abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2004 @ 02:19:38 #1
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_16057875
Veel mensen vinden voetbal erg belangrijk in hun leven. Ze zijn supporter van een club of ze spelen het zelf. Velen ook hebben een hekel aan voetbal. Vrouwen vaker dan mannen.

Maar wat is nu en straks de betekenis van het voetbal in het algemeen. Vind je het niets of is het een heel erg prettige bijkomstigheid?

BTW straks in juni en juli als niemand ontkomt aan de oranje bril...

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  Milf donderdag 8 januari 2004 @ 02:20:34 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16057888
voetbal dus
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16057891
Ik vind het nix...

Ga toch niet kijken naar een stel jongens met blote benen,die 1,5 uur achter een bal aan hoppen, en in sommige wedstrijden dan nog nieteens scoren ook..

halooooh..spanning?

Loving Nohr
  donderdag 8 januari 2004 @ 02:21:46 #4
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_16057904
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:20 schreef nikky het volgende:
voetbal dus
schop hem maar even naar vbl inderdaad...
Welterusten.
pi_16057922
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:20 schreef nikky het volgende:
voetbal dus
offtopic:
hej jij werkt in die superwinkel, waar men lieve vriendinnetje ook werk
Loving Nohr
  donderdag 8 januari 2004 @ 02:24:45 #6
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_16057931
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:20 schreef back2earth het volgende:
Ik vind het nix...

Ga toch niet kijken naar een stel jongens met blote benen,die 1,5 uur achter een bal aan hoppen, en in sommige wedstrijden dan nog nieteens scoren ook..

halooooh..spanning?

Ik dacht dat je een vrouw zou zijn, maar je bent gewoon een homo! Wat is er mis met blote benen en ballen?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  Milf donderdag 8 januari 2004 @ 02:25:21 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16057936
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:23 schreef back2earth het volgende:

[..]

offtopic:
hej jij werkt in die superwinkel, waar men lieve vriendinnetje ook werk

ik in assen

ik geef weinig om voetbal ( moettoch wat zeggen om ontopic te blijven )

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_16057937
Zieke sport, verziekte sport en al helemaal geen topsport
Wielrenners en marathonlopers, dat zijn pas topsporters
Voetballers zijn dom en denken alleen maar aan geld...
  donderdag 8 januari 2004 @ 02:28:01 #9
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_16057969
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zieke sport, verziekte sport en al helemaal geen topsport
Wielrenners en marathonlopers, dat zijn pas topsporters
okee, dit soort reacties zijn zeer ok

maar kijk je straks wel naar oranje..?

En als laatste, dat felle avatar van je vond ik erg mooi...

Welterusten.
pi_16057999
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:25 schreef nikky het volgende:

[..]

ik in assen

ik geef weinig om voetbal ( moettoch wat zeggen om ontopic te blijven )

Zij in apeldoorn...ok ver weg ik weet het, maar vond het wel heel vrolijk om het te melden, bart smit ruled

ontopic: uhh GOAL?

Loving Nohr
pi_16058007
Voetbal is een zwaar overschatte vorm van teamsport.

Hooligans, ME, vandalisme, geweld, enz.......

Veel verliesgevende voetbalclubs krijgen gemeentelijke steun, onlangs nog 30 miljoen voor Vitesse door de gemeente Arnhem.

Diezelfde gemeenten hebben geen centen voor gehandicaptenvervoer.

Veel voetballers krijgen topsalarissen die door de belastingbetaler opgehoest moeten worden.

Schandelijk!

pi_16058063
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:32 schreef XLM het volgende:

Veel verliesgevende voetbalclubs krijgen gemeentelijke steun, onlangs nog 30 miljoen voor Vitesse door de gemeente Arnhem.

Veel voetballers krijgen topsalarissen die door de belastingbetaler opgehoest moeten worden.

Schandelijk!

donderdag 8 januari 2004 @ 05:31:22 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 januari 2004 @ 08:15:01 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16059328
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jij houdt volgens mij wel van enige generalisatie. Is het leven anders te complex voor je?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 januari 2004 @ 08:18:34 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16059351
Ik vind voetbal een bijzonder leuke sport om te volgen. In mijn leven is het niet nummer 1, maar ergens in de top 10 van zaken die voor mij persoonlijk van belangrijk zijn staat het denk ik wel (familie, vrienden, werk staan daar bijvoorbeeld boven).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_16059813
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 08:18 schreef Doc het volgende:
Ik vind voetbal een bijzonder leuke sport om te volgen. In mijn leven is het niet nummer 1, maar ergens in de top 10 van zaken die voor mij persoonlijk van belangrijk zijn staat het denk ik wel (familie, vrienden, werk staan daar bijvoorbeeld boven).
Same here.

Sommige dagen staat het op 1 en sommige dagen sluimert het zacht. Het is voor mij vooral die belangrijkste bijzaak in het leven.

donderdag 8 januari 2004 @ 09:49:55 #17
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_16060350
Het is gelukkig niet het belangrijkste in mijn leven, en het is veel minder belangrijk dan enkele jaren geleden, maar het speelt nog wel steeds een rol.

Maar het kan nog steeds hevige emoties oproepen...

Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_16060475
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 02:32 schreef XLM het volgende:

Schandelijk!

Hou je er even rekening mee dat voetbal door een miljoen mensen in teamverband gespeeld wordt? Het is meer dan die 37 profclubs hoor!

De topsalarissen worden alleen bij de echte topclubs betaald, AJAX, PSV en Feyenoord. Bij de clubs die van overheidssteun leven is het over het algemeen geen vetpot, (behalve dan voor spelers die niet uit de EU komen) de gouden tijden zijn echt wel voorbij.

Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  donderdag 8 januari 2004 @ 10:03:46 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16060586
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:56 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Hou je er even rekening mee dat voetbal door een miljoen mensen in teamverband gespeeld wordt? Het is meer dan die 37 profclubs hoor!

De topsalarissen worden alleen bij de echte topclubs betaald, AJAX, PSV en Feyenoord. Bij de clubs die van overheidssteun leven is het over het algemeen geen vetpot, (behalve dan voor spelers die niet uit de EU komen) de gouden tijden zijn echt wel voorbij.

Laten die miljoenen mensen maar dokken dan maar ik niet. Subsidie op prof voetbal afschaffen. Inzet van politie en dergelijke zelf betalen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 8 januari 2004 @ 10:06:27 #20
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_16060644
Onzin. Het betaald voetbal levert de staat nog altijd meer geld op dan het kost. En daarnaast moet politie nooit uit eigen zak betaald worden, want als je daaraan begint blijf je bezig! Dan zouden mensen in een onveilige Rotterdamse achterstandswijk ook meer moeten bijdragen aan de politiekosten dan de bewoners van een Wassenaarse villawijk.
Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:02:14 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_16061768
tis een geweldig mooi spelletje, wat ook belangrijk deel van m'n leven inneemt
pi_16067130
Zoals SCH het al zei, het is de belangrijkste bijzaak in mijn leven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16067302
Ik lust dat wel, dat voetbal, maar vindt het niet het lekkerste dat te krijgen is.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:13:55 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16067365
Net zoals voor elke andere sport of hobby opgaat, kan voetbal een (belangrijk) onderdeel van je leven zijn of kan het je het niets schelen.

Deze "non-discussie" kan je dus ook voeren over sportvissen, korfbal, bierdrinken, Internetten enzovoort.

Interesseert voetbal je niet? Fijn, laat het links liggen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:26:38 #25
70341 chill.OUT
Tja... fuut fuut
pi_16067811
Voetbal is voor mij best belangrijk... niet het belangrijkste!!

Voor de mensen die zeggen dat het allemaal van die geldwolven zijn... heb jij ooit een geldwolf bij RBC gezien ofzo!? ik dacht het niet...

En ja er zijn idd profs die bakken met geld verdienen... en dat is ook terecht!! Kijk nou eens als allereerst naar wat die jongens hebben moeten doormaken (ok eigen keuze, maar toch)... ze beginnen op ongeveer 5jarige leeftijd... wanneer ze ongeveer 10 - 12 jaar zijn gaan ze naar een 'topclub' (dit kan elke club zijn in nederland >> eredivisie, goude gids divisie)... dit houd wel in >> veel trainen (dacht minimaal 3x per week) en als ze pech hebben moeten ze ook nog veel reizen (naar training complex enz) hiervoor hebben ze hele drukke dagen want er moet getrained worden, maar ook school moet afgemaakt worden!!

Hoe ouder ze worden hoe drukker het wordt, hoe minder tijd ze over hebben voor vrienden en andere dingen, zeker wanneer ze beschouwd worden als talent! Deze jongens leveren op vroege leeftijd veel dingen in, ze missen veel!! en wanneer ze dan eindelijk doorbreken en later ook nog eens ontdekt worden de grote europese clubs die wel een paar miljoen over hebben en een dik contract... dan vind ik dat ze het best verdiend hebben... die jongens maken heel veel mee... ik heb al een paar voorbeelden gegeven... maar denk ook eens aan de risico's van het vak en dan vooral de blessures die je kan oplopen...

Soms wordt het idd wel een beetje overdreven... maar mij zul je er nooit over horen klagen... voetbal is nou eenmaal de grootste amusement factor ter wereld... miljoenen mensen vermaken zich ermee!!

Dus houd aub op over het gezeik van geldwolven enz...

Er is te weinig tijd om te discusiëren... dus ik heb altijd gelijk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')