abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16134517
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:18 schreef soapie het volgende:
Of Frida komt tijdens die ruzie binnen......
stja wat is nou het ergste wat gebeuren kan als Frida binnenkomt, dat zal niets 'desastreus' kunnen gaan opleveren toch?
Er zal toch op zijn minst iemand uit het raam gegooid moeten worden ofzo, anders mogen ze dat woordje niet zomaar gebruiken......
pi_16135389
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:25 schreef Wup het volgende:

[..]

stja wat is nou het ergste wat gebeuren kan als Frida binnenkomt, dat zal niets 'desastreus' kunnen gaan opleveren toch?
Er zal toch op zijn minst iemand uit het raam gegooid moeten worden ofzo, anders mogen ze dat woordje niet zomaar gebruiken......

Tsja, Lieve zal Claire kunnen bewerken met een scheermes ofzo, daar schijnt ze goed in te zijn!!!! Das waar.....
Als Frida binnenkomt kunnen ze alletwee dat India-project wel vergeten, waar ze allebei zo op gebrand zijn......
pi_16135588
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:57 schreef soapie het volgende:

Tsja, Lieve zal Claire kunnen bewerken met een scheermes ofzo, daar schijnt ze goed in te zijn!!!! Das waar.....
Als Frida binnenkomt kunnen ze alletwee dat India-project wel vergeten, waar ze allebei zo op gebrand zijn......

hihi dat was 'n typefoutje ja.....

maar mislopen van dat India project is me toch niet spectauculair genoeg.
Maar ach, ik overschat ONM wel vaker.....
Dat India project mag sowieso niet doorgaan want Claire mag geen maand weg.

pi_16135716
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:04 schreef Wup het volgende:

[..]

hihi dat was 'n typefoutje ja.....

Dat had ik niet eens gezien, was toeval...
quote:
:
maar mislopen van dat India project is me toch niet spectauculair genoeg.
Maar ach, ik overschat ONM wel vaker.....
Dat India project mag sowieso niet doorgaan want Claire mag geen maand weg.
En Frida mag ook niet weg!!!!!!!!!!
pi_16135819
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:09 schreef soapie het volgende:
En Frida mag ook niet weg!!!!!!!!!!
Renée er dan maar uitsodeflikkeren?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_16135843
Renee en Frida moeten gewoon een setje worden en trouwen
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16135888
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Renée er dan maar uitsodeflikkeren?

NEEEEEEEEEEEE, Renee moet blijven!!!!
  zondag 11 januari 2004 @ 04:53:52 #133
80173 Basic
Living large...
pi_16146887
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:15 schreef soapie het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEE, Renee moet blijven!!!!

Renee is okee
Live your life
pi_16150451
quote:
Op zondag 11 januari 2004 04:53 schreef Basic het volgende:

[..]

Renee is okee

Renée is zo kleurloos. Altijd al geweest. Je weet van Renée dat als ze iets moet beslissen (bijvoorbeeld voor de Couwenbergstichting), ze altijd de boel ophoudt. Ze zeurt teveel. Ik heb Renée toen ze in Zweden en Afrika was absoluut niet gemist. Ik had liever gezien dat men Renée uit de serie knikkert, i.p.v. Ellen.
  zondag 11 januari 2004 @ 13:34:33 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_16150554
Ok, iedereen moet blijven:

Renee is nog maar net terug dus die moet blijven (altijd leuk: lesbo's in de serie), Frida is een lekker ding, dus die moet ook blijven en Claire is een spannende bitch, dus moet ook blijven

Niet meer actief op Fok!
pi_16150632
quote:
Op zondag 11 januari 2004 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Ok, iedereen moet blijven:

Renee is nog maar net terug dus die moet blijven (altijd leuk: lesbo's in de serie), Frida is een lekker ding, dus die moet ook blijven en Claire is een spannende bitch, dus moet ook blijven

I.p.v. Renée moet Fajah Lourens van GTST naar ONM overwaaien.
pi_16159024
Vanaf deze week Tatjana in the house!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16159900
Ik vond deze week vooral Ariel en Ellens bevalling ( en stiekem toch ook Bram wel een beetje) goed gespeeld. Ariel was echt erg overtuigend, goed verhaal en goed geacteerd.
En swingende Arthur natuurlijk.
En zelfs de scenes tussen Hugo en Kyra waren wel aardig.

Minder vond ik Joost met zijn gemuts en Claire had ook niet haar beste weekje.
Lizzy heeft sinds de rolwisseling echt nog helemaal niks te doen gehad, ik vind dat toch wel een beetje onaardig van de schrijvers.
Die Lunatic Babe van Niels hoeft van mij niet een blijvende rol te krijgen, ik vind haar niet zo heel erg geweldig. Of laat haar verder gewoon in Brussel zitten en om de zoveel tijd mag ze dan even komen opdraven.

Die Frida vind ik inmiddels toch wel een beetje een maf mens met die krolse praatjes van dr. Het zal me niks verbazen als ze een of andere oplichtster blijkt te zijn die helemaal niet, of niet meer voor dat IMC werkt en gewoon een beetje een harempje bijelkaar aan het scharrelen is. Verklaart meteen waarom ze niks te doen heeft hele dagen.

De namen raken ook een beetje op, zowel het zoontje van Ingrid als de verkrachter van Ariel heet Bas.

Renee vind ik eerlijk gezegd inderdaad een muts maar ze hoort gewoon bij ONM, ze is eigenlijk een soort Aafke, zolang haar rol niet te groot wordt vind ik het prima dat ze blijft.

En ik vind het echt weer eens tijd worden voor een verhaallijn voor Joyce, die heeft steeds maar van die vage zijlijntjes.

pi_16159942
ow en inderdaad vreemd dat ze Ulft hebben verbannen. Het gaat ineens alleen nog maar over Amsterdam en dan die overbodige tussenshots...
pi_16165267
quote:
Op zondag 11 januari 2004 18:11 schreef Svensational het volgende:

Carlo stond er wel heel verlekkerd naar te te kijken.........

pi_16165783
quote:
Op zondag 11 januari 2004 18:11 schreef Svensational het volgende:
Wat komt die doen dan?????
pi_16166244
quote:
Op zondag 11 januari 2004 21:08 schreef soapie het volgende:
Wat komt die doen dan?????
een fotoreportage met Joost, tenminste dat maakte ik op uit de flitsen die ik voorbij zag komen. Zal wel voor zo'n feestje van Tara zijn ofzo.
pi_16166353
quote:
Op zondag 11 januari 2004 21:22 schreef Wup het volgende:

[..]

een fotoreportage met Joost, tenminste dat maakte ik op uit de flitsen die ik voorbij zag komen. Zal wel voor zo'n feestje van Tara zijn ofzo.

Dus het stelt niet zoveel voor, gelukkig maar want ik vind dat mens helemaal niks!!!!!!
pi_16168050
Optiefen met die Tatjana domme doos

Hopelijk blijft ze niet al te lang hangen in ONM

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16169622
ach, misschien leuk speeltje voor hitsige Frida?
  zondag 11 januari 2004 @ 22:50:25 #146
80173 Basic
Living large...
pi_16169623
Renee moet idd niet een te grote rol spelen maar is nog wel een van de harde kern net als Aafke,Jp,Joyce van Onderweg en ik vind dat Victor ook weer terug moet komen :-) en lizzy damn she is perfect echt een mooie meid vind ik dat zeg damnnn, ik wil wel voor Joost spelen hehe leuke rol dat die gozer heeft haha
Live your life
pi_16190805
quote:
Op zondag 11 januari 2004 22:50 schreef Basic het volgende:
Renee moet idd niet een te grote rol spelen maar is nog wel een van de harde kern net als Aafke,Jp,Joyce van Onderweg en ik vind dat Victor ook weer terug moet komen :-) en lizzy damn she is perfect echt een mooie meid vind ik dat zeg damnnn, ik wil wel voor Joost spelen hehe leuke rol dat die gozer heeft haha
Wat moet Vic Kever dan nog met zijn ingekrompen brein komen doen? De kasplant uithangen? Stennis schoppen? Tuur de hals omdraaien? Nou ... dat laatste zou leuk zijn, bij wijze van Tuurs vertrek.
pi_16191477
quote:
Op maandag 12 januari 2004 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Wat moet Vic Kever dan nog met zijn ingekrompen brein komen doen? De kasplant uithangen? Stennis schoppen? Tuur de hals omdraaien? Nou ... dat laatste zou leuk zijn, bij wijze van Tuurs vertrek.

Als Vic terug komt dan wel graag met normaal brein, niet als plant!!!!!
pi_16192765
quote:
Op maandag 12 januari 2004 17:44 schreef soapie het volgende:

Als Vic terug komt dan wel graag met normaal brein, niet als plant!!!!!

Ik denk niet dat de vernietigde hersencellen door goede kunnen worden vervangen. Maar ik ben het met je eens als je zegt dat Victor een geweldige rol was. Jammer dat hij nu achter de schermen werkt. Misschien zien we 'm straks nog bij Costa als de eigenaar van de PocoLocoBar?
pi_16192898
quote:
Op maandag 12 januari 2004 18:25 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de vernietigde hersencellen door goede kunnen worden vervangen.

Bij Onderweg kan toch alles?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')