Dus:
Wat zou jij, als middelbare scholier nu graag willen weten over jezelf, de school waar je op zit, je mede-leerlingen, de individuele-, groeps- of algemene leerprestaties etc.
Bedenk eens wat en misschien ga ik dit wel gebruiken als onderzoeksvraag.
quote:Als je niets zinnigs kan bedenken, reageer dan niet. Er zijn vast wel VMBO'ers capabel genoeg om een normaal antwoord te geven.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:10 schreef SynXteR het volgende:
neuken ?
quote:De verschillen tussen VMBO, HAVO en VWO
Op zaterdag 3 januari 2004 13:01 schreef Roellio het volgende:
-knip-
dan vooral op kwaliteit leraren, motivatie en tijd die ze aan het werk besteden.
Dat lijkt me wel interessant om als onderzoeksvraag te gebruiken
Dat lijkt me wel interessant om als onderzoeksvraag te gebruiken
dat ook jah.. en zelf zou ik nog willen weten hoeveel leerlingen er precies op m'n school zitten..
gemiddelde leerprestaties per leerjaar vergeleken met andere scholen zou ook leuk zijn.. doe zelf havo.
quote:Daar gaat het helemaal niet om, het lijkt me juist een idee om iets te doen wat leerlingen zelf interessant vinden i.p.v. iets te onderzoeken waar ik een 6 of hoger voor haal en wat daarna in de prullenbak verdwijnt.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:14 schreef CoReTeX het volgende:
Ja ey, jij doet die opleiding. Wij gaan echt niet je huiswerk voor je maken.
quote:De rapporten van de Onderwijsinspectie staan ook op internet: http://www.owinsp.nl/
Op zaterdag 3 januari 2004 13:20 schreef Dead_nacho het volgende:
gemiddelde leerprestaties per leerjaar vergeleken met andere scholen zou ook leuk zijn.. doe zelf havo.
quote:Lerarenopleiding Engels?
Op zaterdag 3 januari 2004 13:01 schreef Roellio het volgende:
Ik begin binnenkort aan een onderzoeks-stage op een middelbare school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |