abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:44:40 #1
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_16022815
Sorry, Ik moet het even kwijd.

Dit nieuwe jaar is voor mij niet echt goed van start gegaan.

Korte samenvatting:

PUNT 1:
Ik zit al van Ocktober met een hernia thuis , waar ik dus nu nog last van heb.

PUNT 2:

Van de week heeft mijn auto keuren gekrijgen , en wil dus niet meer starten.
Maar omdat ik niet veel kan doen, heb ik de auto bij een hele goede kennis waar ik bijna dag en nacht mee om ga, neer gezet. ( dat was Vrijdag)
Zo dat we er samen even naar konden kijken.

Punt 3:
Maar zijn vrouw (49j) "die ik meer als 2de moeder zie" liep al van af kerst met pijn in haar voet.
En dat was dus Vrijdag op Zaterdag nacht heel erg geworden.
En hij is met haar naar het zieken huis gegaan, daar bleek dat ze een bloed prop in haar been had. ( Dus gelijk opgenomen op het ITC)
En ze heeft dus bloed verdunners gehad, maar daardoor heeft ze 2 hersen infarkten gehad.
( en werd dus op aan raden van een andere zieken huis , dat ze gelijk moesten stoppen met die medicijnen anders als ze er nog 1 zou krijgen het niet zou overleven.)
Maar ze hopen dat wel haar bloed weer terug zou gaan naar haar voet.
maar na een dag van in onzekerheid te hebben gezeten hebben , heb ik vandaag weer wat nieuws gehoord.
morgen moet ze dus geopereerd worden, haar voet is dus te zwaar beschadigt dat hij er vanaf de enkel er af moet.

Dus dat krijg ik dus even net te horen.
Ik ben er de hele week al erg kapot van. maar nu er toch wat duidelijkheid is wordt het wel iets beter, maar echt leuk is het niet.

Dus voor mij is het niet echt een goed begin van het jaar.
en dat na al die jaren die ik al achter de rug heb van problemen enzo.
Maar dan dit weer.

Zo dit wil de ik even kwijd.
Zijn er nog mensen die weten wat er nu gaat gebeuren met haar en hoe het verder gaat?

Dus dit is dus niet echt iets hoe ik mijn nieuwe jaar in wil beginnen.

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:32:50 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_16024278
is k*t voor je..
pi_16042623
Wat een pech allemaal

Ik kan erover meepraten, de vader van mijn kindje is overleden en wordt overmorgen begraven

pi_16042679
Damn, das kl*te allemaal!

Heel veel sterkte met alles!

..::Live the life you love and love the life you live::..
pi_16042838
ff bot & kort: Een voet eraf is heel erg naar en klote. Maar gelukkig wel een 'handicap' waar heel goed mee te leven is. Er zijn uitstekende voetprotheses te krijgen en na een tijd oefenen zal ze er weer prima mee kunnen lopen.

Maar voordat het zover is (mn de acceptatie van het probleem) ben je wel een tijd verder.

woensdag 7 januari 2004 @ 18:08:32 #6
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_16044112
En ik weet ook wel dat we er over een paar maanden er heel anders tegen aan zullen kijken , maar leuk is echt anders.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_16044179
Sterkte kerel!

En ja, cliché maar achter de wolken schijnt de zon..

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')