Ze stuurde me een mailtje net, ze is alleen thuis en kon nog net de PC bereiken en een mailtje schrijven.
Ze flauwgevallen en toen ze bij kwam moest ze bijna overgeven, ze is super duizelig. Als ze haar hand op bijv haar buik legt voelt het alsof iemand anders daar een hand neerlegt. En alles maakt veel lawaai voor haar gevoel. Ze heeft het erg koud en kan door dit alles niet meer lopen oid.
Heeft iem een idee wat het kan zijn? AJB HELP ME.
quote:Denk je nu echt dat iemand dat hier zomaar kan zeggen?
Op woensdag 7 januari 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Help, mijn vriendin is erg ziek.Ze stuurde me een mailtje net, ze is alleen thuis en kon nog net de PC bereiken en een mailtje schrijven.
Ze flauwgevallen en toen ze bij kwam moest ze bijna overgeven, ze is super duizelig. Als ze haar hand op bijv haar buik legt voelt het alsof iemand anders daar een hand neerlegt. En alles maakt veel lawaai voor haar gevoel. Ze heeft het erg koud en kan door dit alles niet meer lopen oid.
quote:Denkje dat ik de tijd zou nemen om dit te posten als ik ook naar haar toen kon gaan
Op woensdag 7 januari 2004 20:59 schreef Maaikietje het volgende:
ik zou ff naar dr toe gaan...
Zou het btw mogelijk kunnen zijn dat ze zwanger is? Lijkt mij niet mogelijk, maar als dat zo is, is ze max 1 week zwanger, lijkt me niet dus
quote:JOEHOE! het is wel je vriendin jaaa, daar moet je wat voor over hebben. dan zit je maar weet ik het hoe lang in de auto/trein/whatever. maar als mijn vriend zo zou doen en alleen was, was ik naar hem toe gegaan.
Op woensdag 7 januari 2004 21:03 schreef PeuRac het volgende:[..]
Denkje dat ik de tijd zou nemen om dit te posten als ik ook naar haar toen kon gaan
Ze woont te ver weg om naar haar toe te gaan.
Zou het btw mogelijk kunnen zijn dat ze zwanger is? Lijkt mij niet mogelijk, maar als dat zo is, is ze max 1 week zwanger, lijkt me niet dus
quote:Ik heb haar gezegd een arts te bellen, maar omdat ik niet naar haar toe kan, probeer ik haar te helpen door evt hier uit tevinden wat haar mankeert.
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef Ymke het volgende:[..]
Denk je nu echt dat iemand dat hier zomaar kan zeggen?
Ga naar dr toe , laat evt een arts komen , maar ga niet hier vragen
quote:Ok, jij zou dus 14u in de auto gaan zitten terwijl je vriend misschien alleen oververmoeid is
Op woensdag 7 januari 2004 21:04 schreef Maaikietje het volgende:[..]
JOEHOE! het is wel je vriendin jaaa, daar moet je wat voor over hebben. dan zit je maar weet ik het hoe lang in de auto/trein/whatever. maar als mijn vriend zo zou doen en alleen was, was ik naar hem toe gegaan.
oke ik kan je niet dwingen maar ik zeg het toch ff
quote:ow oke, dat maakt het anders... Dat had je er niet bij verteld. Waar de neuk woont die vriendin van jou wel niet helemaal? Andorra ofzo? Dat maakt het natuurlijk helemaal anders.
Op woensdag 7 januari 2004 21:07 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ok, jij zou dus 14u in de auto gaan zitten terwijl je vriend misschien alleen oververmoeid is
sorry, maar dat gaat me net te ver, mocht blijken dat ze echt ernstig ziek is, spring ik zo in de auto. Zonder iets te pakken oid, hoogstend m'n credit-card voor t tanken
quote:M'n vriendin woont in Polen, ik hier in NL, en ze heeft bovenstaande klachten, er is niemand thuis en kan eigenlijk niets meer van de pijn/duizeligheid (ze heeft haar hooft lelijk gestoten bij t flauwvallen)
Op woensdag 7 januari 2004 21:09 schreef Maaikietje het volgende:[..]
ow oke, dat maakt het anders... Dat had je er niet bij verteld. Waar de neuk woont die vriendin van jou wel niet helemaal? Andorra ofzo? Dat maakt het natuurlijk helemaal anders.
quote:Jeetje wat een eind! heeft ze niet iemand waar ze naar toe kan gaan of die jij voor dr kan bellen ofzo?
Op woensdag 7 januari 2004 21:11 schreef PeuRac het volgende:[..]
M'n vriendin woont in Polen, ik hier in NL, en ze heeft bovenstaande klachten, er is niemand thuis en kan eigenlijk niets meer van de pijn/duizeligheid (ze heeft haar hooft lelijk gestoten bij t flauwvallen)
quote:Ik heb haar vaders 06-nr, maar goed, stel dat het niks is, ik vind het ook zowat om meteen te gaan bellen, ik heb haar vader nog nooit gezien, alleen 1x aan de tel gehad.
Op woensdag 7 januari 2004 21:14 schreef Maaikietje het volgende:[..]
Jeetje wat een eind! heeft ze niet iemand waar ze naar toe kan gaan of die jij voor dr kan bellen ofzo?
Maar niemand heeft suggesties wat het zou kunnen zijn?
quote:Nee , tuurlijk niet , zucht
Op woensdag 7 januari 2004 21:16 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik heb haar vaders 06-nr, maar goed, stel dat het niks is, ik vind het ook zowat om meteen te gaan bellen, ik heb haar vader nog nooit gezien, alleen 1x aan de tel gehad.
quote:gewoon bellen het gaat om de gezondheid van een ander
Op woensdag 7 januari 2004 21:16 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik heb haar vaders 06-nr, maar goed, stel dat het niks is, ik vind het ook zowat om meteen te gaan bellen, ik heb haar vader nog nooit gezien, alleen 1x aan de tel gehad.
quote:Heb je misschien ook wel gelijk in
Op woensdag 7 januari 2004 21:18 schreef Ymke het volgende:[..]
Nee , tuurlijk niet , zucht
FUCK ZOOI
k denk dat ik haar vader toch maar een smsje ga sturen, of hij even naar huis kan bellen
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:19 schreef PeuRac het volgende:[..]
Heb je misschien ook wel gelijk in
FUCK ZOOI
k denk dat ik haar vader toch maar een smsje ga sturen, of hij even naar huis kan bellen
quote:Heeft ze misschien last van suikerziekte zo niet dan is het misschien idd oververmoeidheid zou haar toch even aanraden om langs een dokter te gaan of een goeie buur die haar even kan helpen sterkte ermee
Op woensdag 7 januari 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Help, mijn vriendin is erg ziek.Ze stuurde me een mailtje net, ze is alleen thuis en kon nog net de PC bereiken en een mailtje schrijven.
quote:Haar vader is aan het werk. Haar ouders wonen nog gewoon samen. Ik heb haar al gezegd haar ouders en de dokter te bellen, maar haar kennende
Op woensdag 7 januari 2004 21:21 schreef zoiezo het volgende:
Ik zou die vader gewoon bellen, waarschijnlijk woont hij dichterbij en kan hij er even naar toe gaan.
Het is zoiezo een fijne idee dat er iemand bij haar is wanneer ze zo ziek is ook al weet je niet wat het is.
Voor haar zelf ook dan is ze in ieder geval niet alleen
quote:Voor zover ik weet heeft ze geen suikerziekte, maar het kan natuurlijk ook dat ze dat nu wel heeft. Ik weet dat ze slecht slaapt de laatste tijd. En ze worsteld al lange tijd met eten (ze heeft zefs anorectia gehad, maar ze heeft dat nu al ruim een half jaar oder controle).
Op woensdag 7 januari 2004 21:21 schreef spinnetje het volgende:[..]
Heeft ze misschien last van suikerziekte zo niet dan is het misschien idd oververmoeidheid zou haar toch even aanraden om langs een dokter te gaan of een goeie buur die haar even kan helpen sterkte ermee
quote:Ze heeft haar hoofd bezeert tijdens haar val.
Op woensdag 7 januari 2004 21:23 schreef froggy het volgende:
Kun je mischien niet iets specifieker zijn van wat ze heeft. bijvoorbeeld: heeft ze koorts. Wat heeft ze bezeert tijdens haar val. Heeft ze vandaag gegeten. etc.
Ik denk dat het een hersenschudding is nu, dat verklaart iig de duizeligheid, misselijkheid en dat alles luider klinkt.
Maar dan vraag ik me nog steeds af waarom ze flauw viel. (ze was ongeveer een half uur van de aarde)
Het enige wat je nu kunt doen is een arts raadplegen! En zeker als het om een hersenschudding gaat moet ze zeker even gecontroleerd worden, voor mogelijke beschadigingen.
quote:De vet gedrukte symptomen heeft zij, het te lage suiker gehalte weet ik niet zeker, maar gistr heeft ze iig heel weining gegeten.
Flauwvallen betekent dat de hersenen niet voldoende zuurstof krijgen om te functioneren. Voordat iemand flauwvalt zijn er vaak verschijnselen misselijkheid, transpireren of een uitdoven van het gezichtsvermogen.Oorzaken:
- schrik
- lang in een houding staan
- hartafwijkingen, zoals hartritmestoornissen
- te laag bloedsuikergehalte
- een enkele keer komt het voor bij hyperventilatie
- lage bloeddruk
quote:Dankje, dit, en wat ik van -Eddow- gekregen heb, hebben me grotendeels gerust gesteld. Nu maar wachten op een telefoontje/email, van haar/haar vader.
Op woensdag 7 januari 2004 21:34 schreef froggy het volgende:
Het flauwvallen kan door heel veel verklaart worden. Ik bedoel als je teweinig hebt geslapen en die dag te weinig eet, kun je na een abrubte beweging even het bewustzijn verliezen. Ik denk dat ze dan dus iets heeft geraakt en daardoor die hersenschudding heeft opgelopen. Hiermee kun je naast die hele opsomming van jou ook het een half uur van de wereld zijn verklaren.Het enige wat je nu kunt doen is een arts raadplegen! En zeker als het om een hersenschudding gaat moet ze zeker even gecontroleerd worden, voor mogelijke beschadigingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |