abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16108562
Vervolg op het vorige deel.

Uiteraard horen Allah, de koran en Mein Kampf ook in dit topic thuis.

pi_16108590
Nu ik mein Kampf zag staan,

Weet iemand een site op het internet waar de in het Nederlands te lezen is?

vrijdag 9 januari 2004 @ 18:41:36 #3
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_16108686
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:36 schreef CheizXL het volgende:
Nu ik mein Kampf zag staan,

Weet iemand een site op het internet waar de in het Nederlands te lezen is?

sorry k heb em alleen in et engels
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_16108703
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:41 schreef Demon-X het volgende:

[..]

sorry k heb em alleen in et engels

Is ook goed hoor, maar mijn voorkeur ging uit naar het Nederlands, is toch wat makkelijker te lezen..
  vrijdag 9 januari 2004 @ 18:45:09 #5
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_16108774
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:42 schreef CheizXL het volgende:

[..]

Is ook goed hoor, maar mijn voorkeur ging uit naar het Nederlands, is toch wat makkelijker te lezen..

kan k 1.6meg naar je inbox sturen? volgens mij kon dat niet met hotmail toch
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:05:21 #6
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_16109232
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:24 schreef Rereformed het volgende:
In Genesis 32 worstelt Abrahams kleinzoon Jacob een hele nacht met God. Let wel, het gaat hier om een letterlijke worstelpartij
Ja dat heeft me ook altijd verbaasd. Dat God volgens de bijbel vroeger nog gewoon tussen de mensen rond huppelde. Als die dat daadwerkelijk kan waarom zien we hem dan niet meer ?

Wanneer verliet God volgens de bijbel de mens?

En sinds wanneer openen we een vervolg deel zonder in de openingspost het vorige deel te linken, Thabit ?

Vooruit Vervolg van [Centraal] God, Geloof en de bijbel Deel 8

[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 09-01-2004 21:11]

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_16109438
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:05 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja dat heeft me ook altijd verbaasd. Dat God volgens de bijbel vroeger nog gewoon tussen de mensen rond huppelde. Als die dat daadwerkelijk kan waarom zien we hem dan niet meer ?

Wanneer verliet God volgens de bijbel de mens?

En sinds wanneer openen we een vervolg deel zonder in de openingspost het vorige deel te linken, Thabit ?

quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:35 schreef thabit het volgende:
Vervolg op het vorige deel.
Duidelijk genoeg toch?

Mijn nick schrijf je trouwens met een kleine letter, net als de bijbel. Dus het is niet Thabit maar thabit.

pi_16109761
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:42 schreef CheizXL het volgende:

[..]

www.hitler.org/writings/Mein_Kampf/
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:25:38 #9
60090 Akkersloot
pi_16109782
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:12 schreef thabit het volgende:
Duidelijk genoeg toch?
Duidelijk wel. Makkelijk niet.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_16109874
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:05 schreef Akkersloot het volgende:
Omdat de moderne mens veel te wetenschappelijk geworden is. Ons kennende zouden we hem in een kooi stoppen om te onderzoeken. Natuurlijk kan een almachtige God daar makkelijk uit ontsnappen, maar dan is de term temporaal kwab epilepsie helemaal niet zo ver weg meer Bovendien kan God dit alles ook voorzien en zich de moeite besparen. Het geloof in een god naar menselijke gelijkenis is aan het uitsterven. Zelfs áls God naar aarde zou komen als mens en zeggen dat hij God was, zouden we hem niet geloven. De 'wonderen' die hij ons zal tonen, zullen wij wijten aan hypnose en illusionisme. Kortom, het is de moeite niet waard ons te bezoeken.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:38:52 #11
60090 Akkersloot
pi_16110142
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:28 schreef Dalai_Lama het volgende:
Zelfs áls God naar aarde zou komen als mens en zeggen dat hij God was, zouden we hem niet geloven.
Heeft die al 8000 keer gedaan. En nog geloven mensen hem niet. Stom he.
pi_16110501
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:38 schreef Akkersloot het volgende:

Heeft die al 8000 keer gedaan. En nog geloven mensen hem niet. Stom he.

Verschrikkelijk stom. Misschien geloven ze het niet omdat het niet kan.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:31:12 #13
60090 Akkersloot
pi_16111649
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:50 schreef Dalai_Lama het volgende:
Verschrikkelijk stom. Misschien geloven ze het niet omdat het niet kan.
Geen haatzaaien tegen die mensen die daarin wel geloven
pi_16111866
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Geen haatzaaien tegen die mensen die daarin wel geloven

Dit is geen haatzaaien. Ik wil mensen slechts wijzen op de onmogelijkheid van God in menselijke vorm.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:42:37 #15
60090 Akkersloot
pi_16111976
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:38 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dit is geen haatzaaien. Ik wil mensen slechts wijzen op de onmogelijkheid van God in menselijke vorm.
Het was dan ook cynisch bedoeld. Waarom mogen we dan niet het profeetschap van godsdienststichters in twijfel stellen als hun religie toevallig vrij veel succes heeft.
pi_16112133
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:42 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het was dan ook cynisch bedoeld. Waarom mogen we dan niet het profeetschap van godsdienststichters in twijfel stellen als hun religie toevallig vrij veel succes heeft.

Niemand heeft gezegd dat dit niet mag. Echter, als je dit doet, doe dit dan niet met de bedoeling te beledigen en beargumenteer waarom. Een beetje hersenloos denigreren heeft niet=mand wat aan.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:14:43 #17
60090 Akkersloot
pi_16112928
Wie heeft het hier over beledigen. Als je een moordenaar een profeet ("boodschapper van God") noemt beledig je toch de mensen die die moordenaar heeft vermoord.

En leg mij eens uit. Waarom spreken vrijwel alle niet-moslims over de "profeet Mohammed" en spreekt geen enkele niet-christen over "De zoon van God Jezus".

pi_16112972
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:12 schreef thabit het volgende:

[..]

[..]

Duidelijk genoeg toch?

Mijn nick schrijf je trouwens met een kleine letter, net als de bijbel. Dus het is niet Thabit maar thabit.

Volgens je signature is Thabit een eigennaam, hetgeen met een hoofdletter wordt geschreven. Daarnaast vind ik het een wanprestatie dat je een topic opent zonder voorgaande delen te linken, en dit al twee-keer-op-een-rij.
Impossibility is just an extension to possibility.
pi_16113117
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:15 schreef Impossibility het volgende:

[..]

Volgens je signature is Thabit een eigennaam, hetgeen met een hoofdletter wordt geschreven. Daarnaast vind ik het een wanprestatie dat je een topic opent zonder voorgaande delen te linken, en dit al twee-keer-op-een-rij.

Thabit is weliswaar een eigennaam maar niet mijn eigen naam. Dus als iemand mij aanspreekt moet dat met thabit gebeuren en niet met Thabit.
pi_16113653
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:14 schreef Akkersloot het volgende:
Wie heeft het hier over beledigen. Als je een moordenaar een profeet ("boodschapper van God") noemt beledig je toch de mensen die die moordenaar heeft vermoord.
Op dit soort getroll ga ik niet meer in...
quote:
En leg mij eens uit. Waarom spreken vrijwel alle niet-moslims over de "profeet Mohammed" en spreekt geen enkele niet-christen over "De zoon van God Jezus".
Omdat niet-christenen het over Jezus hebben. We spreken toch ook over de apostel Paulus?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 22:17:52 #21
60090 Akkersloot
pi_16114814
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:36 schreef Dalai_Lama het volgende:
[heb je respect als je een moordenaar een profeet noemt]
Op dit soort getroll ga ik niet meer in...
Zou getroll in je signature toegestaan zijn ?
quote:
Omdat niet-christenen het over Jezus hebben.
En waarom hebben niet-moslims het dan niet gewoon over "Mohammed" i.p.v. "de profeet Mohammed". Zijn ze anders bang dat ze anders de moslims beledigen. Er voelt zich toch geen enkele christen beledigd als je als niet-christen niet spreekt over "de Zoon van God Jezus".

Atheist Marcel van Dam": "Hirsi Ali heeft de christenen beledigd. Ze noemde de Zoon van God Jezus ..... . Ik vind dat ze de Zoon van God niet mag beledigen". Ha ha.

pi_16115178
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:20 schreef thabit het volgende:

[..]

Thabit is weliswaar een eigennaam maar niet mijn eigen naam. Dus als iemand mij aanspreekt moet dat met thabit gebeuren en niet met Thabit.

Gezien een username als eigennaam wordt gebruikt, behoort die met een hoofdletter te zijn.
Impossibility is just an extension to possibility.
pi_16115303
Krijgen we de hoofdletter-discussie weer... lekker boeiend. .
Ga dat lekker in een SC-topic doen?
pi_16116144
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:17 schreef Akkersloot het volgende: Zou getroll in je signature toegestaan zijn ?
Zullen we snel genoeg achter komen...
quote:
En waarom hebben niet-moslims het dan niet gewoon over "Mohammed" i.p.v. "de profeet Mohammed"
Omdat 9 van de 10 moslims Mohammed heten.
quote:
. Zijn ze anders bang dat ze anders de moslims beledigen. Er voelt zich toch geen enkele christen beledigd als je als niet-christen niet spreekt over "de Zoon van God Jezus".
Dus? Beetje rare connectie

Atheist Marcel van Dam": "Hirsi Ali heeft de christenen beledigd. Ze noemde de Zoon van God Jezus ..... . Ik vind dat ze de Zoon van God niet mag beledigen". Ha ha.
[/quote]

pi_16117205
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 20:42 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het was dan ook cynisch bedoeld.

Waar rook is is vuur!...
quote:
Waarom mogen we dan niet het profeetschap van godsdienststichters
in twijfel stellen
Het is niet voor niets dat profeten het verfoeiden wanneer er werd gerookt op "hoge" hoogten. Zo haalde Mozes zijn tabletten van de berg en kwam er van Jezus een Bergrede; zo werd de Himalaya aanbeden, hadden de Indianen hun communicatieve rooksignalen;... zo kwam de berg uiteindelijk (al dan niet) naar Mohammed... en rees diens "ster" als de profeet Mohammed vanaf de "Tempelberg" op zijn wit gevleugeld paard ten hemel - blijkbaar vormden zij die kwamen uit de "hoge" hoogten, als door de Almacht verlichte geesten, een al te grote bedreiging!...
quote:
als hun religie toevallig vrij veel succes heeft.
(Silentio): het stichten van een religie kan zelfs door een lucifer geschieden doordat deze aanstekelijk werkt op gortdroge kuddegeest. Op een "braambosje" meer of minder komt het dan niet aan - zolang we maar weten waar Abraham de mosterd vandaan haalt!...

[Dit bericht is gewijzigd door skip007 op 10-01-2004 22:59]

Silentio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')