Weet iemand een site op het internet waar de in het Nederlands te lezen is?
quote:sorry k heb em alleen in et engels
Op vrijdag 9 januari 2004 18:36 schreef CheizXL het volgende:
Nu ik mein Kampf zag staan,Weet iemand een site op het internet waar de in het Nederlands te lezen is?
quote:Is ook goed hoor, maar mijn voorkeur ging uit naar het Nederlands, is toch wat makkelijker te lezen..
Op vrijdag 9 januari 2004 18:41 schreef Demon-X het volgende:[..]
sorry k heb em alleen in et engels
quote:kan k 1.6meg naar je inbox sturen? volgens mij kon dat niet met hotmail toch
Op vrijdag 9 januari 2004 18:42 schreef CheizXL het volgende:[..]
Is ook goed hoor, maar mijn voorkeur ging uit naar het Nederlands, is toch wat makkelijker te lezen..
quote:Ja dat heeft me ook altijd verbaasd. Dat God volgens de bijbel vroeger nog gewoon tussen de mensen rond huppelde. Als die dat daadwerkelijk kan waarom zien we hem dan niet meer ?
Op donderdag 8 januari 2004 19:24 schreef Rereformed het volgende:
In Genesis 32 worstelt Abrahams kleinzoon Jacob een hele nacht met God. Let wel, het gaat hier om een letterlijke worstelpartij
Wanneer verliet God volgens de bijbel de mens?
En sinds wanneer openen we een vervolg deel zonder in de openingspost het vorige deel te linken, Thabit ?
Vooruit Vervolg van [Centraal] God, Geloof en de bijbel Deel 8
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 09-01-2004 21:11]
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:05 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Ja dat heeft me ook altijd verbaasd. Dat God volgens de bijbel vroeger nog gewoon tussen de mensen rond huppelde. Als die dat daadwerkelijk kan waarom zien we hem dan niet meer ?
Wanneer verliet God volgens de bijbel de mens?
En sinds wanneer openen we een vervolg deel zonder in de openingspost het vorige deel te linken, Thabit ?
quote:Duidelijk genoeg toch?
Op vrijdag 9 januari 2004 18:35 schreef thabit het volgende:
Vervolg op het vorige deel.
Mijn nick schrijf je trouwens met een kleine letter, net als de bijbel. Dus het is niet Thabit maar thabit.
quote:www.hitler.org/writings/Mein_Kampf/
Op vrijdag 9 januari 2004 18:42 schreef CheizXL het volgende:[..]
Is ook goed hoor, maar mijn voorkeur ging uit naar het Nederlands, is toch wat makkelijker te lezen..
quote:Duidelijk wel. Makkelijk niet.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:12 schreef thabit het volgende:
Duidelijk genoeg toch?
quote:Omdat de moderne mens veel te wetenschappelijk geworden is. Ons kennende zouden we hem in een kooi stoppen om te onderzoeken. Natuurlijk kan een almachtige God daar makkelijk uit ontsnappen, maar dan is de term temporaal kwab epilepsie helemaal niet zo ver weg meer
Op vrijdag 9 januari 2004 19:05 schreef Akkersloot het volgende:
Ja dat heeft me ook altijd verbaasd. Dat God volgens de bijbel vroeger nog gewoon tussen de mensen rond huppelde. Als die dat daadwerkelijk kan waarom zien we hem dan niet meer ?
quote:Heeft die al 8000 keer gedaan. En nog geloven mensen hem niet. Stom he.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:28 schreef Dalai_Lama het volgende:
Zelfs áls God naar aarde zou komen als mens en zeggen dat hij God was, zouden we hem niet geloven.
quote:Verschrikkelijk stom. Misschien geloven ze het niet omdat het niet kan.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:38 schreef Akkersloot het volgende:Heeft die al 8000 keer gedaan. En nog geloven mensen hem niet. Stom he.
quote:Geen haatzaaien tegen die mensen die daarin wel geloven
Op vrijdag 9 januari 2004 19:50 schreef Dalai_Lama het volgende:
Verschrikkelijk stom. Misschien geloven ze het niet omdat het niet kan.
quote:Dit is geen haatzaaien. Ik wil mensen slechts wijzen op de onmogelijkheid van God in menselijke vorm.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:31 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Geen haatzaaien tegen die mensen die daarin wel geloven
quote:Het was dan ook cynisch bedoeld. Waarom mogen we dan niet het profeetschap van godsdienststichters in twijfel stellen als hun religie toevallig vrij veel succes heeft.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:38 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dit is geen haatzaaien. Ik wil mensen slechts wijzen op de onmogelijkheid van God in menselijke vorm.
quote:Niemand heeft gezegd dat dit niet mag. Echter, als je dit doet, doe dit dan niet met de bedoeling te beledigen en beargumenteer waarom. Een beetje hersenloos denigreren heeft niet=mand wat aan.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:42 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Het was dan ook cynisch bedoeld. Waarom mogen we dan niet het profeetschap van godsdienststichters in twijfel stellen als hun religie toevallig vrij veel succes heeft.
En leg mij eens uit. Waarom spreken vrijwel alle niet-moslims over de "profeet Mohammed" en spreekt geen enkele niet-christen over "De zoon van God Jezus".
quote:Volgens je signature is Thabit een eigennaam, hetgeen met een hoofdletter wordt geschreven. Daarnaast vind ik het een wanprestatie dat je een topic opent zonder voorgaande delen te linken, en dit al twee-keer-op-een-rij.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:12 schreef thabit het volgende:[..]
[..]Duidelijk genoeg toch?
Mijn nick schrijf je trouwens met een kleine letter, net als de bijbel. Dus het is niet Thabit maar thabit.
quote:Thabit is weliswaar een eigennaam maar niet mijn eigen naam. Dus als iemand mij aanspreekt moet dat met thabit gebeuren en niet met Thabit.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:15 schreef Impossibility het volgende:[..]
Volgens je signature is Thabit een eigennaam, hetgeen met een hoofdletter wordt geschreven. Daarnaast vind ik het een wanprestatie dat je een topic opent zonder voorgaande delen te linken, en dit al twee-keer-op-een-rij.
quote:Op dit soort getroll ga ik niet meer in...
Op vrijdag 9 januari 2004 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
Wie heeft het hier over beledigen. Als je een moordenaar een profeet ("boodschapper van God") noemt beledig je toch de mensen die die moordenaar heeft vermoord.
quote:Omdat niet-christenen het over Jezus hebben. We spreken toch ook over de apostel Paulus?
En leg mij eens uit. Waarom spreken vrijwel alle niet-moslims over de "profeet Mohammed" en spreekt geen enkele niet-christen over "De zoon van God Jezus".
quote:Zou getroll in je signature toegestaan zijn ?
Op vrijdag 9 januari 2004 21:36 schreef Dalai_Lama het volgende:
[heb je respect als je een moordenaar een profeet noemt]
Op dit soort getroll ga ik niet meer in...
quote:En waarom hebben niet-moslims het dan niet gewoon over "Mohammed" i.p.v. "de profeet Mohammed". Zijn ze anders bang dat ze anders de moslims beledigen. Er voelt zich toch geen enkele christen beledigd als je als niet-christen niet spreekt over "de Zoon van God Jezus".
Omdat niet-christenen het over Jezus hebben.
Atheist Marcel van Dam": "Hirsi Ali heeft de christenen beledigd. Ze noemde de Zoon van God Jezus ..... . Ik vind dat ze de Zoon van God niet mag beledigen". Ha ha.
quote:Gezien een username als eigennaam wordt gebruikt, behoort die met een hoofdletter te zijn.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:20 schreef thabit het volgende:[..]
Thabit is weliswaar een eigennaam maar niet mijn eigen naam. Dus als iemand mij aanspreekt moet dat met thabit gebeuren en niet met Thabit.
quote:Zullen we snel genoeg achter komen...
Op vrijdag 9 januari 2004 22:17 schreef Akkersloot het volgende: Zou getroll in je signature toegestaan zijn ?
quote:Omdat 9 van de 10 moslims Mohammed heten.
En waarom hebben niet-moslims het dan niet gewoon over "Mohammed" i.p.v. "de profeet Mohammed"
quote:Dus? Beetje rare connectie
. Zijn ze anders bang dat ze anders de moslims beledigen. Er voelt zich toch geen enkele christen beledigd als je als niet-christen niet spreekt over "de Zoon van God Jezus".
Atheist Marcel van Dam": "Hirsi Ali heeft de christenen beledigd. Ze noemde de Zoon van God Jezus ..... . Ik vind dat ze de Zoon van God niet mag beledigen". Ha ha.
[/quote]
quote:Waar rook is is vuur!...
Op vrijdag 9 januari 2004 20:42 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Het was dan ook cynisch bedoeld.
quote:Het is niet voor niets dat profeten het verfoeiden wanneer er werd gerookt op "hoge" hoogten. Zo haalde Mozes zijn tabletten van de berg en kwam er van Jezus een Bergrede; zo werd de Himalaya aanbeden, hadden de Indianen hun communicatieve rooksignalen;... zo kwam de berg uiteindelijk (al dan niet) naar Mohammed... en rees diens "ster" als de profeet Mohammed vanaf de "Tempelberg" op zijn wit gevleugeld paard ten hemel - blijkbaar vormden zij die kwamen uit de "hoge" hoogten, als door de Almacht verlichte geesten, een al te grote bedreiging!...
Waarom mogen we dan niet het profeetschap van godsdienststichters
in twijfel stellen
quote:(Silentio): het stichten van een religie kan zelfs door een lucifer geschieden doordat deze aanstekelijk werkt op gortdroge kuddegeest. Op een "braambosje" meer of minder komt het dan niet aan - zolang we maar weten waar Abraham de mosterd vandaan haalt!...
als hun religie toevallig vrij veel succes heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door skip007 op 10-01-2004 22:59]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |