Ben benieuwd.
quote:Lekker hypocriet van je vriendin. Of heeft zij liever dat je rookt?
Op vrijdag 2 januari 2004 10:03 schreef mboogie2 het volgende:
Ik heb het tot 01-01-2004 16:00 vol gehouden. Toen begon mijn vriendin met inpakken van haar koffer omdat ik niet te genieten was.
Liever roken en gezelligheid thuis dan niet roken en single!
quote:Aan goeie voornemens doe ik niet en vooral niet het voornemen om te stoppen met roken als je echt wil stoppen met roken moet je het ook ECHT willen zo niet als je het alleen doet omdat je mischien wel wil stoppen en omdat dat je een goed tijdstip lijkt word het meestal niks toch?! verder iedereen sterkte die gestopt is!!
Op vrijdag 2 januari 2004 09:44 schreef Kogando het volgende:
Wie is er ondanks zijn of haar goede voornemen voor 2004 al weer begonnen met roken?Ben benieuwd.
quote:Pak jij je spullen als ze ongesteld is? Lekker aso wijfie!
Op vrijdag 2 januari 2004 10:03 schreef mboogie2 het volgende:
Ik heb het tot 01-01-2004 16:00 vol gehouden. Toen begon mijn vriendin met inpakken van haar koffer omdat ik niet te genieten was.
Liever roken en gezelligheid thuis dan niet roken en single!
quote:Ik heb ook het boek gelezen, sinds juli gestopt.
Op vrijdag 2 januari 2004 09:59 schreef Jyrun het volgende:
probeer het boek van Alan Carr maar eens. Ik ben vorig jaar op 6 februari gestopt, met dit boek. op 31/12 eergisteren trok ik aan de sigaret van mijn vriendin (kdacht, achja, je leeft maar 1 keer) en BAH BAH BAH. Echt niet verwacht, ik dacht eigenlijk van, hmm, nog eens een trekje nemen. Viel me dat even tegen, en enkel en alleen door dat boek te lezen
quote:wat is er zo speciaal aan dat boek?
Op vrijdag 2 januari 2004 10:15 schreef Leila het volgende:[..]
Ik heb ook het boek gelezen, sinds juli gestopt.
Vandaag dus nergens problemen mee
quote:Het gaat over stoppen met roken
Op vrijdag 2 januari 2004 10:22 schreef halleekes het volgende:[..]
wat is er zo speciaal aan dat boek?
Er wordt veel in herhaald, wordt uitgelegd wat het met je doet en dat het eigenlijk de grootste onzin is die er bestaat, giftige stoffen inademen en er wordt uitgelegd waarom je lichaam er maar om blijft vragen.
Ik heb het niet helemaal uitgelezen. Tot op 10 bladzijdes na, want toen wilde ik niet meer.
Toen ben ik op vakantie gegaan met niet-rokers (stomtoevallig) en toen ben ik gestopt
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 11:09 schreef onetouch het volgende:
ik rook niet normaal gesproken, maar ben 2004 wel rokend ingegaan
quote:Dat boek werkt voor geen meter.
Op vrijdag 2 januari 2004 09:59 schreef Jyrun het volgende:
probeer het boek van Alan Carr maar eens. Ik ben vorig jaar op 6 februari gestopt, met dit boek. op 31/12 eergisteren trok ik aan de sigaret van mijn vriendin (kdacht, achja, je leeft maar 1 keer) en BAH BAH BAH. Echt niet verwacht, ik dacht eigenlijk van, hmm, nog eens een trekje nemen. Viel me dat even tegen, en enkel en alleen door dat boek te lezen
ik heb wel gisteren met mijn vriend een soort stappenplan gemaakt dat ik nog maar 10 sigaretten per dag ga roken, en dan ook gewoon op bepaalde momenten (met extra sigaretten als ik toch zin heb in een sigaret) met dat stappenplan begin ik morgen en dan gewoon kijken hoever ik kom. maar als ik van 30 naar 10 sigaretten per dag kan gaan vind ik dat al heel goed van mezelf
quote:Studierichting natuur&gezondheid
Op vrijdag 2 januari 2004 11:49 schreef moniek het volgende:
ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |