quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:53 schreef JOPPI3 het volgende:
en dat je uiteindelijk 1 bestand krijgt (indexfile) zonder dat je dan allemaal losse jpg bestandjes enz enz moet uploaden?
quote:Dat vraagt de Ts toch niet? Hij wil een pakket waarmee alles onder 1 bestand wordt samengevoegd.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:54 schreef QuietGuy het volgende:
De search is down, maar asjeblieft
Websites backupen.. waarmee?
Hele website's + plaatjes downloaden
Webpage offline downloaden
Misschien is Swish een idee, het wordt dan per pagina een *.html en een *.swf
quote:Andere oplossing, maar ik weet zelf niet hoe het moet, is de pagina compilen.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:57 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Dat vraagt de Ts toch niet? Hij wil een pakket waarmee alles onder 1 bestand wordt samengevoegd.
Dan krijg je .chm-files. Het kan dus wél
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 06-01-2004 16:05]
quote:Dat is voor Windows help bestanden. Niet echt voor websites. Wil je (waarom eigenlijk?) alles in 1 bestanden houden, dan moet je op flash of java oplossingen terug vallen. Een andere mogelijkheid is SVG of VML. Hierbij gelden wel beperkingen aan de plaatjes (erg stylistisch) en de browser moet het ondersteunen.
Op dinsdag 6 januari 2004 16:00 schreef QuietGuy het volgende:
Andere oplossing, maar ik weet zelf niet hoe het moet, is de pagina compilen.Dan krijg je .chm-files. Het kan dus wél
[Dit bericht is gewijzigd door MaddoxX op 06-01-2004 17:53]
quote:Ik weet dat het een gecompileerd HTML help-bestand is. Maar het woord 'help' is overbodig wat mij betreft.
Op dinsdag 6 januari 2004 17:34 schreef klinz het volgende:
[..]
Dat is voor Windows help bestanden. Niet echt voor websites. Wil je (waarom eigenlijk?) alles in 1 bestanden houden, dan moet je op flash of java oplossingen terug vallen. Een andere mogelijkheid is SVG of VML. Hierbij gelden wel beperkingen aan de plaatjes (erg stylistisch) en de browser moet het ondersteunen.
Ik denk zelf ook dat dat, naast een flash-applicatie oid. de enige oplossing is.
Nee, dat gaat je niet lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |