Zodadelijk (00.45) op BBC2: Ravenous!
Dat violent en disturbing valt trouwens wel mee hoor denk ik voor de mensen die dit topic lezen...
I Bought a Vampire Motorcycle
Na een satanisch ritueel wordt een motor bezeten door een vampier, waarna deze motor aan het moorden slaat.
Slechte sfx, maar er zit best wel wat humor in deze film en ook wat gore.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:01 schreef victorinox het volgende:
Ook een leuke:I Bought a Vampire Motorcycle
Na een satanisch ritueel wordt een motor bezeten door een vampier, waarna deze motor aan het moorden slaat.
Slechte sfx, maar er zit best wel wat humor in deze film en ook wat gore.
Is in nederland ooit eens uitgebracht door "incredibly strange films"
[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 19-01-2004 00:28]
quote:een productiemaatschappij die zijn naam eer aan doet
Op maandag 19 januari 2004 00:13 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Is in nederland ooit eens uitgebracht door "incredibly strange films"
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iemand Orgy Of The Dead al gezien? Die zou echt slecht zijn. Zelfs niet entertainend.
Bio Zombie
Slumber Party Massacre
Zombie Cult Massacre
Crinoline Head
Killer Tongue
Hey, Stop Stabbing Me
Buttcrack
quote:deze ken ik:
Op maandag 19 januari 2004 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zal er nog een paar noemenBio Zombie
Slumber Party Massacre
Zombie Cult Massacre
Crinoline Head
Killer Tongue
Hey, Stop Stabbing Me
Buttcrack
quote:Volgens mij moet dat wel Troll 2 zijn.
Op zaterdag 27 december 2003 21:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ik heb een keer echt een Z-film gezien over een soort fruit, en als je dat at dan werd je zelf een soort van groene blubber en dan kwamen de bomen je opeten.Echt extreem Z. Zo slecht dat het niet te geloven meer was. Iemand enig idee hoe die heet?
Daarin had je die Goblins, die gaven je een soort van eten met groen er in. Dan werd je uiteindelijk een soort van groene smurrie, of een boom en dan kwamen ze je opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |