quote:Nog ff wachten
Op donderdag 8 januari 2004 16:55 schreef ID-Tweak het volgende:
ik ben er nog
niets te merken hier, niemand gebeld
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef fotoloog het volgende:[..]
Nog ff wachten
Het is tenslotte 2 uur rijden voor onze commando!
als ie je al verteld heeft dat 'ie militair is, zal ie nogal trots zijn op zijn baan, en dan denkt hij wel 2x na voor hij iets doet wat niet door de beugel kan, anders is hij zo zijn baan kwijt.
Denk dat 't wel los zal lopen, gooi een beetje Amsterdamse bluf erbij en 't loopt wel los denk ik
succes TS
quote:^
Op donderdag 8 januari 2004 17:04 schreef r00tie het volgende:
ID-Tweak, ik zou lekker chillen man,als ie je al verteld heeft dat 'ie militair is, zal ie nogal trots zijn op zijn baan, en dan denkt hij wel 2x na voor hij iets doet wat niet door de beugel kan, anders is hij zo zijn baan kwijt.
Denk dat 't wel los zal lopen, gooi een beetje Amsterdamse bluf erbij en 't loopt wel los denk ik
quote:Dat een militair ''effe een sniper leent'' is anders ook een fabeltje uit de tijd van ''pas maar op, want mijn papa is politie''
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef Famas het volgende:
wat een domme reacties hier zeg
een militair zal iemand niet in zun eigen huis vermoorden...ik denk dat die vent een sniper geweer leent en bij de buren op het dak gaat liggen (oid)
dus als TS de voordeur open doet krijgt ie een looden koochel in zun pens..succes TS
Overigens bevinden de militairen die ik zie zich gewoonlijk op de grond, niet op het dak, tenzij deze bij-klussen als schoorsteenveger. Oorlogen worden immers niet vaak op daken uitgevochten, Rambo
[Dit bericht is gewijzigd door TheDon18 op 08-01-2004 17:31]
quote:ow
Op donderdag 8 januari 2004 17:16 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Dat een militair ''effe een sniper leent'' is anders ook een fabeltje uit de tijd van ''pas maar op, want mijn papa is politie''
Overigens bevinden de militairen die ik zie zich gewoonlijk op de grond, niet op het dak, tenzij deze bij-klussen als schoorsteenveger. Oorlogen worden immers niet vaak op daken uitgevochten, Rambo
ontopic: Alex je bent een mietje, die sick fucker van n militair kan t dak op met zn moederbord en zn toetsenbord
quote:we melden ons om 19:00 uur voor operatie "moederbord"
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef fotoloog het volgende:[..]
Nog ff wachten
Het is tenslotte 2 uur rijden voor onze commando!
ik zou je ook anders doden. ik zou een gigantische moederboord bouwen en jou dan tussen de voedingskabels zetten als geleider en het geheel dan onder de stroom zetten. als ie 3 keer piept ben je dood.
quote:toetsenboord?
Op donderdag 8 januari 2004 17:33 schreef TheGHunter het volgende:
Whehehe zo te zien heeft mn broertje zich weer ns in de problemen gewerkt.
ontopic: Alex je bent een mietje, die sick fucker van n militair kan t dak op met zn moederbord en zn toetsenbord
dommer kan toch niet. Gewoon altijd handelen via je mob.
quote:hij heeft het opgezocht in de telefoongids, dit had je kunnen weten als je het topic even doorgebladerd had!
Op donderdag 8 januari 2004 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
sorry maar thuiswonen en dan dit soort zaakjes afhandelen over de THUIS telefoon / vaste aansluiting?dommer kan toch niet. Gewoon altijd handelen via je mob.
TS - Anders bel je Willibrord Frequin. Zodra die Navy Seal bij jou aanbelt, zal Willibrord hem bestoken met vragen als "Waarom heb je dat nou gedaan? Kun je wel, zo'n grote marinier tegen zo'n klein ventje." Óf die commando kiest eieren voor z'n geld en dan ben jij geholpen, of hij legt ook meteen Willibrord om, en dan zijn wij geholpen
"Ik ga u het verhaal vertellen, van een man, die dacht zijn moederbord in aan een eerlijke marinier..."
quote:Ik EIS een deeltje 2! Graag alle reacties van hem hier posten
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef Leshy het volgende:
Dit is een geniaal topic
Ik hoor het al ik kom wel een keer die kant op als jij denkt dat je mij op
kunt lichten via internet dan heb je het mis.
En wat betreft die 3 maanden ik heb je al direct gemaild en gezegd dat het
niet goed was maar dat als ik een toetsenbord had en wat druk op het
moederbord het misschien wel ging.
Tot ziens.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef Leshy het volgende:
Dit is een geniaal topicTS - Anders bel je Willibrord Frequin. Zodra die Navy Seal bij jou aanbelt, zal Willibrord hem bestoken met vragen als "Waarom heb je dat nou gedaan? Kun je wel, zo'n grote marinier tegen zo'n klein ventje." Óf die commando kiest eieren voor z'n geld en dan ben jij geholpen, of hij legt ook meteen Willibrord om, en dan zijn wij geholpen
quote:heeft ie dat gemaild?
Op donderdag 8 januari 2004 18:31 schreef ID-Tweak het volgende:
nieuwe reply!Ik hoor het al ik kom wel een keer die kant op als jij denkt dat je mij op
kunt lichten via internet dan heb je het mis.
En wat betreft die 3 maanden ik heb je al direct gemaild en gezegd dat het
niet goed was maar dat als ik een toetsenbord had en wat druk op het
moederbord het misschien wel ging.
Tot ziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |