abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:14:18 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_16044246
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:13 schreef Kwark het volgende:
En op zich ben ik geen tegenstander van preventief bosbeheer aan de uitlopers,
En okselhaar?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_16044261
Kwark, heerlijk geschreven en ik herken mezelf er helemaal in.. het eerste wat ik deed toen ik nog rookte was mijn vriendin shaggies leren bouwen om soortgelijke redenen. Na verloop van tijd vondt ze die nog lekkerder dan cigaretten ook. Nu roken we allebei niet meer maar toch.

Ben jij toevallig schrijver?

woensdag 7 januari 2004 @ 18:15:17 #28
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_16044266
Ik ben er van overtuigd dat jullie 'lompe meiden' leuker vinden omdat er tegenwoordig alleen maar van die mode-popjes lopen
Trotse mamma :)
pi_16044275
Je hebt mij zowat beschreven jammer genoeg :-/
Alles is relatief.
pi_16044284
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:10 schreef Kwark het volgende:

[..]

Of we organiseren gewoon een fok! lompe-meisjes-meeting .

JHaaa....!
Kan iedereen die hier als lomp heeft gereageerd vergelijken in lomp zijn...
Om dan uiteindelijk meisjeachtig elkaar mooi te maken.. als oefening..
hi hi hi hi....
Los van dat mooi maken goed plan...
In Delft of in Rijswijk?
sub/
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:21:24 #31
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_16044426
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:14 schreef Moonah het volgende:

[..]

En okselhaar?

Sja, heb ik ook niet zoveel problemen mee eigenlijk. Een beetje kan soms zelfs best sexy zijn . Maar ook hier geldt natuurlijk wel dat het binnen de perken moet blijven, er bestaat toch wel zoiets als een absolute minimale verzorgingsvereiste (c.q. geen dreadlocks).

[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 07-01-2004 18:28]

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:22:33 #32
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_16044463
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:14 schreef BloodRayne het volgende:
Ben jij toevallig schrijver?
In wording .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_16044471
Wat heeft iedereen toch tegen een meid die shag rookt? Dat betekent echt niet gelijk dat ze er uit ziet als de modale bouwvakker. En dat lompe gedrag wat de topicstarter zo mooi weet te omschrijven, dat zie ik idd liever dan van die keurige gladgeplamuurde oilily opmaakmiepjes. Echter die oerwouden hoeven wat mij betreft dan weer niet zo heel nodig..
pi_16044574
just found my date

Ik haat het om maar constant op te letten of ik me wel vrouwlijk genoeg gedraag.

Niet dat me gedraag als een rasechte lesbo, want die voldoen helemaal aan je ideale plaatje, maar ik hoor vaak dat ik als een vent lul en me zo ook gedraag.
Maar dat ben ik over het algemeen, ik kan best aardig en ijdel zijn af en toe

[Dit bericht is gewijzigd door Dakota op 07-01-2004 18:34]

http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:32:35 #35
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_16044689
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:27 schreef Dakota het volgende:
just found my date
Helaas behoort mijn hart al een ander toe
quote:
Niet dat me gedraag als een rasechte lesbo, want die voldoen helemaal aan je ideale plaatje,

Zolang ze maar geen pottenkapsel hebben vind ik het best

pi_16044780
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:32 schreef Kwark het volgende:

[..]

Helaas behoort mijn hart al een ander toe
[..]

Zolang ze maar geen pottenkapsel hebben vind ik het best

Misschien heeft het ook weer wat te maken met het, vrouwen houden van homo's mannen houden van potten?

Wat het aparte eraan is:

Een pot (het mannetje) is vaak mannelijker dan een doorsnee man, en een homo verwijfder dan een normale vrouw.

Maar nu ga ik weer offtopic.

http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Games woensdag 7 januari 2004 @ 18:38:46 #37
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16044822
Ik kan er misschien wel om lachen , maar ik vind zo'n meisje dus totaal niet meer aantrekkelijk dan....
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 7 januari 2004 @ 18:40:46 #38
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_16044857
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:36 schreef Dakota het volgende:

Misschien heeft het ook weer wat te maken met het, vrouwen houden van homo's mannen houden van potten?

Ik denk dat mannen potten vooral leuk vinden omdat ze dan voor de verandering eens met een vrouw naar vrouwen kunnen kijken .

Overigens wil ik me toch wel distantiëren van de veronderstelling dat ik op hardcore potten zou vallen .
Daarbij stel ik me toch wat anders voor...

[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 07-01-2004 18:47]

pi_16046105
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:52 schreef Kwark het volgende:
Een wijf dat met een klodder mayo op d'n kin en lippen vet van de gefrituurde chicken wings een boer inslikt, en van schrik haar beugel Grolsch omstoot over de asbak waarin haar halfware Van Nelle ligt te smeulen. En daarom kan lachen. Daar gaat mijn hartje nou sneller van kloppen .

Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.

Ik ben het helemaal met je eens, niks mis met meisjes die ook een beetje lomp durven te zijn. Al hoop ik wel dat ze die kloder mayo na het eten wel even afveegt, anders hoeft het voor mij ook niet...
Onhandigheid en klungeligheid zijn ronduit schattig bij vrouwen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:29:28 #40
11682 Moonah
Jolie femme
pi_16046276
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 18:40 schreef Kwark het volgende:
Ik denk dat mannen potten vooral leuk vinden omdat ze dan voor de verandering eens met een vrouw naar vrouwen kunnen kijken .
Mwah, daar hoef je als vrouw geen stereotype pot voor te zijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:34:47 #41
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_16046420
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:29 schreef Moonah het volgende:

[..]

Mwah, daar hoef je als vrouw geen stereotype pot voor te zijn.

Zit wat in.
  FOK!fotograaf woensdag 7 januari 2004 @ 19:42:39 #42
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16046665
beetje offtopic, maar erg leuk geschreven van de TS
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16046941
Woei, er is nog hoop!
Niet dat ik nou rook als een ketter of aan de lopende band bier drink, maar goed. Ben absoluut geen perfect vrouwelijke femme fatale, zal ik ook nooit (willen) zijn. Geen elegante zwaan maar een klein eendje dat er onhandig achteraan hobbelt (maar eigenlijk ook best schattig is, hoop ik).

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 07-01-2004 19:58]

Are you pondering what I'm pondering?
pi_16047969
Hart onder de riem voor mij, zo'n topic!

Mensen (mannen) die nog halfslachtige idealen hebben over uiterlijk gesoigneerde en innerlijk beschaafde vrouwen mogen dit snel eens overboord gooien. Wordt wakker!

woensdag 7 januari 2004 @ 22:04:38 #45
78855 honingpot
Quousque tandem?
pi_16051044
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:52 schreef Kwark het volgende:
Een wijf dat met een klodder mayo op d'n kin en lippen vet van de gefrituurde chicken wings een boer inslikt, en van schrik haar beugel Grolsch omstoot over de asbak waarin haar halfware Van Nelle ligt te smeulen. En daarom kan lachen. Daar gaat mijn hartje nou sneller van kloppen .

Tja, ik beken. Ik heb nou eenmaal een fetish voor ietwat lompe meisjes. Ik vind klungeligheid en het niet zonder struikelen kunnen lopen op naaldhakken vertederend, en niets stelt me zo op mijn gemak als uit ondergoed hangende blauwe touwtjes, onkruid-kapsels bij het opstaan en senseo crema-zakjes die náást de prullenbak belanden in plaats van erín. Verrek, 't is net een mens, denk ik dan, en laat een tevreden scheet.

Een ijselijk soort ongeďnteresseerdheid maakt zich echter van mij meester, wanneer ik een werkelijk elegante vrouw tref. Volmaakte coiffure en cosmetica, panter-achtig opgerekte sierbenen gestoken in cocktailhakken en onberispelijke kledij; het soort Vrouwelijkheid waarmee ik geen kant opkan. Het soort dames dat ik ervan verdenk sensueel met hun tong over hun lippen te glijden om "erotiek" uit te beelden, als een slechte film noir. Vrouwen met klauwnagels.

Elegantie, schoonheid, perfectie: de vrouw als standbeeld. Esthetisch, maar zo sexloos als een blok marmer. En marmer zweet niet.

cute.... zulke mannen zijn zeldzaam imo. erg cute..
There is a fine line between sanity and insanity. I walk that line. Walk with me.
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:07:40 #46
12221 Tijn