Wanneer je in de Terratec-mixer op de luidsprekers klikt, komen er uit de afzonderlijke boxjes heel netjes test-tonen. Hij doet 't dus! .
Maar hoe krijg je Windows nu zo ver dat ie alle luidsprekers ook daadwerkelijk gebruikt?
Wanneer ik een mp3 afspeel in Winamp bijvoorbeeld, heb ik graag dat het bas-boxje ook meedoet. Geluid komt nu alleen uit de 2 front-speakertjes, en dat klinkt dus nergens naar.
Ideeën?
Volgens mij was het een kwestie in winamp van je audiooutput op directsound zetten ofzo...
quote:Ik ben wel in staat om te horen of alleen de frontspeakertjes 't doen, of dat ze 't allemaal doen! Bovendien kun je met de mixer de frontspeakers dicht schuiven... en dan blijft 't ijselijk stil...
Op vrijdag 2 januari 2004 22:16 schreef DigiJasper het volgende:Dat bassding zal het heus wel doen... Je kan hem het beste in een hoek in je kamer zetten, dan komt-ie het best tot zijn recht
quote:Nouja, Winamp is maar een voorbeeldje he? 'k Wil gewoon dat de bas-doos 't doet in alle Windows-progjes...
Volgens mij was het een kwestie in winamp van je audiooutput op directsound zetten ofzo...
*speur*
[Dit bericht is gewijzigd door Slam op 02-01-2004 22:50]
ontopic: hoe zit zo iets bij een C-Media based kaart?
( zit oa op SWEEX / TRUST kaartjes )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |