Maar ik wil 't liefst zo weinig mogelijk nieuws aanschaffen. Budget bedraagt een euro of 400.
Huidige set bestaat uit een goede (niet 5.1 compatible) versterker. Dvd speler. Uitstekende frontspeakers.
Moeten dus sowieso 3 nieuwe speakers komen.
Maar zit er niks anders op m'n versterker te vervangen door eentje die 5.1 compatible is? En 3 losse speakers te kopen?
Of is het slimmer om zo'n home-cinema systeempje te kopen. Want die dingen zijn relatief goedkoop, en je hebt wel 5.1 dan. Maar ik hoef sowieso géén andere dvd-speler, want deze bevalt ontzettend goed.
En wie weet een goede 5.1 versterker/receiver rond de 400E? Een jonge occasion is geen probleem. Het liefst een Technics, want dat kan ik, net-als-met-deze-versterker, alles met 1 remote regelen.
Btw bij somige versterker/reciever sets zitten boksen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 05-01-2004 19:04]
Heb je een 'actieve' set is het al een stuk beter, alleen kosten deze ook wel wat meer.
En ja, als je echt 5.1 geluid wilt hebben moet je wel een versterker hebben die dat ondersteund.
wat voor speakers heb je op dit moment?
quote:Tannoy
Op maandag 5 januari 2004 05:25 schreef Short_stop het volgende:
als ik jou was kocht ik een redelijke versterker met Dolby digital decoder, twee boekenplankspeakers die qua geluid en uiterlijk een beetje bij je huidige speakers passen en een aparte centerspeaker en je hebt een veeeeeel beter klinkende 5.1 set dan als je zo'n homecinemasetje koopt...
wat voor speakers heb je op dit moment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |