Op deze dag is de efteling open tot 24:00uur (ja, 12 uur snachts).
Het valt op een zaterdag. Wie heeft er zin om naar de WinterEfteling te gaan dan?
Wat moeten we ons voorstellen bij de Winter Efteling?
De Efteling opent sinds 1999 de poorten van het park tijdens de wintermaanden. De Winter Efteling is onvergelijkbaar met de Efteling die iedereen al kent. Bezoekers kunnen er genieten van echte ouderwetse wintergezelligheid met feeėrieke lichtjes en lantaarns, een overdekte ijsbaan, een feeėriek verlicht Sprookjesbos, het Kinder Winter Wonderland, een grote Beierse markt en knapperende kampvuren. Een hoofdrol is weggelegd voor het winterse entertainment dat (onverwacht) overal in het park opduikt. En natuurlijk is het heerlijk smullen van alle winterse gerechten en lekkernijen. Wie het feest van de Winter Efteling helemaal compleet wil maken, reserveert meteen ook kaartjes voor de musical Doornroosje in het nieuwe Efteling Theater!
Laat uw stem horen
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 01-01-2004 21:28]
quote:Leden van vliegerforum.nl ook
Op donderdag 1 januari 2004 20:57 schreef hallo_mensen het volgende:
dubbel meet![]()
de leden van www.themepark.nl hebben dan ook een meet in we
Maar wie wil er van FOK
quote:dat is nutteloos, omdat je dan mensen 'meet' die je online nog nooit gemeet hebt
Op donderdag 1 januari 2004 21:00 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
hou gewoon een centrale meet met een boel sites bij elkaar
![]()
is ook wel lachen
ik kan helaas niet, kans op auditie voor TOneelschool Amsterdam
*ril*
quote:Spannend, succes meis
Op donderdag 1 januari 2004 21:06 schreef Faithy het volgende:[..]
dat is nutteloos, omdat je dan mensen 'meet' die je online nog nooit gemeet hebt
dus dat is een meeting met volslagen onbekenden
*ril*
quote:in plaats van dat je ze eerst via internet kent draaien we dan toch gewoon het zaakje om
dat is nutteloos, omdat je dan mensen 'meet' die je online nog nooit gemeet hebt
dus dat is een meeting met volslagen onbekenden
*ril*
De Efteling opent sinds 1999 de poorten van het park tijdens de wintermaanden. De Winter Efteling is onvergelijkbaar met de Efteling die iedereen al kent. Bezoekers kunnen er genieten van echte ouderwetse wintergezelligheid met feeėrieke lichtjes en lantaarns, een overdekte ijsbaan, een feeėriek verlicht Sprookjesbos, het Kinder Winter Wonderland, een grote Beierse markt en knapperende kampvuren. Een hoofdrol is weggelegd voor het winterse entertainment dat (onverwacht) overal in het park opduikt. En natuurlijk is het heerlijk smullen van alle winterse gerechten en lekkernijen. Wie het feest van de Winter Efteling helemaal compleet wil maken, reserveert meteen ook kaartjes voor de musical Doornroosje in het nieuwe Efteling Theater!
quote:werkelijk geen idee
Op donderdag 1 januari 2004 22:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik bedoelde meer wat er de 17e extra is omdat het dan tot middern8 open is
Maar t zal gezellig zijn enzo, als t net zoals de vorige eftelingmeet was
quote:als er een overzicht is van wie er gaan, kun je misschien wel met iemand meerijden
Op donderdag 1 januari 2004 23:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuk idee
jamer dat ik geen eigen vervoer heb
dus zal wel nix worden voor mij
quote:uit leiden
Op donderdag 1 januari 2004 23:52 schreef Minkeltje het volgende:[..]
als er een overzicht is van wie er gaan, kun je misschien wel met iemand meerijden
waar kom je vandaan?
quote:succes
*ril*
quote:Ben beetje moe, maar das bij Den Haag toch
Op donderdag 1 januari 2004 23:53 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
uit leiden
Kom op zeg Wil er nou echt bijna niemand?
quote:jawel hoor, ik wilde dat weekend met mijn ex gaan
Op vrijdag 2 januari 2004 13:03 schreef Minkeltje het volgende:
Bescheiden trapjeKom op zeg
Wil er nou echt bijna niemand?
o ja wij kunnen niet
quote:thx nikki
Op vrijdag 2 januari 2004 20:13 schreef nikky het volgende:
ik zal dit topic ook ff in de meeting lijst van GC neerzetten. misschien dat meerdere mensen het topic dan zieno ja wij kunnen niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |