Ruud Gullit en Feyenoord zijn met ingang van komende zomer een overeenkomst van twee jaar aangegaan. Van den Herik verwacht geen problemen met de KNVB. Ruud heeft in het weekend een persoonlijk en goed gesprek met Henk Kesler gevoerd en we kennen de verdienste van Gullit voor het Nederlands voetbal, dus zal hem deze positieverbetering ongetwijfeld worden gegund.
Ook Ruud Gullit weet bijna zeker dat de KNVB op soepele wijze zijn medewerking zal verlenen. Ik heb altijd graag bij Feyenoord als trainer willen werken. Die club heeft altijd een bijzondere plaats bij me ingenomen. Dat weet men in Zeist en ik weet bijna zeker dat de KNVB mij die unieke kans niet zal ontnemen. Er is een half jaar de tijd om voor mij een geschikte opvolger te vinden bij Jong Oranje.
Mark Wotte, die de eerder deze maand vertrokken Rob Baan opvolgt, wordt technisch manager en geen directeur. Van den Herik: De posities van directeuren worden pas ingevuld als de NV-structuur is doorgevoerd. We hebben bij Feyenoord nu een managementstructuur, waarbinnen een team met een grote mate van zelfstandigheid verantwoordelijk is voor de dagelijkse disciplines, ieder op zijn eigen vakgebied. Vandaar ook dat we met Mark Wotte als technisch manager een contract hebben afgesloten van twee seizoenen. Daarna evalueren we.
Wotte: Ik was in de gelukkige positie om de laatste weken uit enkele aanbiedingen te kunnen kiezen. Toen Feyenoord kwam, heb ik daar natuurlijk niet lang over hoeven nadenken. Ik vind het een voorrecht om mij voor mijn oude club te kunnen inzetten, en ik realiseer me ook dat dit voornamelijk strategisch en organisatorisch op de achtergrond zal zijn. Het is een omvattende taak, maar ik heb er veel zin in en ik ben blij dat Willem II zo soepel heeft meegewerkt.
[Dit bericht is gewijzigd door DaPinky op 05-01-2004 00:56]
Ruud Gullit is zeker wel een toppertje voor Feyenoord en Mark Wotte is er denk ik ook wel op z'n plaats maar hoe moet het nu verder met de beloften van Oranje?
quote:Die kan mooi volgend seizoen bij PSV onder TD Hiddink aan de slag.
Op maandag 5 januari 2004 00:54 schreef HeyFreak het volgende:
Ik had toch Huub Stevens verwacht...
quote:Die blijven lekker ouderwets bagger spelen
Op maandag 5 januari 2004 00:54 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Wow, das ff schrikken.Ruud Gullit is zeker wel een toppertje voor Feyenoord
en Mark Wotte is er denk ik ook wel op z'n plaats maar hoe moet het nu verder met de beloften van Oranje?
quote:Tenzij Marco van Basten het stokje overneemt.
Op maandag 5 januari 2004 00:55 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Die blijven lekker ouderwets bagger spelen
quote:Stevens
Op maandag 5 januari 2004 00:58 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Wie zal nu de nieuwe trainer van Willem II worden?
quote:Ehmm, neeeee.....
Op maandag 5 januari 2004 01:01 schreef Adjuh het volgende:
Wotte gaat naar FC Twente
Wel LEZEN
[Dit bericht is gewijzigd door Adjuh op 05-01-2004 01:13]
heeft die man nou zo een kijk op het voetbal? wat heeft ie gepresteerd??
gullit is een goeie, maar een trainer is zo goed als z'n spelersmateriaal, dus ik moet het nog even aanzien
quote:Is wel een goeie
Op maandag 5 januari 2004 00:55 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
Die kan mooi volgend seizoen bij PSV onder TD Hiddink aan de slag.
quote:Die kan nog ff rijpen onder Stevens? Of FC Twente
Op maandag 5 januari 2004 01:13 schreef du_ke het volgende:[..]
Is wel een goeie
. Alleen dan heb je Erwin Koeman weer over
.
quote:Mja, die mag dan weg (naar Groningen ofzo). PSV heeft met Fred Rutten al een goeie als assistent.
Op maandag 5 januari 2004 01:13 schreef du_ke het volgende:[..]
Is wel een goeie
. Alleen dan heb je Erwin Koeman weer over
.
quote:Groningen heeft net het contract met Ron Jans verlengd toch?
Op maandag 5 januari 2004 01:14 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
Mja, die mag dan weg (naar Groningen ofzo). PSV heeft met Fred Rutten al een goeie als assistent.
quote:Owja das waar ook. Jans mag daar nog wel even blijven, hij presteert er boven verwachting.
Op maandag 5 januari 2004 01:15 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Groningen heeft net het contract met Ron Jans verlengd toch?
Ik heb nog mijn bedenkingen bij dit nieuwsbericht, maar laat het tot het tegendeel bewezen is open.
quote:Het staat per slot van rekening op de officiele clubsite...
Op maandag 5 januari 2004 01:17 schreef golfer het volgende:
Als het klopt, zeer verrassend nieuws.Ik heb nog mijn bedenkingen bij dit nieuwsbericht, maar laat het tot het tegendeel bewezen is open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |