quote:Vanavond om 23.00 op BBC2
Dead Ringers New Year Special
The impressions show looks at what we can expect from 2004, including Lord of the Rings Part 4 directed by Richard Curtis, and a shocking siege situation on the set of Griff Rhys Jones' Restoration.
Ik had van de week een stukje gezien waarin ze op hilarische wijze Simon Cowell persifleerde
Normaal is het dus een radioshow
http://www.bbc.co.uk/radio4/comedy/deadringers.shtml
quote:Weet jij of dit nog vaker op de tv komt
Op woensdag 7 januari 2004 19:52 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Een GEWELDIGE show...
Voor de rest weet ik het niet.
Ff kijken of de p2p boer wat heeft
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 07-01-2004 20:28]
quote:Dead Ringers was een paar maanden voor kerst een serie die op maandagavond heel laat werd uitgezonden op BBC2. Persoonlijk vond ik die afleveringen vaak sterker dan de kerstspecial ... die zeker niet verkeerd was overigens ...
Op woensdag 7 januari 2004 19:53 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Weet jij of dit nog vaker op de tv komt
[Dit bericht is gewijzigd door Weakling op 07-01-2004 22:19]
quote:Dat heb ik niet gezegd, alleen maar dat het ook al voor de afgelopen special een TV serie was ... vanaaf de nieuwjaarsspecial
Op woensdag 7 januari 2004 22:19 schreef -Wepeel2- het volgende:
Dus vandaag komt het niet op BBC2?Ik ben net benieuwd geworden.
Ik kende alleen de helft van de mensen die ze persifleerden niet.
quote:En dan mis je een hoop ... je moet idd behoorlijk goed ingevoerd zijn in de britse celeb wereld om het goed te kunnen volgen ... volgens mij zijn er plannen om hier in nederland een versie te maken ... dan wordt het voor ons een stuk gemakkelijker
Op woensdag 7 januari 2004 23:32 schreef -Wepeel2- het volgende:
Die LOTR Lovestory was wel erg grappig.Ik kende alleen de helft van de mensen die ze persifleerden niet.
quote:Ja maar Nederlanders en humor. Dat gaat maar zelden goed. Zeker als het satire en imitaties betreft.
Op woensdag 7 januari 2004 23:42 schreef Weakling het volgende:[..]
En dan mis je een hoop ... je moet idd behoorlijk goed ingevoerd zijn in de britse celeb wereld om het goed te kunnen volgen ... volgens mij zijn er plannen om hier in nederland een versie te maken ... dan wordt het voor ons een stuk gemakkelijker
quote:Die twee lui die stoppen bij Kopspijkers...
Op donderdag 8 januari 2004 00:09 schreef -Wepeel2- het volgende:Ja maar Nederlanders en humor. Dat gaat maar zelden goed. Zeker als het satire en imitaties betreft.
Ik moet er niet aan denken dat hier een RTL4 team op wordt gezet ofzo.
Voorbeeldje: Één of ander natuur programma met 2 Australiërs over een fruitvlieg:
Guest: "Yes if you're really thursty you can just squeese the end of the fly, the nectarine will solve you're thurst"
Host: "Okay, I'll give it a try.... UGHHH, IT TASTES HORRIBLE!"
Guest: "Sorry mate, gave you the wrong fly, this is actually a shit fly..."
, en nog veel meer van die onzin, weet iemand toevallig hoe deze heet? Vind het leuker dan Dead Ringers, hoewel dat ook wel grappig is
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 08-01-2004 00:52]
ja ik vond het erg geslaagd
quote:Da's heel waarschijnlijk The fast show (BBC)
Op donderdag 8 januari 2004 00:46 schreef Kremers het volgende:
, en nog veel meer van die onzin, weet iemand toevallig hoe deze heet? Vind het leuker dan Dead Ringers, hoewel dat ook wel grappig is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |