abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16040409
ik zal dit topic even aan mn vriendin laten zien.
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:59:46 #27
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_16040421
foto?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_16040599
Btw: ik heb dit ook weleens meegemaakt met een meisje (maagd).
Daar kreeg ik in het begin ook nieteens een vinger naar binnen (ik deed wel heel voorzichtig). Gewoon lang de tijd voor genomen, lekker laten ontspannen etc. Dat heeft dagen/ nachten geduurd en steeds een stukje verder gegaan. Het helpt ook als ze je volledig vertrouwt en weet dat je gelijk stopt als ze dat wil. Maar uiteindelijk moest dat vliesje toch scheuren dus een beetje pijn/ bloed was helaas onvermijdelijk.

Ik denk dat het toen een combinatie was van spanning en het feit dat ze gewoon flink dicht zat. Het goede nieuws is dat als je er eenmaal doorheen bent de pijn snel weg is en binnen de kortste keren was ze verzot op sex.

pi_16040793
Vaginisme klinkt soms erger dan dat het werkelijk is.

Wat het uiteindelijk betekend is dat de spieren rond de vagina (onbewust) samenkrampen.

In sommige gevallen is dat "chronisch", dus dan gaat het niet weg als de dame in kwestie wat verder is.
In sommige gevallen gebeurt het maar een enkele keer en lost het zichzelf op.

Het maagdenvlies kan niet de oorzaak zijn dat je niet binnen kan dringen, het samentrekken van de spieren wel.
Dat noem je vaginisme, maar dat betekend niet dat het gelijk ook een groot probleem betekend.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16040886
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:22 schreef erodome het volgende:
Het maagdenvlies kan niet de oorzaak zijn dat je niet binnen kan dringen, het samentrekken van de spieren wel.
Maar het één kan het ander versterken. Je verkrampt doordat je een beetje pijn voelt...
pi_16041507
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:22 schreef erodome het volgende:
In sommige gevallen is dat "chronisch", dus dan gaat het niet weg als de dame in kwestie wat verder is.
wat bedoel je hiermee?
pi_16041955
Hoe groot is die pink?
pi_16042057
Laat haar eens zelf proberen, dan kan ze wachten als het teveel pijn doet, en verdergaan als het beter gaat. Dan ben je er zeker van dat ze kan ontspannen.
Als de vrouw komkommers plukt, zingt ze helder en verrukt.
  woensdag 7 januari 2004 @ 17:17:01 #34
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_16042554
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:43 schreef -=Bioslock=- het volgende:

[..]

Nee joh. Gewoon droog en hard doorduwen.

Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  woensdag 7 januari 2004 @ 17:32:50 #35
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_16043013
Je kunt een aantal dingen doen want er wordt getwijfeld of het iets fysieks is (maagdenvlies) of psychisch is (vaginisme).
Je zou kunnen vragen aan je vriendin of ze een keer wanneer ze volledig rustig, alleen en ontspannen in bed ligt voorzichtig eens de zaak kan verkennen met een vinger of kleine vibrator/dildo. Als dan wel lukt om naar binnen te gaan lijken het spanningen te zijn en zal een meer ontspannen sfeertje voor jullie volgende vrijpartij misschien kunnen bijdragen aan meer 'succes" alleen moet je dan niet meteen in 2 minuten voor de daad willen gaan, maar alles rustig opbouwen tot er vertrouwen is vanuit je vriendin (massage, warm bad, alleen strelen voor de eerste keer)
Lukt het ook in d'r eentje niet om er maar een vinger naar binnen te krijgen (een tampon lukt ook niet, wanneer noodzakelijk..??) dan zal zij eens naar een arts/gynaecoloog moeten om verder hulp te zoeken.

suc6 samen

[Dit bericht is gewijzigd door _joepie_ op 07-01-2004 17:39]

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_16046269
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:27 schreef Aernout het volgende:

[..]

Maar het één kan het ander versterken. Je verkrampt doordat je een beetje pijn voelt...

Dat is absoluut waar, het samentrekken is dan een lichamelijke reactie op de pijn die ze voelt.

En idd het heel rustig opbouwen en heel lief zijn wat jij beschrijft is het enigste dat zal helpen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_16046328
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 16:46 schreef Kloon_ofzo het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee?

Als iemand echt vaginisme heeft dan maakt het niet zoveel uit hoe ver ze al is wat betrefd ontspanning en sexuele belevenis verder, dan blijft ze zichzelf steeds sluiten(onbewust, het is een pure lichamelijke reactie).

Maar een pijn reactie kan dus ook het aanspannen van de spieren zijn.

NIET forceren!!!!!!!
Dat doet gruwelijk pijn, de spieren zitten verkrampt, die moeten eerst ontspannen.

pi_16046582
thnx ero voor je adviezen..

en forceren zal ik ook nooit doen!! daarvoor hou ik teveel van dr!

pi_16054705
Mischien is deze pic wel handig

[Dit bericht is gewijzigd door mg794613 op 07-01-2004 23:50]

donderdag 8 januari 2004 @ 00:03:02 #40
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_16055222
quote:

Vaginisme is een verkramping van de spieren rond de vagina. Daardoor kan penetratie volledig onmogelijk worden. Dat proces wordt bewust of onbewust in gang gezet. Waarschijnlijk speelt verhoogde spierspanning van de bekkenbodem, veroorzaakt door het onwillekeurig zenuwstelsel, een belangrijke rol.

Soms zijn er lichamelijke oorzaken, maar die spelen meestal slechts een ondergeschikte rol. Tijdens de overgang wordt de vagina droger en de vaginawand dunner. Dit kan pijn veroorzaken. Ook seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA) en infecties in de geslachtsorganen (PID) geven soms pijn.

Meestal heeft vaginisme een psychische oorzaak, zoals angstgevoelens. De manier waarop seksualiteit wordt beleefd en de manier waarop er wordt gevreeën kan ook zeker een rol spelen. Zo kan vaginisme beïnvloed worden door:
- negatieve gedachten en emoties over seksualiteit als gevolg van een strenge, gevoelsarme of religieuze opvoeding;
- trauma's in het verleden (pijnlijke eerste keer, verkrachting, incest);
- Onvoldoende of verkeerde informatie over hoe de geslachtsorganen werken en over de manier waarop seksuele opwinding verloopt;
- strakke normen en waarden over hoe vrouwen en mannen zijn of zich dienen te gedragen;
- relatieproblemen, waardoor de vrouw niet meer wil vrijen.

Soms kan het vaginisme op symbolische wijze een betekenis krijgen: ik sluit me af voor contact, ik heb geen controle over wat ik wil, of ik wil niet dat er op deze manier wordt gevreeën. Het is een misverstand om te denken dat vrouwen met een vaginistische reactie onbewust niet willen vrijen. Vaak willen ze dat namelijk wel, maar zijn ze bang voor controleverlies. Het lichaam is hén de baas in plaats van andersom.

Bron weet ik niet, kreeg hem net over de mail ..
pi_16057095
misschien moet ze een keer naar de dokter - als het maagdenvlies zo pijn doet kan het zijn dat ze een schimmelinfectie heeft of een infectie door microben die je zo kunt krijgen, zonder seksueel contact (met vieze vingers aan gezeten of zo)

en veel KY gel en de vriendin bovenop.

en anders kan de dokter het nog openknippen

pi_16088996
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 01:22 schreef Sessy het volgende:
misschien moet ze een keer naar de dokter - als het maagdenvlies zo pijn doet kan het zijn dat ze een schimmelinfectie heeft of een infectie door microben die je zo kunt krijgen, zonder seksueel contact (met vieze vingers aan gezeten of zo)

en veel KY gel en de vriendin bovenop.

en anders kan de dokter het nog openknippen

Een meisje kan ook een stug maagendvlies hebben. Penetratie kan zeer pijnlijk zijn, en kan eventueel door een eenvoudige ingreep verholpen worden. (m'n vriendin heeft dat, aldus de doktor waar ze onlangs langs is geweest.
pi_16102668
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 01:05 schreef Briesje het volgende:

[..]

Een meisje kan ook een stug maagendvlies hebben. Penetratie kan zeer pijnlijk zijn, en kan eventueel door een eenvoudige ingreep verholpen worden. (m'n vriendin heeft dat, aldus de doktor waar ze onlangs langs is geweest.

Denk dat deze beschrijving er nog het meeste op lijkt.. en dat het waarschijnlijk ff een bezoek aan de huisarts wordt
pi_16127605
ik had ook een meiske die dat dat had maar die zei tegen mij dat ik hem er maar eens hard in moest rammen heb ik gedaan. en uiteindelijk had ze er geen spijt van. vond het wel lekker. de wel even pijn. maarja
als ze het niet gewild had had ik het niet gedaan.
maar ze kan er mee naar de docter gaan
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_16146027
Heb het ook wel eens meegemaakt, maar het komt volgens mij vooral door de spanning.
pi_16175991
Vergeet alle goedbedoelde adviezen over vaginisme enzo. Het maagdenvlies kan namelijk heel stug zijn. Er zit altijd een opening in het maagdenvlies waardoor de menstruatie kan afvloeien. Dat is dus dat gaatje waar je pink in gaat. Uiteraard kun je het forceren maar dat kan even pijnlijk zijn. De techniek hiervoor is niet dat je dit langzaam doet maar in 1 snelle beweging. Zet dus als het ware de eikel tegen het maagdenvlies en maak dan 1 krachtige stoot naar binnen. Als je het op een langzame manier probeert kan het zijn dat het zeer doet en het maagdenvlies meerekt. De snelle stoot kan voor haar even pijnlijk zijn en er kan wat bloedverlies optreden. De pijn zal normalerwijze snel verdwijnen en plaats maken voor genot.

Uiteraard kan een arts ook met een kleine chirugische ingreep het maagdenvlies insnijden maar dat is waarschijnlijk net zo pijnlijk als even fel doorstoten.

Ook is belangrijk dat ze goed opgewonden en vochtig is dus besteed zeker veel aandacht aan het voorspel.

Vergeet niet dat de eerste keer voor meisjes vaak tegenvalt door de onervarenheid van hun partner die aan het voorspel te weinig aandacht geeft en alleen aan zijn eigen plezier denkt.

SUCCES

PS .

Laat ook nog even weten als het gelukt is en hoe !!

pi_16179502
quote:
Op maandag 12 januari 2004 07:03 schreef Nout het volgende:
Vergeet alle goedbedoelde adviezen over vaginisme enzo. Het maagdenvlies kan namelijk heel stug zijn. Er zit altijd een opening in het maagdenvlies waardoor de menstruatie kan afvloeien. Dat is dus dat gaatje waar je pink in gaat. Uiteraard kun je het forceren maar dat kan even pijnlijk zijn. De techniek hiervoor is niet dat je dit langzaam doet maar in 1 snelle beweging. Zet dus als het ware de eikel tegen het maagdenvlies en maak dan 1 krachtige stoot naar binnen. Als je het op een langzame manier probeert kan het zijn dat het zeer doet en het maagdenvlies meerekt. De snelle stoot kan voor haar even pijnlijk zijn en er kan wat bloedverlies optreden. De pijn zal normalerwijze snel verdwijnen en plaats maken voor genot.

Uiteraard kan een arts ook met een kleine chirugische ingreep het maagdenvlies insnijden maar dat is waarschijnlijk net zo pijnlijk als even fel doorstoten.

Ook is belangrijk dat ze goed opgewonden en vochtig is dus besteed zeker veel aandacht aan het voorspel.

Vergeet niet dat de eerste keer voor meisjes vaak tegenvalt door de onervarenheid van hun partner die aan het voorspel te weinig aandacht geeft en alleen aan zijn eigen plezier denkt.

SUCCES

PS .

Laat ook nog even weten als het gelukt is en hoe !!

meneer is een beetje sadist? Ik weet dat ik ook nog maar een paar weken op Fok zit maar als ik TS was zou ik niet direct ingaan op het adies van iemand die vandaag pas geregd is.
Mijn advies : gewoon ff dokter opzoeken als het een te stug maagdenvlies is kan hij er iets aan doen, als het vaginisme is weet hij waarschijnlijk ook een oplossing.
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  maandag 12 januari 2004 @ 11:49:40 #48
73763 Bone_Thug
Jah prima vent, goede zak ook.
pi_16180406
edit: niet naar doen.

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 13-01-2004 19:56]

Ruben is een prima vent, alleen soms een beetje zwakzinnig... :-S (K) Ramonkey
pi_16229696
/edit:
waarom zou ik ook reageren op zwakzinnige mensen..

[Dit bericht is gewijzigd door Kloon_ofzo op 13-01-2004 19:37]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')