quote:Tuurlijk ... zolang het het vriendelijk vraagt en de creators niet afjaagt.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:13 schreef LoveHenk het volgende:
dus ik krijg geen icoon?
quote:Ik zie het. Ik krijg het wel weg maar dan wordt het plaatje te groot om direct bij Fok te uploaden:
Op donderdag 8 januari 2004 16:40 schreef portier het volgende:[..]
Terwijl het oude icoon strak was:
Snap je wat ik bedoel of doe ik te lastig?
.
quote:Nou, om eerlijk te zijn vind ik de 'actie' helemaal niet zo mooi... De users die wél normaal een aanvraag doen zijn nu de dupe en ik heb er zelf lol in om die dingen te maken, dus ik boor mezelf ook wat fotosoep-plezier door m'n neus!
Op zaterdag 10 januari 2004 10:50 schreef thomas26 het volgende:Mooie actie Yeahinho ...
quote:Er zijn nog meer creators hier hoor! Maar blijkbaar zijn die ook in staking ofzo
Op zaterdag 10 januari 2004 13:13 schreef LoveHenk het volgende:
dus ik krijg geen icoon?
quote:Sja, daarvoor moet je toch echt bij yvonne zijn. Wij zijn geen dating-bureau!
Op vrijdag 9 januari 2004 13:13 schreef LoveHenk het volgende:
ik wil iets met yvonne
geintje, zoiets?
quote:Is 1 van deze 2 misschien iets? Beetje vage aanvraag, dus ik kan er niet al te veel mee...
Op zaterdag 10 januari 2004 02:23 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
Ik wil graag een fok! logo die past bij mn naam, phoenix, ken op internet alleen commerciele plaatjes vinden.Mag hier dus ook gevraagd worden voor een nieuw icoon?
quote:Gewoon negeren die posts. Jij bent zeker een zwaargewicht in dit topic.
Op zondag 11 januari 2004 00:49 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Nou, om eerlijk te zijn vind ik de 'actie' helemaal niet zo mooi... De users die wél normaal een aanvraag doen zijn nu de dupe en ik heb er zelf lol in om die dingen te maken, dus ik boor mezelf ook wat fotosoep-plezier door m'n neus!
[..]
quote:Ja, ik had een druk weekend
Er zijn nog meer creators hier hoor! Maar blijkbaar zijn die ook in staking ofzo.
[..]
quote:
Sja, daarvoor moet je toch echt bij yvonne zijn. Wij zijn geen dating-bureau![afbeelding]
geintje, zoiets?
quote:meesterlijk!
Op maandag 12 januari 2004 20:31 schreef -Frankie- het volgende:
VInd je dit iets?
kun je misschien een tweede versie maken, een van de twee ga ik dan zeker gebruiken
de tweede versie iets duidelijker en met haar naam erop.
thanks dudé
quote:Bedoel je dit of hetzelfde lettertype als de vorige?
Op maandag 12 januari 2004 20:36 schreef LoveHenk het volgende:[..]
meesterlijk!
kun je misschien een tweede versie maken, een van de twee ga ik dan zeker gebruiken
de tweede versie iets duidelijker en met haar naam erop.
thanks dudé
quote:Dus je wil gewoon een foto van haar? Met haar naam erbij?
Op maandag 12 januari 2004 20:50 schreef LoveHenk het volgende:
ik had meer in gedachten dat er geen hartje omheen was, dat ze meer zichtbaarder was: meer contrast?
Ik heb geen haast, want ik ga nu eerst even koffie drinken
(ps, nog steeds een toppie topic!)
quote:ja, zonder haar naam, maar met de opschrift: pff, alsof zij mij gaat bannen. definitief
Op maandag 12 januari 2004 20:51 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Dus je wil gewoon een foto van haar? Met haar naam erbij?
quote:Dat is wel wat anders dan:"ik wil iets met Yvonne"
Op maandag 12 januari 2004 20:54 schreef LoveHenk het volgende:[..]
ja, zonder haar naam, maar met de opschrift: pff, alsof zij mij gaat bannen. definitief
quote:Ik heb je huidige icon gecreate, dus deze 'moet' haast ook van mijn hand komen!
Op maandag 12 januari 2004 20:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou ook best wel weer eens een nieuwe willen. Uhhh... nu wel één met Knorretje (mij dus).
Ik heb geen haast, want ik ga nu eerst even koffie drinken
(ps, nog steeds een toppie topic!)
Nie al te veel Knorretje-plaatjes op het net te vinden helaas... de laatste is nog best een leuke .
[Dit bericht is gewijzigd door Yeahinho op 12-01-2004 21:31]
quote:en voor mijn vriend Dutchmage ook
Op donderdag 8 januari 2004 00:15 schreef dutchmage het volgende:
ik ben wel toe aan vernieuwing.. maak eens wat leuks.. heb niet echt speciale eisen maar iets "verfrissends"
quote:Sja, met zo'n aanvraag kan ik vrij weinig... het zal waarschijnlijk niks zijn, maar hier een voorstel:
Op maandag 12 januari 2004 21:36 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ben nog niet zolang op Fok! maar ik wil nu toch wel eens een usericon. Ik heb eigenlijk geen idee wat, dus verras me maar
quote:Met deze val je zeker in de smaak bij vrouwelijke Fok!sters:
Op maandag 12 januari 2004 21:36 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ben nog niet zolang op Fok! maar ik wil nu toch wel eens een usericon. Ik heb eigenlijk geen idee wat, dus verras me maar
quote:Sja...
Op maandag 12 januari 2004 21:36 schreef Gyron het volgende:
kan iemand voor mij ook een nieuw icoon maken..?
Mijn dank is alvast groot...![]()
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb je huidige icon gecreate, dus deze 'moet' haast ook van mijn hand komen!
quote:Ik zou op de eerste stemmen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]Nie al te veel Knorretje-plaatjes op het net te vinden helaas... de laatste is nog best een leuke
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |