Dus de stelling van vandaag: Condooms moeten worden vergoed...
Gebruikt ze vast niet...
Tenzij hij ze opblaast op de verjaardag van zijn kinderen
Nog een idee is om bij ieder pakje sigaretten en condoom mee te geven.
[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 01-01-2004 19:29]
quote:Nou het kan wel ziektes VOORKOMEN!
Op donderdag 1 januari 2004 19:27 schreef _Marcel_ het volgende:
Beiden hoeven niet vergoed te worden........het zijn geen medicijnen en neuken is geen ziekte......je kiest er zelf voor
quote:De pil wordt vergoed omdat de meeste mannen geen condoom willen gebruiken met alle gevolgen van dien.
Op donderdag 1 januari 2004 19:27 schreef _Marcel_ het volgende:
Beiden hoeven niet vergoed te worden........het zijn geen medicijnen en neuken is geen ziekte......je kiest er zelf voor
quote:en, voorkomen is beter dan....?
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef XAXIS het volgende:[..]
Nou het kan wel ziektes VOORKOMEN!
quote:Dan is het zaak van de vrouw dat ze dan weigert, hoe geil ze ook is, condoom is en blijft het veiligste van allemaal, naast niet neuken dan..
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
De pil wordt vergoed omdat de meeste mannen geen condoom willen gebruiken met alle gevolgen van dien.
quote:onzin, als een man dat niet wilt dan en het daardoor niet gebruikt wordt is dat een beslissing van beiden hoor
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
De pil wordt vergoed omdat de meeste mannen geen condoom willen gebruiken met alle gevolgen van dien.
als een vrouw het daar niet mee eens is, zou die vrouw volwassen genoeg moeten zijn om geen sex te hebben met die man.
klaar.
quote:Precies zo denk ik ook. In plaats van dat ze de doktoren gaan betalen om je van je SOA te helpen genezen kunnen ze beter gaan vergoeden in dingen waarmee je zulke ziektes meerendeel voorkomt.
Op donderdag 1 januari 2004 19:29 schreef marq het volgende:[..]
en, voorkomen is beter dan....?
Condoom is veiliger dan pil hoor, en duurder ook, dus ik vind dat ze de condoom maar moetn gaan vergoeden.
[Dit bericht is gewijzigd door XAXIS op 01-01-2004 19:33]
Het gaat erom dat niet alles vergoed dient te worden.....geld naar dit soort middelen zorgt ervoor dat er minder oiverblijft voor de echte medicijnen.
Trouwens krijg je ook korting op je ziekenfonds als je w8 met de eerste keer tot je huwelijksnacht?
quote:De praktijk is helaas anders, jonge meisjes zijn best kwetsbaar.
Op donderdag 1 januari 2004 19:30 schreef Tiemie het volgende:[..]
onzin, als een man dat niet wilt dan en het daardoor niet gebruikt wordt is dat een beslissing van beiden hoor
.
als een vrouw het daar niet mee eens is, zou die vrouw volwassen genoeg moeten zijn om geen sex te hebben met die man.
klaar.
quote:Amicon Reglement ART 255 W.B 23:
Op donderdag 1 januari 2004 19:33 schreef _Marcel_ het volgende:
Trouwens krijg je ook korting op je ziekenfonds als je w8 met de eerste keer tot je huwelijksnacht?
"Voor ieder gemeenschappelijk-vrij jaar (tot het behalen van volwassenschap) krijgt u een no-claim korting op uw aanvullende verzekering."
quote:Ja nou en, als nog haar eigen verantwoordelijkheid. Ze is dan toch ook wel zo slim om in te zien dat die gozer het alleen maar om de sex doet..
Op donderdag 1 januari 2004 19:33 schreef cinnamongirl het volgende:[..]
De praktijk is helaas anders, jonge meisjes zijn best kwetsbaar.
Toevallig is dit nu net op tv: een meisje dat de morning afterpil komt halen bij de dokter, ze vertelde de dokter dat ze een probleem had.
Haar vriendje wilde nl. per se zonder condoom neuken, anders voelde hij niets. Als ze dat niet voor hem kon doen dan zou hij haar dumpen.
quote:Kunnen ze beter geld steken in behandelingen om haar zelfvertrouwen en eigenwaarde te verbeteren....
Toevallig is dit nu net op tv: een meisje dat de morning afterpil komt halen bij de dokter, ze vertelde de dokter dat ze een probleem had.
Haar vriendje wilde nl. per se zonder condoom neuken, anders voelde hij niets. Als ze dat niet voor hem kon doen dan zou hij haar dumpen.
quote:Jonge meisjes van 15-16 jaar bedoel je? Tjah dat ligt dan gewoon aan een tekort bij de voorlichtingen lijkt mij.
Ik weet zeker dat als condooms ook gratis of goedkoper zouden zijn dan de pil, dat veel vrouwen in een vaste relatie meteen zouden willen stoppen met de pil en met condooms zouden willen vrijen.
[Dit bericht is gewijzigd door cinnamongirl op 01-01-2004 19:39]
quote:Ik weet niet hoor, maar volgens mij is een combinatie van beiden nog het beste
Op donderdag 1 januari 2004 19:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben geen feminist maar dit bewijst maar weer eens dat we in een mannenwereld leven. Laat die vrouwen maar gratis verstrekte pillen poppen, dan hoeven wij lekker geen condooms te gebruiken.Ik weet zeker dat als condooms ook gratis of goedkoper zouden zijn dan de pil, dat veel vrouwen in een vaste relatie meteen zouden willen stoppen met de pil en met condooms zouden willen vrijen.
quote:Ik zeg zo maar, het is alleen maar veiliger met condoom. Een jongen is een verschrikkelijke lul (hehe) als je het doet zonder condoom, want naast het tegengaan vaan zwangerschap natuurlijk helpt het ook eens bij SOA's. Daar kan die pil gewoon niet tegenop. En ik zou heus wel snappen dat vrouwen dan van de pil afgaan, want het lijkt me niks hoor, overal briefjes ophangen waarop je herrinert word dat je de pil moet nemen (jah k heb een zus
Ik ben geen feminist maar dit bewijst maar weer eens dat we in een mannenwereld leven. Laat die vrouwen maar gratis verstrekte pillen poppen, dan hoeven wij lekker geen condooms te gebruiken.Ik weet zeker dat als condooms ook gratis of goedkoper zouden zijn dan de pil, dat veel vrouwen in een vaste relatie meteen zouden willen stoppen met de pil en met condooms zouden willen vrijen.
quote:Jij denkt dat wij wel graag een ziekte oplopen???? Ik weet niet of je het weet maar dat is naar ongewenste zwangerschappen de voornamelijkste reden om een condoom te gebruiken....en de pil helpt daar niet tegen hoor...
Ik ben geen feminist maar dit bewijst maar weer eens dat we in een mannenwereld leven. Laat die vrouwen maar gratis verstrekte pillen poppen, dan hoeven wij lekker geen condooms te gebruiken.
quote:Heb je nog iets nuttigs toe te voegen aan dit topic of ga je door met flamen?
Als het door jou geschetste probleem werkelijk aanwezig zou zijn zou dat niet opgelost worden door het condoom in het ziekenfonds op te nemen.
quote:Tjah tis hoe je het bekijkt he.. wat heb je liever, een middel dat geneest of een middel dat voorkomt?
Op donderdag 1 januari 2004 19:40 schreef Qarinx het volgende:
De pil is meer een geneesmiddel dan een condoom, dus om die twee met elkaar te vergelijken vind ik niet geheel terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |