abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16004350
Wie kijkt het nog meer of gaat het kijken?

Wie denken jullie dat er vreemd gaat.

Die doos van een Goedele zal wel de hele 12 dagen poezieplaatjes gaan plakken en gaan zitten janken. Die vriendin van die langharige patser zal ook niet vreemdgaan. Die blonde van die Renzo ook niet, maar die Arrazina wel denk ik.

Van de mannen gaat Renzo vreemd denk ik. Die Co Stompe-look-a-like niet, die langharige patser wel en die nerd van Goedele kan niks pompen daar...

pi_16004374
Tis een herhaling dus ik zal je maar niet de boel verklappen he?
Cuore Sportivo
pi_16004399
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:08 schreef alki het volgende:
Tis een herhaling dus ik zal je maar niet de boel verklappen he?
Doe maar wel hoor. Geeft niks
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:10:33 #4
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_16004420
Deze is nu al 2 keer herhaald volgens mij :0
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen gaan beginnen???

JRC©

Nou ik zal je verklappen dat Renzo netjes zijn handen thuis houd. Maar of zijn vriendin dat ook doet

quote:
en die nerd van Goedele kan niks pompen daar
Whahahaa Zeg dat maar niet te hard

[Dit bericht is gewijzigd door JRC op 06-01-2004 11:17]

dinsdag 6 januari 2004 @ 11:13:17 #5
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_16004535
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:10 schreef JRC het volgende:
Deze is nu al 2 keer herhaald volgens mij :0
Weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen gaan beginnen???
Geen idee helaas
JRC©
quote:
Nou ik zal je verklappen dat Renzo netjes zijn handen thuis houd. Maar of zijn vriendin dat ook doet
[..]
haha, die blonde slet van hem gaat dus met d'r benen wijd. Benieuwd wat hij daar van vindt
quote:
Whahahaa Zeg dat maar niet te hard

Zijn die meiden daar zo wanhopig dan?

pi_16004602
Die kale Co Stompe, knallt er ook ene en nog een lekker wijf ook.
Vriendin van Renzo ook op de laatste date.
En die vriendin van die gast met die lange haren draait helemaal door.
Die belgische slungel gaat al vreemd na 2 dagen met zn zatte kop

[Dit bericht is gewijzigd door alki op 06-01-2004 11:23]

Cuore Sportivo
pi_16004637
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:17 schreef alki het volgende:
Die kale Co Stompe, knallt er ook ene en nog een lekker wijf ook.
Vriendin van Renzo ook op de laatste date.
En die vriendin van die gast met die lange haren draait helemaal door.
Die belgische slungel gaat al vreemd na 2 dagen met zn zatte kop

Is er niet ergens een website met 'n soort dagboek?

dinsdag 6 januari 2004 @ 11:19:51 #9
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_16004648
En wat doet Goedele zelf?
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:23:22 #10
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_16004726
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:19 schreef SignOTheTimes het volgende:
Goedele is echt zo'n heilige maagd maria...Niks voor het huwelijk Denk jij dat ze dan een vreemde gozer gaat lopen stokslobberen Verwacht dat maar niet
pi_16004751
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:19 schreef SignOTheTimes het volgende:
D'r poezie-album bijwerken
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:24:12 #12
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_16004756
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:23 schreef JRC het volgende:

[..]

Goedele is echt zo'n heilige maagd maria...Niks voor het huwelijk Denk jij dat ze dan een vreemde gozer gaat lopen stokslobberen Verwacht dat maar niet

Haha, dat vermoeden had ik al!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2004 @ 11:25:47 #13
21636 Feestkabouter
pi_16004797
in februari begint TI3 (als ik me de aankondiging van 2 maanden geleden goed herinner).

ik kijk er naar uit!

pi_16004851
maar is er nu ergens een online verslag?
pi_16005016
als je in t forum zoekt zul je een heel groot topic erover vinden denk ik
Cuore Sportivo
pi_16005029
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:32 schreef alki het volgende:
als je in t forum zoekt zul je een heel groot topic erover vinden denk ik
Ja maar de zoekfunctie is uitgeschakeld
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:39:58 #17
39857 JRC
Wazzupppp...
pi_16005237
http://www.sbs6.nl/temptationisland/index.html

Dit gaat over TI 2 ... Moet je nagaan..gaan ze gewoon de 1e serie weer herhalen

pi_16005263
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:39 schreef JRC het volgende:
http://www.sbs6.nl/temptationisland/index.html

Dit gaat over TI 2 ... Moet je nagaan..gaan ze gewoon de 1e serie weer herhalen

Heb het nog niet gezien de 1e serie dus van mij mogen ze
pi_16014213
Renzo
pi_16177241
Weet iemand de afloop
  maandag 12 januari 2004 @ 13:07:17 #21
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16182277
quote:
Op maandag 12 januari 2004 09:21 schreef The_Flying_Dutchman het volgende:
Weet iemand de afloop
Ja hoor, wat wil je weten?
Nulla verba sed acta
  dinsdag 13 januari 2004 @ 10:31:01 #22
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_16212793
Ze gaan allemaal voor gaas. Geweldig.
Nou doe je het weer!
pi_16386962
Reshum,Cindy en Katrien hebben mee gedaan aan het programma Temptation Island,en nu hebben ze een groep opgericht genaamd Seduced. Nu hebben ze een Succes volle single uit gebracht ;
Good 2 B !

pi_16386970

pi_16386999
Interview met Seduced

Voor Club ~Seduced~
http://fan.clubs.nl/sedued

Vraag 1; Hebben jullie nog broers of zussen?

Antwoord; Cindy(ja,ik heb 1 zus van 23j.-Kim)
Antwoord;Katrien(een broer Jelle
Antwoord;Reshum(1 zus Tabasum 26 jaar 1 broer David 20 jaar

Vraag 2;Wat zijn jullie hobby's ?

Antwoord; (Cindy) dansen,uitgaan en shoppen
Antwoord;Katrien(snowboarden, uitgaan, gaan eten, naar de film, met vrienden iets gaan drinken
Antwoord; Reshum(zingen dansen films uitgaan

Vraag 3; Katrien en Reshum hebben jullie een vriend? En zouden jullie ooit ontkennen dat je een relatie hebt als jullie manager dat zou vragen?

Antwoord; Katrien(ik heb een vriend, ik zou nooit zeggen dat ik geen vriend heb om mijn manager tevreden te stellen. de enige reden waarom ik daarover zou liegen is om mijn privatie en die van mijn vriend te waarborgen.
Antwoord; Reshum(voor mij is het op dit moment een beetje onduidelijk, er is wel iemand die ik leuk vind ja.Als ik echt om iemand zou geven zou ik er niet over liegen. Dat zou ook zeker niet tof zijn voor je vriend als je zou ontkennen dat er een speciaal iemand in je leven is.

Vraag 4; Wat zijn jullie favoriete radio- en televisieprogramma's?

Antwoord; (Cindy) ik kijk eigenlijk nog zelden tv,maar bv. Idool ga ik zeker weer volgen.

Antwoord; Katrien(ik heb niet echt een favoriet radio programma. ik luister enkel naar de radio in de auto en dan switch ik gewoon van post tot ik een leuk nummer hoor...TV kijk ik ook niet echt veel, ik huur vooral veel dvd's. Friends, The nanny, expeditie robinson, de bevalling vind ik wel ok. ook de laatste show kijk ik soms en ik ga zeker de nieuwe afleveringen van Temptation bekijken.
Antwoord; Reshum(aaah moeilijk te zeggen ik ben namelijk de nederlandse tvchannels gewend en in nederland zijn er gewoon veel meer programma's . Een van mijn favourite programma is: sex in the city, en ik heb niet echt een favourite radioprogramma

Vraag 5; Reshum wat vind je van "Kopspijkers" en "ruuddewild.nl ?

Antwoord; Reshum(kopspijker is een heel komisch programma en daar kijk ik wel graag naar, wanneer ik het zie, het is niet zo dat ik
het programma elke week zie. Ruud de Wild is natuurlijk een apart persoon op zich, ben hem tegen gekomen bij
top of de pops en is een aardige man. Zijn radioprogramma is lekker omstreden en af en toe grof, wat ik persoonlijk wel
leuk vind!!

Vraag 6; Was het jullie droom om zangeres te worden?

Antwoord; (Cindy) ja,ik heb er zolang ik me kan herinneren altijd van gedroomd,maar had
eerlijk gezegd niet echt verwacht dat het er ooit van zou komen.
Antwoord; Katrien(het is nooit mijn droom geweest om zangeres te worden. ik droomde er als klein kind van om veearts te worden of om mee te gaan met Artsen zonder grenzen naar Derde Wereld landen.Het is puur toeval dat ik op mijn 18 model ben geworden en zo in de showbiz ben beland...
Antwoord; Reshum(Je zou het 'droom' kunnen noemen, ik zag het voor mezelf meer als een doel. Ik heb er hard voor gewerkt om het te bereiken,en inderdaad dan zo deze 'droom' kunnen waarmaken.

Vraag 7; Welke muziek horen jullie graag?

Antwoord; (Cindy) RnB en hip-hop;vb. Joe en Craig David
Antwoord; Katrien(ik hoor eigenlijk veel verschillendegenres graag, rock, pop, R&B...zolang er in gezongen wordt... Van echte extremen hou ik echter niet zoals techno of hard rock....
Antwoord; Reshum(ik kan mezelf wel in alle stijlen vinden behalve de stijlen waar 'hard' voor staat zoals: hardrock/heavymetal hardcore, dat is allemaal een beetje ' te ' voor mij.

Vraag 8; Hoe is Seduced eigenlijk ontstaan?

Antwoord; (Cindy) iemand had ons dat voorgesteld;om samen een groepje te beginnen,maar die
heeft er toen niet verder iets in gezocht voor ons,dus zijn we toen zelf op
zoek gegaan naar een producer enzo...
Antwoord; Katrien(Doordat Cin, Race en ik hebben meegedaan aan temptation. Eerst verwaterde ons contact wat maar daarna is de band heel sterk geworden doordat we elkaar vaak tegenkwamen op feestjes. Iemand is met dat idee naar ons gekomen en wij zagen dat wel zitten. Er is toen niets van dat idee gekomen maar wij vonden dat zelf zo een leuke gedachte dat we zijn gaan beginnen nadenken en dingen beginnen ondernemen. We hebben toen zelf de juiste mensen gecontacteerd en van het een kwam het ander. De naam heeft cin bedacht....
Antwoord; Reshum(we zijn elkaar tegengekomen op temptation island en zijn daar vriendinnen geworden, daarna werd er het idee geopperd om een plaatje op te nemen, we zijn zelf een beetje met het idee gaan spelen. En al snel waren er contacten die ons verder wilden helpen en zodoende zijn we in dit wereldje gerold.

Vraag 9;Waarom hebben jullie meegedaan aan Temptation Island ?

Antwoord; (Cindy) James en ik hadden ons het jaar voordien al ingeschreven,gewoon omdat we
enkel wisten dat het een reality soap was voor koppels;en het leek ons wel
leuk om op reis te gaan.Toen zijn we reservekoppel geworden,wat inhield dat
we tot op de dag van vertrek moesten klaarstaan met onze koffers,voor't
geval er iets zou mislopen met de andere deelnemers. Uiteindelijk zijn we
dus niet moeten vertrekken toen,maar hebben we wel van vt4 een tripje naar
Barcelona gekregen.
Toen we 't jaar nadien de afleveringen gezien hadden,en vt4 ons terug
opbelde,had vooral James geen zin meer om mee te doen,maar toch wist vt4 hem
te overtuigen om zo zijn dansschool te kunnen promoten.
Antwoord; Katrien(Aan Tim en mij hebben ze dat gevraagd in de Carre. ikzelf zag dat eigenlijk niet zitten vooral omdat Tim een beetje een flierefluiter was en dat ik dat niet goed zag aflopen. Hij wou echt super graag meedoen en omdat onze relatie toch al niet slechter kon op dat moment heb ik besloten om toch mee te doen en er het beste van te maken. ik wou aan de mensen laten zien dat meisjes zich ook konden amuseren en niet steeds moeten wenen (zoals de deelneemsters van het jaar voor ons). Aan tim wou ik bewijzen dat ik ook zonder hem kon en dat ik niet achter zijn gat zou blijven lopen. dat is me goed gelukt want na een paar dagen op het eiland besefte hij dat hij mij wel echt graag zag en is naar ons toegekomen. Na temptation zijn we nog enkele maanden een koppel gebleven. onze breuk had niets met temptation te maken.
Antwoord; Reshum(leon en ik wilde het goede voorbeeld geven: dat je een goede relatie kan hebben maar daarnaast ook plezier met andere mensen zonder de grenzen te overschrijden en dat is ook gelukt.

Vraag 10;Hoe gaat jullie nieuwe single en album heten?

Antwoord; (Cindy) Dat moet jammer genoeg een verrassing blijven....
Antwoord; Katrien(nog geen idee, top secret
Antwoord; Reshum(over de nieuwe single zijn we nog aan het beraadslagen, er zijn een hoop gave nummers opgenomen maar we moeten er nog een kiezen voor de 2e single. Albumnaam is ook nog niet bekend

Vraag 11;Naar wie kijken jullie op?(wie is jullie idool)

Antwoord; (Cindy) Madonna,Michael Jackson,...
Antwoord; Katrien(ik kijk niet echt op naar iemand, ik vind dat iedereen goed is in iets op zijn manier. Ik wil ook nooit iemand nadoen maar alles zelf bepalen.Wel heb ik veel respect voor mensen als Madonna die al jaren met heel veel succes goede nummers maken.
Antwoord; Reshum(Ik heb niet echt een idool, maar ik heb wel bewondering voor mensen die ergens hard voor werken en daarmee bereiken wat ze willen. Doorzetters dus.

Vraag 12;Hoe zijn jullie aan de groepsnaam Seduced gekomen?

Antwoord; (Cindy)
We hebben alledrie voorstellen gedaan,die altijd wel enigszins met
'verleiding' te maken hadden. En toen ben ik met Seduced afgekomen,maar ik
dacht eerst dat dat al een bestaande groep was,dat hebben we dan
gecheckt,en't bleek nog niet te bestaan.
Antwoord; Katrien(We hebben samen uren gedacht over een geschikte naam. We wouden een kleine link naar temptation omdat we elkaar daar toch hebben leren kennen. Cin kwam toen met de naam Seduced.
Antwoord; Reshum(die heeft cindy verzonnen

Vraag 13;Wie is jullie favoriete acteur/actrice ?

Antwoord; (Cindy) Jim Carrey,Cameron Diaz
Antwoord; Katrien(Angelina Jolie / Colin Farrel
Antwoord; Reshum(acteur: kevin spacey actrice: cameron diaz ( ik vind die zo grappig) julia roberts

Vraag 14;Met welke artiest zouden jullie graag samen werken?

Antwoord; (Cindy) In België? Wim Soutaer dan.
Of in Nederland,Marco Borsato.
Antwoord; Katrien(Black eyed peace, Justin Timberlake
Antwoord;Reshum(The neptunes

Vraag 15;Wat is jullie favoriete cd van het moment?

Antwoord; (Cindy) /
Antwoord; Katrien(Onze eigen single) ,Justin Timberlake
Antwoord; Reshum(norah jones

Vraag 16;Als een fan aan jullie vraagt of hij mee backstage mag wat zeggen jullie dan?

Antwoord; (Cindy) Als het mag van de organisatie,zou ik dat niet erg vinden,maar meestal zijn
ze daar heel streng op.
Antwoord; Katrien(Van mij zou iedereen mee mogen maar dat is natuurlijk niet te doen. Als je het voor één iemand doet moet je het voor iedereen doen. Bovendien beslissen wij daar zelf niet over. De beveiliging laat dat niet toe, wij kunnen zelfs heel moeilijk onze familie of vrienden meekrijgen...
Antwoord; Reshum(" heb je 50 euro? hahaha, nee grapje...snel kom maar mee"

Vraag 17;Wat is jullie lievelings eten?
Antwoord; (Cindy) Mozzarella met tomaat en basilicum.
Antwoord; Katrien(Italiaans, Thaïs
Antwoord; Reshum(lekker stuk biefstuk met groene pepersaus, salade.

Vraag 18;Wat is jullie droom ?

Antwoord; (Cindy) Gelukkig zijn,succesvol zijn in wat ik doe,gezonde en blije kindjes hebben.
Antwoord; Katrien(Later gelukkig worden met een normaal leven (man en kinderen)...maar eerst een nummer één hit scoren
Antwoord; Reshum(ik droom niet zo, dus praat ik weer over een doel. Mijn doel is ooit met the neptunes te werken.

Vraag 19;Heeft één van jullie piercings of tatoo's ?

Antwoord; (Cindy) Ik heb een piercing in mijn navel,één in mijn tong,en een tattoo (een
spinnetje) net boven mijn borst,waar ik heel veel spijt van heb,en dat ik
zeker binnenkort ga laten verwijderen.
Antwoord; Katrien(een piercing in mijn navel
Antwoord; Reshum(ik heb een navelpiercing

Vraag 20; Hebben jullie huisdieren?

Antwoord; (Cindy) Ik heb een hond;een boxer,genaamd Cookie.
Antwoord; Katrien(een hond xsara,een kat knuffel
Antwoord; Reshum(nee helaas niet!!! katrien en ik zijn gek op dieren, maar we zijn niet veel thuis en anders is dat zo zielig voor de beestjes!

Vraag 21; Hoe zien jullie jezelf over 10-15 jaar?

Antwoord; (Cindy) Ik ben heel slecht in de toekomst te voorspellen,maar wat ik ook zal doen/en
waar/of met wie,ik hoop dat ik gelukkig zal zijn.
Antwoord; Katrien(hopelijk getrouwd en kindjes
Antwoord; Reshum(hopelijk wat volwassener als nu, een succesvolle en gelukkige vrouw. Ik hoop dat ik dan nog steeds doe wat ik echt leuk vind.

Vraag 22; Katrien ben je ooit nog van plan om iets te doen met ja onderwijsdiploma?

Antwoord; Katrien(Misschien als ik later een gewoon leven ga leiden ik wel voor de klas ga staan. ik heb dat altijd super graag gedaan en ben heel graag met kinderen bezig.

Vraag 23; Zijn er al concrete plannen om in het buitenland te gaan optreden?

Antwoord; (Cindy) Optreden,dat is afwachten,wat het buitenlands publiek van ons nummer
vindt,maar we zijn al in meerdere landen getekend,en hopelijk zullen de
optredens dan wel snel volgen.
Antwoord; Katrien(We hebben al verschillende contracten in het buitenland, dus zeker!!!!!!!!!!!
Antwoord; Reshum(Onze single komt deze maand in verschillende landen uit en we moeten nog even afwachten hoe dat dan verder gaat lopen met de optredens

Vraag 24;Cindy ga je trouwen met James of zijn er nog geen plannen?

Antwoord; (Cindy) We hebben er al veel over gepraat,maar concrete plannen zijn er zeker nog
niet,wat vooral een financiele kwestie is,omdat het voor de belastingen enzo
momenteel interessanter is om nog niet te trouwen,maar ooit kan 't er nog
wel van komen.

Vraag 25;Wat is jullie lievelings kleur

Antwoord; (Cindy) Dat verandert eigenlijk regelmatig,voor't moment antwoord ik;Paars.
Antwoord; Katrien(blauw
Antwoord; Reshum(dieprood

Vraag 26;Wat is jullie lievelings parfum?

Antwoord; (Cindy) 'Oh' de Moschino.
Antwoord; Katrien( gucci rush
Antwoord; Reshum(chanel chance angel innocent
ralf lauren, glamour

Vraag 27;Hebben jullie iets bij geleerd toen jullie op TempTation Island zaten?

Antwoord; (Cindy) Ja,ik ben veel over mezelf te weten gekomen,maar dat houdt ik liever voor
mezelf.
Antwoord; Katrien(Ik heb geleerd dat je je niet teveel zorgen moet maken over vanalles en nog wat wat dat heeft echt geen zin. vroeger was ik een echte piekeraar maar nu kan ik beter van dag tot dag leven. Ik ben ook veel sterker geworden in realties en laat nu veel minder gemakelijk over mijn hoofd lopen.
Antwoord; Reshum(dat ik minder naif over dingen moest gaan nadenken.. en dat op tv komen een heel andere ervaring is dan wat je je er van voorstelt.

Vraag 28; Welke beroemde man(bv ; acteur of zanger) vinden jullie echt knap???

Antwoord; (Cindy) Keanu Reeves,Peter André.
Antwoord; Katrien(Bradd Pitt, David Beckham, Angelina Jolie en Cameron Diaz
Antwoord; Reshum(- kurt rogiers- paul walker- johnny depp- george clooney sorry kan echt niet kiezen

Bedankt voor jullie tijd !

Seduced; graag gedaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')