abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16099749
Ik bedoel het serieus. Ik heb net me die reclame van ****** herrinnerd. Waarin die galberen in kooien voor hun helel even werden gezet waarin ze niet kunnen bewegen en in hun buik een gaatje werd gemaakt voor de galsap.

Niets drukt me op het hart dan dierenleed. Ik weet niet waarom, maar om mensen geef ik minder... mischien omdat ze zich kunnen weren, maar de dieren.

Hoe die arme beertjes worden met stokken gelsagen om te dansen en hun ogen worden uitgeprikt om niet te ontsnappen.

Ik vraag jullie wordt aub lid van een organisatie. je hoeft maar 22 euro per JAAR te doneren bij sommige organisaties.
Ik doneer 120 per jaar, de maximum.

aub, wordt lid: van een organisatie

edit: ff veranderd vanwege spam

[Dit bericht is gewijzigd door LoveHenk op 09-01-2004 13:39]

pi_16099775
Hey spam

-edit: Als jij dit mag posten, mogen anderen ook allerlei goedbedoelde sites spammen.

123
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:38:03 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16099822
gek dat er een maximum is...
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:38:04 #4
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_16099823
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 67% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 04:03:31 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_16099844
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:38 schreef Mikkie het volgende:
Leuk dat je daarvoor bent, maar dit is wel een erg opzichtige manier van leden werven lijkt me...
ik ben er totaal niet mee verbonden. en ik heb de naam verwijderd. dus gewoon help dierenleed voorkomen
pi_16099851
we geven al genoeg aan dieren,

hebben pas een hond gekocht, moet eens weten wat die kost

pi_16099881
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:38 schreef _The_General_ het volgende:
we geven al genoeg aan dieren,

hebben pas een hond gekocht, moet eens weten wat die kost

dus het doet je niets als jij die mishandelde beren ziet?
pi_16099906
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:40 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

dus het doet je niets als jij die mishandelde beren ziet?

tuurlijk wel, maar ik geef al iedere maand aan amnesty, en aan alle doelen die aan de deur komen en aan bnn,

je kunt toch niet overal aan geven !

pi_16099941
ik wil niets doneren voor de diertjes, wel voor een Nederlands cursus voor de TS in kwestie

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:42:39 #10
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_16099952
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:38 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

ik ben er totaal niet mee verbonden. en ik heb de naam verwijderd. dus gewoon help dierenleed voorkomen

Niet dat je hier nu iets aan hebt maar zodra ik op me eigen woon en klaar ben met studeren en dus een baan heb dan ga ik zeker aan meerdere organisaties geld storten die dieren helpen, want ik ben helemaal dierengek en vind het ook verschrikkelijk wat de mens de dieren aandoen.
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_16099977
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:
ik wil niets doneren voor de diertjes, wel voor een Nederlands cursus voor de TS in kwestie

hahaha, eikel.

ik vind dat je de dieren ook moet beschermen. dus geef aub.

vrijdag 9 januari 2004 @ 13:43:26 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_16099979
Ben ik een botte beer als ik zeg dat ik meer aan de kankerstichting zou doneren dan om een stel zielige dieren? Echt waar als ik de keuze zou moeten maken om 50 euro te doneren aan de kankerstichting of 5 euro aan de dierenbescherming ofzo, dan zou ik die 50 euro doneren. En dat terwijl ik helemaal niet zo'n iemand ben die aan goede doelen doet. Maar vooral die zieligdoenerij (kijk uit: de bruine poeptijger wordt met sterven bedreigd, deze beer heeft een ondraaglijk leven in dit Russische circus) van al die diereninstanties irriteert me nog het meest om vooral zulke organisaties niet te steunen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_16100056
nee jij. ik heb geen woorden voor jou! ik haat je!

de dieren hebben dit lot niet uitgekozen, wij mensen menen ons supirieur te zijn aan dieren.

en die zielige mensen met kanker, die zijn het zelf schuld (de meeste dan) moet je maar minder roken en minder VET vreten vetzakken. en dan op zon ziekenhuis bed liggen klagen over pijn. ZE ZIJN het zelf schuld.

ik heb echt geen woorden voor jou. laat me je aub niet in het echt tegenkomen.

pi_16100076
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:42 schreef Hells_Angel het volgende:

[..]

Niet dat je hier nu iets aan hebt maar zodra ik op me eigen woon en klaar ben met studeren en dus een baan heb dan ga ik zeker aan meerdere organisaties geld storten die dieren helpen, want ik ben helemaal dierengek en vind het ook verschrikkelijk wat de mens de dieren aandoen.

je kunt toch nu 3 euro per maand kwijt of niet?

goed trouwens van je!

vrijdag 9 januari 2004 @ 13:49:08 #15
36884 Hells_Angel
pi_16100120
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:46 schreef LoveHenk het volgende:

de dieren hebben dit lot niet uitgekozen, wij mensen menen ons supirieur te zijn aan dieren.

en die zielige mensen met kanker, die zijn het zelf schuld (de meeste dan) moet je maar minder roken en minder VET vreten vetzakken. en dan op zon ziekenhuis bed liggen klagen over pijn. ZE ZIJN het zelf schuld.

Ik begrijp je maar rustig aan Henk!
Niet iedereen kan onze mening delen helaas....
Lost in the 4400
Know thyself
pi_16100121
Ik heb laatst een eend doodgereden.
Ik wilde hem nog geld geven maar hij nam het niet aan.

Stelletje ondankbaren!!!!

Ik geef dus niets meer aan dieren

[Dit bericht is gewijzigd door AciD_Nightmare op 09-01-2004 13:50]

vrijdag 9 januari 2004 @ 13:49:22 #17
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_16100130
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:

Het is best dat je reageert hoor, maar maak dan zelf ook geen taalfout.
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_16100142
quote:

doe toch normaal man... hij geeft gewoon zijn mening weer. En jouw reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe kom je er in godsnaam bij dat mensen die kanker hebben, daar zelf verantwoordelijk voor zijn??
pi_16100149
quote:

hou toch je bek man, dat jij aan je dieren wilt geven...prima, maar laat mensen met kanker in hun waarde

stakker

owja, en laat mij jou niet in het echt tegenkomen als je zoiets zegt

[Dit bericht is gewijzigd door WeirdMicky op 09-01-2004 13:51]

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:51:15 #20
36884 Hells_Angel
pi_16100187
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:47 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

je kunt toch nu 3 euro per maand kwijt of niet?

goed trouwens van je!

Met totaal geen inkomen kom ik nergens...
Mijn studiefinanciering gaat meteen op aan kosten en verder worden alleen me kosten betaald en meer heb ik niet... binnenkort een bijbaantje zoeken en dan zien we het wel.
Kijk als ik doneer wil ik het goed doen en het kunnen missen en dat kan ik nu helaas nog niet...
Maar dat komt later zeker goed dan haal ik de jaren nog wel in!

[Dit bericht is gewijzigd door Hells_Angel op 09-01-2004 13:54]

Lost in the 4400
Know thyself
pi_16100214
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:49 schreef BigBear het volgende:

[..]

doe toch normaal man... hij geeft gewoon zijn mening weer. En jouw reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe kom je er in godsnaam bij dat mensen die kanker hebben, daar zelf verantwoordelijk voor zijn??

lees eens meer boeken. noem me maar een mens die supergezond heeft geleefd die kanker had. ik ken ze niet! er is altijd wel een oorzaak voor kanker.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:53:20 #22
36884 Hells_Angel
pi_16100248
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:49 schreef BigBear het volgende:

[..]

Ik zei nog doe rustig aan Henk want je reactie over kanker is natuurlijk onzin.
Soms is het waar maar de meeste keren niet natuurlijk.
Lost in the 4400
Know thyself
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:53:24 #23
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16100252
Jongens, die slapdoenerij is onnatuurlijk..... Als tienduizenden jaren geld het recht van de sterkste... Loop een willekeurig oerwoud/bos /... in, en je ziet het. Ben je niet sterk, dan overleef je niet...
Waarom moeten wij dan nu die 'zwakke lieve schattige' beestjes gaan helpen? Druist tegen de natuur in....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16100258
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:50 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

hou toch je bek man, dat jij aan je dieren wilt geven...prima, maar laat mensen met kanker in hun waarde

stakker

owja, en laat mij jou niet in het echt tegenkomen als je zoiets zegt

jij bent een zielepoot. 50 euro aan de rijke kankerstichting doneren of 5 euro aan de dierenbeschermingsorganisatie? alleen een achterlijk idiiot kies de eerste.

kom mij maar tegen. in maastricht.

pi_16100265
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:52 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
lees eens meer boeken. noem me maar een mens die supergezond heeft geleefd die kanker had. ik ken ze niet! er is altijd wel een oorzaak voor kanker.
Lijkt me sterk dat kinderen met bijvoorbeeld leukemie daar zelf een hand in hebben gehad.
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')