Ok...ik zat een beetje te surfen....kwam ik dit tegen:
http://www.holland-hardcore.com/kijkmijdan/?pagina=profiel&lid=nederlander
hmmm.....ff spieken en ik haal de "hoogtepunten" er even uit:
Nickname: skinhead
Geboortedatum: 14-05-1986
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: iederen buituhlander die ik heb ontmoet
Wie zou je graag ontmoeten: hitler
Wie bewonder je enorm: hitler
Favoriete week/maandblad: computer tegenwoordig
Favoriete geluid: zwaruh bas waar die auslanders niet tegen kunnuh
Favoriete troetelnaam: adolf
Wat staat er op je mouse pad: een vettuh hakuh kruis
Lievelingslied allertijden: geen hou niet zo van lietjuhs
Welk woord of welke zin gebruik je vaak: kankah buituhlander
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: neukuh in de zaal van masters of hardcore (en jochie is pas...16 ofzo?)
Wat doe je in het weekend: aan muh pik trekkuh of zo
Wat eet je absoluut niet graag: bruinuh bonen/marocaanse cous cous of weet ik vee lwat
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: waarom zijn er zo veel buituhlanders
Waar kan je niet tegen: buituhlanders
Het beste gevoel ter wereld: klaar komen
Het slechtste gevoel ter wereld: ut gevoel dat juh de enigstuh nederlander ben maah dat heeft ook weer een voor deel juh mag trots zijn
Waar ben je bang voor: whahahahaha volkert van de g oow moet uit kijkuh hoor nah als hij vrij komt schiet ik gem dood
Word je soms emotioneel: jah bv toen pim dood werdt geschotuh of de hond dood ging van muh wijf
Droombezigheid als je ouder bent: neukuh
Als welk dier zou je terug willen keren?: ijs beer mooi wit
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: van de vrouw borstuh ogen kond buik
Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt: in de zaal van masters of hardcore
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: sjah kijk wel joh zo dra ik kan neukuh gaat ik niet eerst een plek zoekuh of zo
Wat doe je nog meer op de pc naast Kijk mij dan: met muh wijf negers in elkaar slaan of zo
Zo zijn er veel meer op die website....hmm ik ga denk ik eens mijzelf voor de grap aanmelden...kijken wat ze gaan zegguh!
Peace,
Alberto
quote:En EmMyKuHh
Op dinsdag 6 januari 2004 17:49 schreef NoXxa het volgende:
let op zometeen komt iemand erachter dat BHFH er ook op staat...
quote:
Favoriete schrijver: pim
quote:
85 # Word je soms emotioneel:
jah bv toen pim dood werdt geschotuh of de hond dood ging van muh wijf
...Tenzij het serieus is en dat zo'n jong iemand werkelijk zo'n fucked up beeld van de wereld heeft...
http://www.holland-hardcore.com/kijkmijdan/?pagina=profiel&lid=nigga
ze zijn heel blij met me
Peace,
Alberto
quote:Slimme jongen
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: van de vrouw borstuh ogen kond buik
quote:kijk die reacties eens op je bericht
Op dinsdag 6 januari 2004 18:29 schreef DopeBoy het volgende:
Ik heb me (uiterste best gedaan) gedegradeert tot het niveau van de gemiddelde niveau, en dit is mijn profiel:http://www.holland-hardcore.com/kijkmijdan/?pagina=profiel&lid=nigga
ze zijn heel blij met mePeace,
Alberto
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 06-01-2004 18:42]
quote:Ach dat die puber nou American History-x heeft gezien zonder het verhaal tesnappen
Op dinsdag 6 januari 2004 18:29 schreef DopeBoy het volgende:
Ik heb me (uiterste best gedaan) gedegradeert tot het niveau van de gemiddelde niveau, en dit is mijn profiel:http://www.holland-hardcore.com/kijkmijdan/?pagina=profiel&lid=nigga
ze zijn heel blij met mePeace,
Alberto
quote:Bedoelt ie nu een kernbom?
Favoriete geluid: zwaruh bas waar die auslanders niet tegen kunnuh
quote:dat valt wel te regelen
Wie zou je graag ontmoeten: hitler
quote:Wie wilt hem ff nederlands leren?
Lievelingslied allertijden: geen hou niet zo van lietjuhs
quote:dat maakt hem dus BI
Grote of kleine vrouwen/mannen: kan mij het verottuh
alles bij elkaar, wat een zielig figuur, kent geen nederlands, hij zegt dat ie bier drinkt, schrijft wel breezah.
en dan neuken op de dansvloer van MOH? whahahaha he wish. zal wel lekker kontestomper gespeeld hebben in plaats van rompestomper te hebben gekeken.
En rompestomper is echt een zielige film, 4 skins die 1 negerin in elkaar slaan en verkrachten, dat geeft toch aan wat het iq en lef van die gasten is.
quote:LOL Kom niet bij van het lachen
Op dinsdag 6 januari 2004 18:41 schreef danielluh het volgende:[..]
Bedoelt ie nu een kernbom?
[..]dat valt wel te regelen
[..]Wie wilt hem ff nederlands leren?
[..]dat maakt hem dus BI
alles bij elkaar, wat een zielig figuur, kent geen nederlands, hij zegt dat ie bier drinkt, schrijft wel breezah.en dan neuken op de dansvloer van MOH? whahahaha he wish. zal wel lekker kontestomper gespeeld hebben in plaats van rompestomper te hebben gekeken.
En rompestomper is echt een zielige film, 4 skins die 1 negerin in elkaar slaan en verkrachten, dat geeft toch aan wat het iq en lef van die gasten is.
quote:waar haar groeit zitten hersens was het spreekwoord toch
Op dinsdag 6 januari 2004 18:43 schreef MrLazy het volgende:
Haha, grappig gewoon.
Hun hoofd heeft waarschijnlijk evenveel inhoud als de buitenzijde haren heeft.
En sletjes dat daar zitten, en goedkoop zelfs.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |