Niets drukt me op het hart dan dierenleed. Ik weet niet waarom, maar om mensen geef ik minder... mischien omdat ze zich kunnen weren, maar de dieren.
Hoe die arme beertjes worden met stokken gelsagen om te dansen en hun ogen worden uitgeprikt om niet te ontsnappen.
Ik vraag jullie wordt aub lid van een organisatie. je hoeft maar 22 euro per JAAR te doneren bij sommige organisaties.
Ik doneer 120 per jaar, de maximum.
aub, wordt lid: van een organisatie
edit: ff veranderd vanwege spam
[Dit bericht is gewijzigd door LoveHenk op 09-01-2004 13:39]
quote:ik ben er totaal niet mee verbonden. en ik heb de naam verwijderd. dus gewoon help dierenleed voorkomen
Op vrijdag 9 januari 2004 13:38 schreef Mikkie het volgende:
Leuk dat je daarvoor bent, maar dit is wel een erg opzichtige manier van leden werven lijkt me...
quote:dus het doet je niets als jij die mishandelde beren ziet?
Op vrijdag 9 januari 2004 13:38 schreef _The_General_ het volgende:
we geven al genoeg aan dieren,hebben pas een hond gekocht, moet eens weten wat die kost
quote:tuurlijk wel, maar ik geef al iedere maand aan amnesty, en aan alle doelen die aan de deur komen en aan bnn,
Op vrijdag 9 januari 2004 13:40 schreef LoveHenk het volgende:[..]
dus het doet je niets als jij die mishandelde beren ziet?
je kunt toch niet overal aan geven !
quote:Niet dat je hier nu iets aan hebt maar zodra ik op me eigen woon en klaar ben met studeren en dus een baan heb dan ga ik zeker aan meerdere organisaties geld storten die dieren helpen, want ik ben helemaal dierengek en vind het ook verschrikkelijk wat de mens de dieren aandoen.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:38 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ik ben er totaal niet mee verbonden. en ik heb de naam verwijderd. dus gewoon help dierenleed voorkomen
quote:hahaha, eikel.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:
ik wil niets doneren voor de diertjes, wel voor een Nederlands cursus voor de TS in kwestie
ik vind dat je de dieren ook moet beschermen. dus geef aub.
de dieren hebben dit lot niet uitgekozen, wij mensen menen ons supirieur te zijn aan dieren.
en die zielige mensen met kanker, die zijn het zelf schuld (de meeste dan) moet je maar minder roken en minder VET vreten vetzakken. en dan op zon ziekenhuis bed liggen klagen over pijn. ZE ZIJN het zelf schuld.
ik heb echt geen woorden voor jou. laat me je aub niet in het echt tegenkomen.
quote:je kunt toch nu 3 euro per maand kwijt of niet?
Op vrijdag 9 januari 2004 13:42 schreef Hells_Angel het volgende:[..]
Niet dat je hier nu iets aan hebt maar zodra ik op me eigen woon en klaar ben met studeren en dus een baan heb dan ga ik zeker aan meerdere organisaties geld storten die dieren helpen, want ik ben helemaal dierengek en vind het ook verschrikkelijk wat de mens de dieren aandoen.
goed trouwens van je!
quote:Ik begrijp je maar rustig aan Henk!
Op vrijdag 9 januari 2004 13:46 schreef LoveHenk het volgende:
nee jij. ik heb geen woorden voor jou! ik haat je!de dieren hebben dit lot niet uitgekozen, wij mensen menen ons supirieur te zijn aan dieren.
en die zielige mensen met kanker, die zijn het zelf schuld (de meeste dan) moet je maar minder roken en minder VET vreten vetzakken. en dan op zon ziekenhuis bed liggen klagen over pijn. ZE ZIJN het zelf schuld.
Stelletje ondankbaren!!!!
Ik geef dus niets meer aan dieren
[Dit bericht is gewijzigd door AciD_Nightmare op 09-01-2004 13:50]
quote:Het is best dat je reageert hoor, maar maak dan zelf ook geen taalfout.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:42 schreef WeirdMicky het volgende:
ik wil niets doneren voor de diertjes, wel voor een Nederlands cursus voor de TS in kwestie
quote:doe toch normaal man... hij geeft gewoon zijn mening weer. En jouw reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe kom je er in godsnaam bij dat mensen die kanker hebben, daar zelf verantwoordelijk voor zijn??
nee jij. ik heb geen woorden voor jou! ik haat je!de dieren hebben dit lot niet uitgekozen, wij mensen menen ons supirieur te zijn aan dieren.
quote:hou toch je bek man, dat jij aan je dieren wilt geven...prima, maar laat mensen met kanker in hun waarde
stakker
owja, en laat mij jou niet in het echt tegenkomen als je zoiets zegt
[Dit bericht is gewijzigd door WeirdMicky op 09-01-2004 13:51]
quote:Met totaal geen inkomen kom ik nergens...
Op vrijdag 9 januari 2004 13:47 schreef LoveHenk het volgende:[..]
je kunt toch nu 3 euro per maand kwijt of niet?
goed trouwens van je!
[Dit bericht is gewijzigd door Hells_Angel op 09-01-2004 13:54]
quote:lees eens meer boeken. noem me maar een mens die supergezond heeft geleefd die kanker had. ik ken ze niet! er is altijd wel een oorzaak voor kanker.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:49 schreef BigBear het volgende:[..]
doe toch normaal man... hij geeft gewoon zijn mening weer. En jouw reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe kom je er in godsnaam bij dat mensen die kanker hebben, daar zelf verantwoordelijk voor zijn??
quote:Ik zei nog doe rustig aan Henk want je reactie over kanker is natuurlijk onzin.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:49 schreef BigBear het volgende:[..]
doe toch normaal man... hij geeft gewoon zijn mening weer. En jouw reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe kom je er in godsnaam bij dat mensen die kanker hebben, daar zelf verantwoordelijk voor zijn??
quote:jij bent een zielepoot. 50 euro aan de rijke kankerstichting doneren of 5 euro aan de dierenbeschermingsorganisatie? alleen een achterlijk idiiot kies de eerste.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:50 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
hou toch je bek man, dat jij aan je dieren wilt geven...prima, maar laat mensen met kanker in hun waarde
stakker
owja, en laat mij jou niet in het echt tegenkomen als je zoiets zegt
kom mij maar tegen. in maastricht.
quote:Lijkt me sterk dat kinderen met bijvoorbeeld leukemie daar zelf een hand in hebben gehad.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:52 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
lees eens meer boeken. noem me maar een mens die supergezond heeft geleefd die kanker had. ik ken ze niet! er is altijd wel een oorzaak voor kanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |