quote:NCRV Casa Luna
Op 5 januari gaat op Radio 1 Casa Luna van start. Dit programma blikt terug op de afgelopen dag met een gast, bespreekt het wereldnieuws, discussieert over de stelling van Stand.nl en vertelt vreemde, duistere verhalen. Casa Luna wordt afwisselend gepresenteerd door zes presentatoren waaronder tv-kopstukken Cees Grimbergen, Frank Du Mosch en Joris Linssen.
De eerste drie kwartier wordt gevuld met een gast. Als het interresant dreigt te worden dan wordt meteen een plaatje gedraaid. Behoorlijk irritant is dat het heel duidelijk voorgeproduceerde gespekken zijn, spontaniteit is ver te zoeken.
Daarna komt een aflevering van nogal truttig hoorspel "De Tuinfluiter".
In het tweede uur wordt er nog wat slap nagepraat over stand.nl.
De presentatoren moeten er duidelijk nog inkomen. Dus misschien wordt het ooit nog wat. Zijn er anderen die er naar luisteren?
Maar ik luister toch maar weer even omdat een beruchte user straks weer een item presenteert daar.
quote:Waar blijft ie nou toch?
Op vrijdag 13 februari 2004 00:40 schreef golfer het volgende:
Wat een kutprogramma is dat toch.Maar ik luister toch maar weer even omdat een beruchte user straks weer een item presenteert daar.
quote:Ah, daar is ie!
Op vrijdag 13 februari 2004 00:45 schreef golfer het volgende:Waar blijft ie nou toch?
Onze star-reporter.
In het gezelschap van aan allochtoon.
Als dat geen reden tot opname is, weet ik het ook niet meer.
"Respect, vertrouwen, liefde en fatsoen."
Helemaal toepasselijk op dit programma.
Wat een softie-gedoe.
Arts zoekt het bed op, duik erbij razende reporter.
En nu gaat onze starreporter een kopje koffie met hem drinken.
"Als het goed is heb ik ..... aan de telefoon"
Om vervolgens geen verbinding te krijgen met die persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |