Ik heb hier en daar al wel op vacaturesites gekeken enzo, staan wel wat leuke dingen bij. Maar wellicht weten jullie nog leuke suggesties?
Ik ben:
21 jr oud
Student (3e jaars HBO MER)
Woonachtig in Veenendaal
In bezit van eigen auto.
Ik zoek:
Mogelijkheid tot indelen eigen werktijden (of in ieder geval niet strakke werktijden - enige flexibiliteit is gewenst ivm studie)
Een redelijk salaris (6,50+)
Iemand suggesties?
[Dit bericht is gewijzigd door Just.an.Illusion op 05-01-2004 15:16]
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:00 schreef Limprint het volgende:
groenteboer?
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:04 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ik vraag om een leuke baan op MBO+/HBO niveau, niet om een baan die elke VMBO-breezerslet van 16 kan doen.
quote:met zo'n instelling had ik ook mijn bedrijf op laten doeken om jou uit de weg te werken!
onderschrift: superieur
quote:vakkenvullen?
Op maandag 5 januari 2004 15:04 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ik vraag om een leuke baan op MBO+/HBO niveau, niet om een baan die elke VMBO-breezerslet van 16 kan doen.
quote:Ik heb het ook over een absoluut minimum. Meer mag ook, maar ik wil nu gewoon ff wat vinden. En jij bent wellicht al iets ouder?
Op maandag 5 januari 2004 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zoek ook een baan, maar voor minder dan 12,50 per uur en een 13'de maand kom ik mijn bed niet uit hoor.
Per 1/01/04 werkeloos en geen uitkering... principes..
Er is zat werk, dat erg goed betaald.
Jezus hee, de jeugd van tegenwoordig voelt zich TIJDENS de studie al te goed voor bepaalde baantjes.... En dan hebben we het hier nog maar over een miezerig HBO stundentje....
quote:Tja, alleen MAVO, 1 jaar MTS en wat cursussen zonder diploma of certificaat.
Op maandag 5 januari 2004 15:18 schreef Just.an.Illusion het volgende:[..]
Ik heb het ook over een absoluut minimum. Meer mag ook, maar ik wil nu gewoon ff wat vinden. En jij bent wellicht al iets ouder?
quote:Wat heb je zelf voor opleiding gedaan? Mijn huidige baan (tot begin februari) is bij een advocatenkantoor... Denk je nou echt dat ik dan vieze gore vissen ga schoonmaken? Ik heb net een nieuw pak gekocht, daar heb ik dan ook niets meer aan....
Op maandag 5 januari 2004 15:19 schreef Jereon het volgende:
Garnalen pellen
Kippen plukken
Vis schoonmakenEr is zat werk, dat erg goed betaald.
Jezus hee, de jeugd van tegenwoordig voelt zich TIJDENS de studie al te goed voor bepaalde baantjes.... En dan hebben we het hier nog maar over een miezerig HBO stundentje....
En ik heb liever een leuke baan dan een goed betaalde baan. Maar 6,50 voor een 3e jaars HBO'er is niet zo veel volgens mij.
quote:Nou ..ik doe het momenteel enigzins zuinig aan.
Op maandag 5 januari 2004 15:26 schreef Just.an.Illusion het volgende:[..]
Kopen?
quote:Exactly what I mean...
Op maandag 5 januari 2004 15:25 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Denk je nou echt dat ik dan vieze gore vissen ga schoonmaken?
voel je je teveel voor een dergelijke baan? Te hoog misschien? Is het eenzaam daar op dat extreem hoge HBO-niveau?
quote:Dat zeg ik niet. Hoewel vissen schoonmaken ook door de duizenden MBO'ers gedaan kan worden. Dus eigenlijk heb je gelijk, ja. Problemen mee? Prima, maar val mij er niet mee lastig. Ik zoek gewoon iets anders. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen.
Op maandag 5 januari 2004 15:33 schreef Jereon het volgende:
Exactly what I mean...voel je je teveel voor een dergelijke baan? Te hoog misschien? Is het eenzaam daar op dat extreem hoge HBO-niveau?
Ergo: flikker op.
Edit: wat deed jij nou voor opleiding?
quote:Een medestudent van mij (rechten, universitair, tweedejaars) is vuilnisman en verdient ex bonussen tien euro per uur en heeft het goed naar zijn zin
Op maandag 5 januari 2004 15:25 schreef Just.an.Illusion het volgende:[..]
Wat heb je zelf voor opleiding gedaan? Mijn huidige baan (tot begin februari) is bij een advocatenkantoor... Denk je nou echt dat ik dan vieze gore vissen ga schoonmaken? Ik heb net een nieuw pak gekocht, daar heb ik dan ook niets meer aan....
En ik heb liever een leuke baan dan een goed betaalde baan. Maar 6,50 voor een 3e jaars HBO'er is niet zo veel volgens mij.
Zo heel veel is er in jouw vakgebied niet te vinden voor HBO-ers, de gemiddelde advocaat vraagt minstens tweedejaars Rechten of een afgeronde HBO-opleiding. Overigens is ¤6.50 netto een hele hoop geld, zeker voor iemand die nog niet klaar is met zijn opleiding. Heb je het al eens bij de rechtswinkel geprobeerd?
hahahaha
quote:Ik werkte niet in Veenendaal zelf. Overigens is het bedrijf nog niet failliet, maar zit dat er ernstig aan te komen en is er geen kans meer op herstel, vandaar dat het stopt.
Op maandag 5 januari 2004 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Welke advocaat is er failliet in de omgeving Veenendaal woon er ook??
Ik studeer geen rechten, en werkte bij het betreffende bedrijf ook op Public Relations. Met andere woorden: een geheel andere branche mag ook. Ik zat te denken aan beveiliging of privechauffeur...
[Dit bericht is gewijzigd door Just.an.Illusion op 05-01-2004 15:52]
quote:Ik heb er problemen mee dat mensen zich te "hoog" voelen.
Op maandag 5 januari 2004 15:42 schreef Just.an.Illusion het volgende:[..]
Dat zeg ik niet. Hoewel vissen schoonmaken ook door de duizenden MBO'ers gedaan kan worden. Dus eigenlijk heb je gelijk, ja. Problemen mee? Prima, maar val mij er niet mee lastig. Ik zoek gewoon iets anders. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen.
Ergo: flikker op.
Edit: wat deed jij nou voor opleiding?
Welke opleiding ik genoten heb?
Hoezo die vraag???
[Dit bericht is gewijzigd door Jereon op 05-01-2004 15:58]
quote:Beveiliging kan je vergeten daar MOET je een diploma voor hebben
Op maandag 5 januari 2004 15:51 schreef Just.an.Illusion het volgende:[..]
Ik zat te denken aan beveiliging of privechauffeur...
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:51 schreef Jereon het volgende:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 05-01-2004 16:01]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |