Vorig jaar eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en aan mijn huisarts doorverwijzing gevraagd. Daarna afspraak proberen te maken met een plastisch chirurg hier in Delft maar daar kon ik pas in februari a.s. bij terecht. Natuurlijk had ik geen zin om zo lang te wachten en ben gaan shoppen en wat bleek.. ik kon als in oktober bij dezelfde chirurg terecht alleen dan in een privékliniek bij Zestienhoven. Het ziekenfonds heeft de aanvraag goedgekeurd en toen was het wachten op de oproep.
Ik ben blij dat mijn broer het zo met zijn werk heeft kunnen plooien dat hij me kan brengen en weer halen want autorijden zit er natuurlijk niet in en ik zal me de komende dagen wat rustig moeten houden
Broerlief is er eerder dan verwacht.. foto's van voor en na de operatie komen straks
Fotoooooooooooooooos
quote:Uhm.. Het is januari nu?
Op donderdag 8 januari 2004 09:04 schreef just me het volgende:
ik kon als in oktober bij dezelfde chirurg terecht alleen dan in een privékliniek bij Zestienhoven.
[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 08-01-2004 09:18]
quote:Ik denk dat het wachten was op goedkeuring van het ziekenfonds en dat er ook in die privé-kliniek een wachttijd was.
Op donderdag 8 januari 2004 09:12 schreef nicomart het volgende:
Uhm.. Het is januari nu?
Of moeten ze dan eerst allerlei dingen checken enzo??
Succes Just Me!!
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 08-01-2004 09:53]
Ik moest effe heel hard nadenken of het mij was opgevallen bij jou eigenlijk, maar dat viel dus nogal mee.
Kan me voorstellen dat het je dusdanig stoort dat je er iets aan laat doen, ben heel benieuwd naar de nieuwe just me dus zodra het kan: fotooooos.
Sterkte ermee, vrouwke.
Je weet vast nog wel hoe blij ik ermee was dat ik het heb laten doen 3 jaar terug. Jij gaat net zo blij zijn!!!!
Alleen ff paar dagen blauwe ogen
Kon vannacht niet slapen, lag de hele tijd aan je te denken
Kom maar op met die foto's JustJunior!
Sterkte!!
Fantastisch opgevangen in de kliniek en ik heb idd niks gevoeld, ogen beginnen nu blauw te worden en ik duik de bank weer op mijn ijszak op mijn ogen
foto van hoe het eerst was
en als Junior straks weer thuis is maakt hij foto van hoe het er nu (niet)uitziet
zo zie ik er nu uit
quote:Wauwwww, dat valt mee!!! Is het niet blauw??
Op donderdag 8 januari 2004 14:57 schreef just me het volgende:
[afbeelding]zo zie ik er nu uit
Gelukkig gaat JustJunior voor me koken en ook Merel komt eind van de middag gezellig naar huis toe. Kan ik heerlijk op de bank liggen kwebbelen en commando's geven
quote:Graag wel in de camera kijken
Op donderdag 8 januari 2004 14:57 schreef just me het volgende:
[afbeelding]zo zie ik er nu uit
quote:Ik heb me net even door Junior aan een gronige inspectie onderworpen en alleen rond de ooghoeken is het blauw aan het worden. Het viel dus hartstikke mee, ik heb géén pijn en ook niet misselijk. Vanmorgen alleen kopje koffie genomen en ik zit nu te genieten van een heerlijke appelkoek
Op donderdag 8 januari 2004 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wauwwww, dat valt mee!!! Is het niet blauw??
En viel het mee, en doet het pijn en ben je misselijk???
Net wel uurtje op bed gelegen met ijscompressen en dat ga ik straks ook weer doen. Omdat die hechtpleisters op mijn oogleden zitten krijg je toch de neiging om je ogen dicht te doen.
quote:wat zie ik er zielig uit!! maar zo voel ik me niethoor
Op donderdag 8 januari 2004 15:09 schreef Lucille het volgende:[..]
Graag wel in de camera kijken
Zo zien we het nog nauwelijks.
quote:Het ziet er nu ook weer symmetrisch uit. En zo te zien valt het allemaal wel mee qua kleur en zwelling. En je zegt dat het geen pijn doet. Dus achteraf kan je concluderen dat het een goede zet was om het te laten doen?
Op donderdag 8 januari 2004 15:16 schreef just me het volgende:[..]
wat zie ik er zielig uit!! maar zo voel ik me niethoor
Maar als ik zo je 'voor' foto zie is het idd wel nodig geweest vooral aan je linker (voor ons rechter) kant.
Ben benieuwd naar het resultaat over een weekje.
quote:Nah.. dat kan ik pas over een weekje zeggen als de hechtingen eruit zijn. Kleur en zwelling vallen idd mee maar ik lig van elke 60 minuten 10 minuten met een ijszak op mijn ogen
Op donderdag 8 januari 2004 15:19 schreef Lucille het volgende:
Het ziet er nu ook weer symmetrisch uit. En zo te zien valt het allemaal wel mee qua kleur en zwelling. En je zegt dat het geen pijn doet. Dus achteraf kan je concluderen dat het een goede zet was om het te laten doen?
quote:Aaawww
Op donderdag 8 januari 2004 17:31 schreef just me het volgende:Nah.. dat kan ik pas over een weekje zeggen als de hechtingen eruit zijn. Kleur en zwelling vallen idd mee maar ik lig van elke 60 minuten 10 minuten met een ijszak op mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |