Liefste verkoop ik het setje in 1x :-)
Maar het is ook mogelijk om alles los te kopen enzow
Verder is alles af te halen in Delft, ik verstuur niks behalve de accesspoint en/of de wireless kaarten.
Kosten voor het verzenden is 7,50 (vooruit betaling)
rembours doe ik niet aan, (sorry laatste keer kreeg ik 2 maanden later pas geld)
[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Of_Darkness op 05-01-2004 17:12]
quote:probeer het nog een keertje te lezen
Op maandag 5 januari 2004 17:03 schreef Kos het volgende:
Ik snap er, zeg maar, geen reet van.
quote:Ok,
Op maandag 5 januari 2004 17:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
probeer het nog een keertje te lezen
Jij hebt ooit een W-lan setje geruild met Geckoo tegen wat oude troep. Toen was je er dus vanaf.
Je kon het toen van hem terugkopen voor 200 euri. Dat doe je natuurlijk niet. Hij wil iets van jou kopen, maar dat doet hij nooit want je vraagt het dubbele.
Dus biedt je het setje dat nog steeds bij Geckoo ligt hier te koop aan?
Ik snap er, zeg maar, niets van...
quote:
Op maandag 5 januari 2004 17:03 schreef Kos het volgende:
Ik snap er, zeg maar, geen reet van.
quote:Bijna goed
Op maandag 5 januari 2004 17:09 schreef Kos het volgende:[..]
Ok,
Jij hebt ooit een W-lan setje geruild met Geckoo tegen wat oude troep. Toen was je er dus vanaf.
Je kon het toen van hem terugkopen voor 200 euri. Dat doe je natuurlijk niet. Hij wil iets van jou kopen, maar dat doet hij nooit want je vraagt het dubbele.
Dus biedt je het setje dat nog steeds bij Geckoo ligt hier te koop aan?
Ik snap er, zeg maar, niets van...
Ik heb het hele setje gewoon in mijn kamer liggen, hij heeft zn geld alleen nog niet gehad
jij verkoopt hem voor 50 pleuro's dat setje, en je koopt het van hem terug voor 200 pleuro????
quote:Ok, dan kopen we maar nooit iets van jou, want zo handel jij dus.
Op maandag 5 januari 2004 17:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Bijna goed
Ik heb het hele setje gewoon in mijn kamer liggen, hij heeft zn geld alleen nog niet gehad
Hoe weet ik nu zeker dat jij mij wel dat setje opstuurt als ik betaal? je geeft mensen nieteens hun geld.
quote:was geen slimme zet nee
Op maandag 5 januari 2004 17:12 schreef gateway het volgende:
* gateway snapt ook niejij verkoopt hem voor 50 pleuro's dat setje, en je koopt het van hem terug voor 200 pleuro????
setje is iig tekooop
quote:lol
Op maandag 5 januari 2004 17:12 schreef Kos het volgende:[..]
Ok, dan kopen we maar nooit iets van jou, want zo handel jij dus.
Hoe weet ik nu zeker dat jij mij wel dat setje opstuurt als ik betaal? je geeft mensen nieteens hun geld.
Als jij denkt.
Nee, ik ken geckoo persoonlijk. etc.. en hij kreeg het geld niet eens van mij maar van iemand anders ik stond qua geld er los van...
ene daarbij,
Ik heb afgelopen jaren heel veel dingen verkocht.. en altijd opgestuurt inc boekjes orignele doos en alles wat er maar bijmoet..
quote:
Op maandag 5 januari 2004 17:15 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
Nee, ik ken geckoo persoonlijk. etc.. en hij kreeg het geld niet eens van mij maar van iemand anders ik stond qua geld er los van...
Maar succes met je verkoop. Je bent raar...
quote:LOL :-)
Op maandag 5 januari 2004 17:17 schreef Kos het volgende:[..]
Maak het nog ff wat ingewikkelder
Maar succes met je verkoop. Je bent raar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |