Hier weer verder dan maar
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 10:58]
Misschien oude topic ff unsticky maken.
Topicje gevoelens voor vader van vriendin.
Daar staan wat reacties in die in mijn ogen een beetje gemodereerd kunnen worden. Met dank aan Hik die me hier op wees.
quote:nee
Op donderdag 8 januari 2004 10:50 schreef ElisaB het volgende:[..]
Hmm.. ik had de indruk dat het daar in die andere topics ook echt over ging hoor. Niet dus?
quote:vind ik ook.. na wat moderatie hoort die gewoon in R&P , beetje jammer in dit geval dat iemand die een wat meer creatieve manier van opschrijven heeft dan de de doorsnee user meteen naar onzin wordt verbannen. snel terug ermee.
Op woensdag 7 januari 2004 23:58 schreef Moonah het volgende:
ElisaB, wat doe je?
Volgens mij past Lompe meisjes zijn het lekkerst! echt goed in R&P.
Het is een leuk topic, maar het gaat wél ergens over. Namelijk een man die vertelt dat hij niet op de standaard mooie dames valt. Ík vond het iig wel interessant om te lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 08-01-2004 12:14]
quote:Yeps, zal ik zo doen. Bedacht dat het - gezien de laatste reacties daar - wel even prettig was 'm een uurtje of wat te laten staan.
Op donderdag 8 januari 2004 10:55 schreef Lucille het volgende:
Hoi,Misschien oude topic ff unsticky maken.
quote:Thnx!
Topicje gevoelens voor vader van vriendin.
Daar staan wat reacties in die in mijn ogen een beetje gemodereerd kunnen worden. Met dank aan Hik die me hier op wees.
Done... geloof het of niet, maar er is al flink huisgehouden in dat topic. Als we alle posts hadden laten staan, was het nu al een pagina of 6... Sneu gedoe hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 13:26]
quote:Oks, ik zal zo nog ff kijken!
Op donderdag 8 januari 2004 10:56 schreef NeMe het volgende:[..]
nee
dus...
daar hebben ze het er over dat mannetjes van in de 20 een meisje van 15 of 12 willen bevredigen en dat is niet mijn bedoeling met het topic.
- edit: je hebt gelijk. It's backkkkk!
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 13:33]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
vind ik ook.. na wat moderatie hoort die gewoon in R&P , beetje jammer in dit geval dat iemand die een wat meer creatieve manier van opschrijven heeft dan de de doorsnee user meteen naar onzin wordt verbannen. snel terug ermee.
Het ging me overigens niet om de OP, maar meer om de reacties. Vond het verder echt een grappig topic hoor! Ik ga zo ff kijken wat er ondertussen met het topic in ONZ is gebeurd.
nu ga ik even hard aan het modden!
- edit: ik heb wat offtopic verwijderd en topic weer mee hierheen gesleurd -
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 08-01-2004 13:53]
quote:
Getver Alicey, wat ben je toch af en toe een galbak...
(topic berustte overigens wel op waarheid)
quote:Ik geloof je niet en dat komt doordat je een topic van een ander nagenoeg letterlijk hebt opvergeschreven, alleen psies andersom.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:03 schreef Alicey het volgende:(topic berustte overigens wel op waarheid)
Je bent van harte uitgenodigd zelf een topic over het onderwerp te openen, maar dan wel met een eigen tekst.
quote:nu ik er over nadenk was die er volgens mij zelfs al
Op vrijdag 9 januari 2004 12:41 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik geloof je niet en dat komt doordat je een topic van een ander nagenoeg letterlijk hebt opvergeschreven, alleen psies andersom.
Je bent van harte uitgenodigd zelf een topic over het onderwerp te openen, maar dan wel met een eigen tekst.
ik vond het wel lief trouwens dat je woordjes gebruikte die je normaal weg-edit
quote:Ik ben blij dat jij er blij mee bent
Op vrijdag 9 januari 2004 13:33 schreef Alicey het volgende:
ik vond het wel lief trouwens dat je woordjes gebruikte die je normaal weg-edit
quote:dan ben ik blij dat jij blij bent dat ik er blij mee ben
Op vrijdag 9 januari 2004 18:49 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik ben blij dat jij er blij mee bent
Zo nee, wil iemand mijn post dan verplaatsen?
Zo ja, dan heb ik een klacht:
ElisaB,
waarom heb je mijn reactie weggehaald in dit topic: Dorpsgevoel...?
Ik kom hier niet zo heel vaak, maar kan me zo voorstellen dat jullie
proberen om de echt irritante of beledigende posts ertussen uit te halen.
Ik begrijp niet zo goed waarom je mijn post daar ook onder plaatst
Als ik een verhaal lees waar ik wat over wil zeggen doe ik dat zo af en toe in R&P
Dit keer had ik geen advies, maar zat ik me echt ontzettend te ergeren aan
de manier waarop het verhaal in de je-vorm ipv de ik-vorm geschreven was.
Is dat verboden ofzo om te zeggen?
Jouw advies om hier niet meer te lezen of te reageren volg ik trouwens niet op!
Groetjes Faat.
quote:Yeps, je zit goed
Op zondag 11 januari 2004 10:33 schreef Faat het volgende:
Is dit het klachtenbureau van Relaties & Psychologie??
quote:Het topic waar je op doelt, stond van onder tot boven vol met opmerkingen over de schrijfwijze van de OP. Als ik me goed herinner, was het pas twee en een halve pagina's lang toen ik begon te wissen en bleef er net een ruime pagina over toen ik klaar was.
Zo ja, dan heb ik een klacht:ElisaB,
waarom heb je mijn reactie weggehaald in dit topic: Dorpsgevoel...?Ik kom hier niet zo heel vaak, maar kan me zo voorstellen dat jullie
proberen om de echt irritante of beledigende posts ertussen uit te halen.
Ik begrijp niet zo goed waarom je mijn post daar ook onder plaatst(...)ik me echt ontzettend te ergeren aan de manier waarop het verhaal in de je-vorm ipv de ik-vorm geschreven was. Is dat verboden ofzo om te zeggen?
Is het verboden om te zeggen? Mwah, dat is wat sterk uitgedrukt. Maar lees Beleid R&P even. Als jouw opmerking de enige was geweest, dan had ik 'm laten staan. Maar nu het er zo vol mee stond ben ik gaan ruimen en heb alle offtopic en alle opmerkingen over de wijze van schrijven verwijderd. De jouwe dus ook.
Aan de ene kant als iemand een verhaal post waarbij zoveel mensen over de schrijfwijze
vallen zou je als moderator ook kunnen overwegen die hele post dan maar te verwijderen...
Aan de andere kant is mijn klacht is naar tevredenheid afgehandeld
quote:Ik weet niet of je de eerste was, je was wel één van de velen
Op zondag 11 januari 2004 15:35 schreef Faat het volgende:
Aha nu duidelijk, ik heb de reacties die na mij kwamen niet verder gelezen, ik was de
eerste blijkbaar die er wat van zei, heb het niet meegekregen dat er meerderen zo over
dachten en ik ben het al helemaal niet gewend dat er posts van mij gedelete worden![]()
quote:Een van de users heeft een verbeterde versie gemaakt en die gepost, zodat TS heeft die even later als OP kon gebruiken. Daarmee was het probleem in feite opgelost.
Aan de ene kant als iemand een verhaal post waarbij zoveel mensen over de schrijfwijze
vallen zou je als moderator ook kunnen overwegen die hele post dan maar te verwijderen...
quote:Goody
Aan de andere kant is mijn klacht is naar tevredenheid afgehandeld
Nou zit ik met een topictitel opgescheept waar een spelfout in zit: keuzes, niet keuze's.
En daarbij: ik was tevreden met de titel; daar zat veel meer in besloten hoe ik erover denk, dan nu het geval is.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 12-01-2004 11:48]
quote:en? is je leven nu onaangenamer geworden? de brandweer al gebeld? het leger ingeschakeld?
Op maandag 12 januari 2004 11:42 schreef R_ON het volgende:
Lekker is dat!Nou zit ik met een topictitel opgescheept waar een spelfout in zit: keuzes, niet keuze's!
En daarbij: ik was tevreden met de titel. Die dekt beter de lading dan wat jij ervan gemaakt hebt, zwaaibaai.
quote:Reageer niet zo spastisch zeg. Ik vind zoiets gewoon dom staan.
Op maandag 12 januari 2004 11:44 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
en? is je leven nu onaangenamer geworden? de brandweer al gebeld? het leger ingeschakeld?
quote:schoen past, aantrekt......
Op maandag 12 januari 2004 11:50 schreef R_ON het volgende:[..]
Reageer niet zo spastisch zeg. Ik vind zoiets gewoon dom staan.
edit: topic weer aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |