abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15891162
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:27 schreef anoanoanoano het volgende:
hallo iedereen,
ik ben beetje depressief.
het zit zo, ik heb nu vakantie en na de vakantie tentamens
die moet ik goed leren waar ik bang voor ben of dat wel goed komt.
heel veel uit mijn klas gingen naar een feest waar ik eerst nie zo zin in had maar later wel maar toen mocht ik niet vna mijn ouders.
ik werk bij een winkel waar ik mijn baantje probeer te behouden.
en tja het zit me gwoon allemaal niet mee...
een beetje pep talk zou fijn zijn.
dank je!
*modedit: net te ver*

Semi depri heet dit, get a life en post een serieus.

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 02-01-2004 00:54]

pi_15891204
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:47 schreef Tuinarchitect het volgende:

[..]

*edit*

Hoe bedoel je een zielige reaktie

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 02-01-2004 00:55]

Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_15891214
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:47 schreef Tuinarchitect het volgende:

[..]

Tja, zet een plaat van evanacence op en snij je polsjes lekker door stakker

Wat kunnen mensen toch altijd lekker medelevend zijn.

Wie weet, volgt ie jou advies nu wel op, heb je ook toch nog wat bereikt dit jaar.

Dura lex sed Lex
pi_15891227
wrong button

[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 02-01-2004 00:50]

Dura lex sed Lex
pi_15891235
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:48 schreef Avani het volgende:

[..]

Hoe bedoel je een zielige reaktie

Hoezo zielig? Weet je weat ik pas zielig vind? Dit soort domme topics met ik ben depri blabla. Schoolfeestje, pff kom op! waar hebben we t over! iemand die nog in de puberfase zit en hier ons met zijn hormoonprobleempjes loopt lastig te vallen

Je moet nog n hoop leren (ook voorkeur voor polsen of maar n spuitje? )

[Dit bericht is gewijzigd door Tuinarchitect op 02-01-2004 00:52]

pi_15891281
Als iemand zich al vet depri voelt als hij niet naar een breezah-feestje mag

Dat wordt nooit wat

pi_15891302
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:50 schreef Tuinarchitect het volgende:

[..]

Hoezo zielig? Weet je wat ik pas zielig vind? Dit soort domme topics met ik ben depri blabla. Schoolfeestje, pff kom op! waar hebben we t oevr! iemand die nog in de puberfase zit en hier ons met zijn hormoonprobleempjes loopt lastiug te vallen

Jij kan toch niet weten wat ie mee heeft gemaakt al? Misschien wel al meer dan iemand in zijn hele leven meemaakt.

Dus lul niet zo dom en ga ergens anders de kutkloon uithangen (geregistreerd op 02 januari 2004)

[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 02-01-2004 00:53]

Dura lex sed Lex
pi_15891309
Inderdaat, dus BrEeZaH-boy, ga ff lekker geilen op meisjes via sugababes.nl en breng je stem uit!
pi_15891326
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:50 schreef Tuinarchitect het volgende:

[..]

Hoezo zielig? Weet je weat ik pas zielig vind? Dit soort domme topics met ik ben depri blabla. Schoolfeestje, pff kom op! waar hebben we t oevr! iemand die nog in de puberfase zit en hier ons met zijn hormoonprobleempjes loopt lastig te vallen

Ik denk dat jij nog een hoop moet leren. Het is niet aan jou te bepalen of iemand het moeilijk het heeft of niet, dus als iemand zegt dat ie het moeilijk heeft, dan moet je dat geloven en iemand steunen of bemoedigend toespreken.
En ik heb liever een
pi_15891361
*edit: offtopic / ga ergens anders ruzien*

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 02-01-2004 00:57]

pi_15891395
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:53 schreef Avani het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nog een hoop moet leren. Het is niet aan jou te bepalen of iemand het moeilijk het heeft of niet, dus als iemand zegt dat ie het moeilijk heeft, dan moet je dat geloven en iemand steunen of bemoedigend toespreken.
En ik heb liever een

Als iemand zegt vet depri te zijn omdat hij niet naar 'n feestje mag waar niet eens alcohol wordt geschonken dan werkt dat echt wel op mijn lachspieren.
pi_15891406
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:53 schreef Avani het volgende:

[..]

En ik heb liever een

Wat een hypocriete reactie, dus het is wel aan jou te bepalen of ie t moeilijk heeft ? Rot ff op zeg met je hypocriete reactie !! !!

Dus toch nog n hoop te leren, en met name : levenservaring

Iemand die BrEeZaH feestjes mist kan ik nou niet echt volwassenn noemen maar zit in een dipje vanwege zn hormoontjes.

Duidelijk dus

pi_15891462
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:57 schreef Tuinarchitect het volgende:

[..]

Wat een hypocriete reactie, dus het is wel aan jou te bepalen of ie t moeilijk heeft ? Rot ff op zeg met je hypocriete reactie !! !!

Iemand die BrEeZaH feestjes mist kan ik nou niet echt volwassenn noemen maar zit in een dipje vanwege zn hormoontjes.

Duidelijk dus

Waarom antwoord ik hier nog eigenlijk nog op? Met mensen als jou valt niet te praten. Je voelt je duidelijk beter. Als een jongen helemaal in de put zit, omdat Ajax verloren heeft, dan vind ik dat ook onzin, maar dan zal ik hem toch steunen. Maar jij, zit blijkbaar anders in elkaar.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:01:46 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15891492
Inderdaad, je kunt 'pijn' niet klassificeren voor een ander. Die jongen voelt zich gewoon naar, dat kan toch. Je kunt het wel een beetje relativeren natuurlijk, maar ik denk niet dat hij zich beter voelt met een dooddoener zoals 'het is maar puberverdriet'. Wat heeft hij eraan?
pi_15891521
quote:

[..]

Duidelijk dus

hmm, ik ken meer dan zat jongeren (tot en met 18 ong.) die al veel meer hebben meegemaakt in hun leven dan die ouwe lullen in het bejaardentehuis met hun "levenservaring" .

Het komt er gewoon op neer dat hij wat opbeurende woorden wou hebben ofzo. Gun hem dat dan ipv te gaan zeiken dat ie te jong is en nog niks weet.

Misschien vind je dat jij wel een enorme levenservaring hebt en dat hij dat niet kan hebben. Maar open daar dan ff een nieuw topic over en zit de TS niet zo te pesten hiero.
Niet iedereen is zo geweldig.

[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 02-01-2004 01:03]

Dura lex sed Lex
pi_15891526
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:01 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, je kunt 'pijn' niet klassificeren voor een ander. Die jongen voelt zich gewoon naar, dat kan toch. Je kunt het wel een beetje relativeren natuurlijk, maar ik denk niet dat hij zich beter voelt met een dooddoener zoals 'het is maar puberverdriet'. Wat heeft hij eraan?
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Vet depressief lijkt me iets anders. Niet gewoon last van de pubertijd?

(nee, dit is niet lullig bedoeld)

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:04:02 #42
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_15891548
quote:

[..]

Wat een hypocriete reactie, dus het is wel aan jou te bepalen of ie t moeilijk heeft ?

dat zei ZIJ ook niet...

(mijn excuses avani)

[Dit bericht is gewijzigd door mymoodfentje op 02-01-2004 01:07]

"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:05:16 #43
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_15891571
misschien moet je effe met dat liedje van die idol mee gaan bleren!

'IT'S A BEAUTIFULL DAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYY! AAAAAAAH!!!'

(works for me!)

Proud Powerpauper
pi_15891573
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:04 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

dat schrijft hij niet...

zij
pi_15891706
Excuses aanvaardt hoor mymoodfentje
  vrijdag 2 januari 2004 @ 01:11:45 #46
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_15891720
Problemen worden problematisch wanneer zij niet meer gerelativeerd kunnen worden en je hele wereld gaan vullen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  FOK!fossiel vrijdag 2 januari 2004 @ 01:11:47 #47
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15891721
Beste anoanoanoano.
Dit topic sluit ik. Niet omdat ik je niet serieus neem, maar dat het topic weinig 'discussie'waarde heeft. Kijk ook maar aan de reacties die al zijn geplaatst.

In principe zou je het haast in Hoe voel je je nu? Deeltje 186. kunnen posten, want het komt er eigenlijk haast op neer hoe je je voelt.

Wil je toch graag een eigen topic, maak het dan iets geschikter voor een 'discussie'. Waar andere users ook iets mee kunnen. Alleen reacties met een schop onder je kont of wat peptalk is niet echt een eigen topic waard.

Ben je er niet mee eens, post dat dan in Centrale bash-loze Moderatie Topic.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')