Is deze toko te vertrouwen of een wazig bedrijfje? Wie kent ze?
Wel zou ik nóóit zaken doen met een particulier die je niet kent en niet in je buurt woont, ook niet met een autohandel zonder overkoepelend orgaan als idd de BOVAG.
quote:Hey; da's ZineGeneZidane...
Al Onze Opels Zijn Gecheckt , Autopas Aanwezig , Superschoon , Geen Krassen Geen Deuken Geen Roest , Alle Eerste Eigenaar , Btwfactuur Aanwezig, Garantie , Inruil Finacieering, Geen Katten Geen Adders Maar Echte Opels Bel Tommy
Ook Voor Alle Onderhoud Aan Opels , Apkkeuringen , Diesels Lpg Benzine, Apkkeuring Nooit Geen Wachttijd, Altijd Direct Aan De Beurt Bij Apkdirect Bel Tommy
Heb weleens bij een Subaru-dealer ( te Utrecht/Overvecht!!!) CO laten afstellen; wat een afzetters zeg, betaalde E95 voor het alleen verdraaien van een aantal carburator schroefjes. Ze deden het zelfs niet eens goed! Telefonisch hierover mijn beklag gedaan en de tweede keer een bedrag betaalt van ongeveer E110. Waarschijnlijk is mijn zwakke zakelijke kant (achteraf), die niet wist dat ik hierover kon/moest onderhandelen.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:24 schreef bigal61 het volgende:
Op Marktplaats biedt een bedrijf allerlei auto's aan...
====
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/opel/90794.htm
====
Maar dus ook van andere merken.Is deze toko te vertrouwen of een wazig bedrijfje? Wie kent ze?
quote:
Profiel van Lau4399
Aantal posts op forum 1
Gem. aantal posts/dag 1
Frontpage reacties 0
Geregistreerd op 26 januari 2004
Flashback
quote:
Op maandag 26 januari 2004 10:57 schreef Rooligan het volgende:[..]
Alsof iemand daar intrapt!Flashback
quote:HTTP 404 - Bestand niet gevonden
Op maandag 26 januari 2004 11:03 schreef slashme het volgende:[..]