quote:En okselhaar?
Op woensdag 7 januari 2004 18:13 schreef Kwark het volgende:
En op zich ben ik geen tegenstander van preventief bosbeheer aan de uitlopers,
Ben jij toevallig schrijver?
quote:JHaaa....!
Op woensdag 7 januari 2004 18:10 schreef Kwark het volgende:[..]
Of we organiseren gewoon een fok! lompe-meisjes-meeting
.
quote:Sja, heb ik ook niet zoveel problemen mee eigenlijk. Een beetje kan soms zelfs best sexy zijn
Op woensdag 7 januari 2004 18:14 schreef Moonah het volgende:[..]
En okselhaar?
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 07-01-2004 18:28]
quote:In wording
Op woensdag 7 januari 2004 18:14 schreef BloodRayne het volgende:
Ben jij toevallig schrijver?
Ik haat het om maar constant op te letten of ik me wel vrouwlijk genoeg gedraag.
Niet dat me gedraag als een rasechte lesbo, want die voldoen helemaal aan je ideale plaatje, maar ik hoor vaak dat ik als een vent lul en me zo ook gedraag.
Maar dat ben ik over het algemeen, ik kan best aardig en ijdel zijn af en toe
[Dit bericht is gewijzigd door Dakota op 07-01-2004 18:34]
quote:Helaas behoort mijn hart al een ander toe
Op woensdag 7 januari 2004 18:27 schreef Dakota het volgende:
just found my date
quote:
Niet dat me gedraag als een rasechte lesbo, want die voldoen helemaal aan je ideale plaatje,
Zolang ze maar geen pottenkapsel hebben vind ik het best
quote:Misschien heeft het ook weer wat te maken met het, vrouwen houden van homo's mannen houden van potten?
Op woensdag 7 januari 2004 18:32 schreef Kwark het volgende:[..]
Helaas behoort mijn hart al een ander toe
[..]
Zolang ze maar geen pottenkapsel hebben vind ik het best
Wat het aparte eraan is:
Een pot (het mannetje) is vaak mannelijker dan een doorsnee man, en een homo verwijfder dan een normale vrouw.
Maar nu ga ik weer offtopic.
quote:Ik denk dat mannen potten vooral leuk vinden omdat ze dan voor de verandering eens met een vrouw naar vrouwen kunnen kijken
Op woensdag 7 januari 2004 18:36 schreef Dakota het volgende:Misschien heeft het ook weer wat te maken met het, vrouwen houden van homo's mannen houden van potten?
Overigens wil ik me toch wel distantiëren van de veronderstelling dat ik op hardcore potten zou vallen .
Daarbij stel ik me toch wat anders voor...
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 07-01-2004 18:47]
quote:Ik ben het helemaal met je eens, niks mis met meisjes die ook een beetje lomp durven te zijn. Al hoop ik wel dat ze die kloder mayo na het eten wel even afveegt, anders hoeft het voor mij ook niet...
Op woensdag 7 januari 2004 17:52 schreef Kwark het volgende:
Een wijf dat met een klodder mayo op d'n kin en lippen vet van de gefrituurde chicken wings een boer inslikt, en van schrik haar beugel Grolsch omstoot over de asbak waarin haar halfware Van Nelle ligt te smeulen. En daarom kan lachen. Daar gaat mijn hartje nou sneller van kloppen.
Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.
quote:Mwah, daar hoef je als vrouw geen stereotype pot voor te zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 18:40 schreef Kwark het volgende:
Ik denk dat mannen potten vooral leuk vinden omdat ze dan voor de verandering eens met een vrouw naar vrouwen kunnen kijken.
quote:Zit wat in.
Op woensdag 7 januari 2004 19:29 schreef Moonah het volgende:[..]
Mwah, daar hoef je als vrouw geen stereotype pot voor te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 07-01-2004 19:58]
Mensen (mannen) die nog halfslachtige idealen hebben over uiterlijk gesoigneerde en innerlijk beschaafde vrouwen mogen dit snel eens overboord gooien. Wordt wakker!
quote:cute.... zulke mannen zijn zeldzaam imo. erg cute..
Op woensdag 7 januari 2004 17:52 schreef Kwark het volgende:
Een wijf dat met een klodder mayo op d'n kin en lippen vet van de gefrituurde chicken wings een boer inslikt, en van schrik haar beugel Grolsch omstoot over de asbak waarin haar halfware Van Nelle ligt te smeulen. En daarom kan lachen. Daar gaat mijn hartje nou sneller van kloppen.
Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.
Een ijselijk soort ongeďnteresseerdheid maakt zich echter van mij meester, wanneer ik een werkelijk elegante vrouw tref. Volmaakte coiffure en cosmetica, panter-achtig opgerekte sierbenen gestoken in cocktailhakken en onberispelijke kledij; het soort Vrouwelijkheid waarmee ik geen kant opkan. Het soort dames dat ik ervan verdenk sensueel met hun tong over hun lippen te glijden om "erotiek" uit te beelden, als een slechte film noir. Vrouwen met klauwnagels.
Elegantie, schoonheid, perfectie: de vrouw als standbeeld. Esthetisch, maar zo sexloos als een blok marmer. En marmer zweet niet.
quote:Heb je wat tegen tuinbroeken ofzo?
Op woensdag 7 januari 2004 18:40 schreef Kwark het volgende:[..]
Overigens wil ik me toch wel distantiëren van de veronderstelling dat ik op hardcore potten zou vallen
.
Daarbij stel ik me toch wat anders voor...
quote:gamma
Op woensdag 7 januari 2004 22:10 schreef mupke het volgende:
Ik vond je verhaal wel wat hebben eerlijk gezegd, jammer genoeg duurde dat maar tot ik op de zin kwam met: "blauwe touwtjes uit de onderbroek hangend" dat gaat me net iets te ver...
Geweldig stuk!!
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:10 schreef baukje het volgende:
Is het ook sexy als een meisje haar drinken naast haar mond giet in plaats van erin??
...En Kwark verdient een cullumn!
[Dit bericht is gewijzigd door Shai-Hulud op 07-01-2004 22:31]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |