quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ook hier volgt een diskwalificatie
Hij was groot, hij was stoer, hij heeft me geholpen door zoveel games, bij zoveel system-link sessies, maar deze werd hem fataal
Omstreeks 21 uur schopten we af met een 3 tegen 3 Halo sessie, om ongeveer 22:30 gingen we wat muziek luisteren en verder met bier drinken / snoep eten enz.
Om ongeveer 23 uur ontdekte ik dat een half leeg flesje bier omwasgegaan en mijn Xbox controller die op zijn kop lag, al een geruime tijd in het bier zou gelegen moeten hebben.
Ik sprong op, droogde hem af en koesterde hem. Plugde hem in en testte hem uit.
Verdrietig constateerde ik dat mijn A knop bleef hangen en de rechtertrigger na de helft ook niet meer reageerde
Morgen zal ik hem naar mijn werk brengen en zal ik kijken wat ik voor hem kan doen, misschien zal ik hem een spuitje moeten geven en een nieuwe kopen
Zijn broertje (Controller R.M.2 met de krakende rechtertrigger) zal hem zeker missen, deze Controller R.M.1, hopelijk zal het niet nodig zijn om een Controller R.M.3 te moeten kopen, of zelfs een ControllerS R.M.3, want die S zijn vreselijk vals
Heeft iemand hier nog tips om mijn Controller nog tot leven te kunnen wekken?
quote:De R.M.2 ook een biertje geven, dan hebben ze allebei lol
Op zondag 4 januari 2004 21:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Heeft iemand hier nog tips om mijn Controller nog tot leven te kunnen wekken?
En terwijl je bezig bent een stap voor stap handleiding maken, met foto's en alles beschrijven in Het Grote G&C Reparatie en Knutsel Topic, Deel I
quote:Ik ga morgen eerst naar mijn werk kijken of ik een nieuwe kan krijgen (Intertoys), zoniet, bel ik eerst Microsoft, als dat ook niet werkt, ga ik hem open maken plus foto's
Op zondag 4 januari 2004 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Open schroevenEn schoonmaken. Alsie toch al kapot is kan je dat best proberen
En terwijl je bezig bent een stap voor stap handleiding maken, met foto's en alles beschrijven in Het Grote G&C Reparatie en Knutsel Topic, Deel I
Ofzo
Maaruummmm waren Neo Geo carts echt maar $100
quote:Iedereen was toen Ninty only
Op zondag 4 januari 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zei een of andere site. Ik weet het niet, wat ik was Ninty only toen
Kid Chameleon?
Khadgar zal trouwens wel komen met een mooie waslijst "geweldige" sega games. Of Daggla ofzo
De megadrive was beter: Ecco vond ik erg cool toen.
quote:Ecco snapte ik nooit
Op zondag 4 januari 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
My point exactly.Khadgar zal trouwens wel komen met een mooie waslijst "geweldige" sega games. Of Daggla ofzo
De Megadrive werd al beter idd...
Die 32X en CD zijn wel helemaal aan me voorbij gegaan..
Sega roeleert, maar dan op arcade-gebied
quote:Hoe bedoel je wat je er voor nodig had?
Op zondag 4 januari 2004 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik snapte de 32X en Mega Cd niet eensWat je er nou voor nodig had? Enzo. Beetje N64 DD verhaal
De Mega Cd ging geloof ik onder je Megadrive en de 32X in het slot bovenin
quote:Dat bedoel ik. Je had 1337 lego skills nodig. En een werkbank, en tools, etc.
Op zondag 4 januari 2004 23:49 schreef E_Motion het volgende:[..]
Hoe bedoel je wat je er voor nodig had?
De Mega Cd ging geloof ik onder je Megadrive en de 32X in het slot bovenin
code:Bestellingen
1 x Final Fantasy Chronicles Playstation (Import USA) nieuw
1 x Xenogears Playstation (Import USA) nieuw
quote:Het kennen van die expansions is op zich al een teken dat je 1337 bent en was hoor
Op zondag 4 januari 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat bedoel ik. Je had 1337 lego skills nodig. En een werkbank, en tools, etc.
Nee, was toen een echte Ninty fanboy, en nog steeds half
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen ophalen op het postkantoor:code:Bestellingen
1 x Final Fantasy Chronicles Playstation (Import USA) nieuw
1 x Xenogears Playstation (Import USA) nieuw
Mag ik je aanraken?
Ik wil het originele Seiken Densetsu nog
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:53 schreef E_Motion het volgende:[..]
Mag ik je aanraken?
Nedgame had ze. En niet eens duur. Nu alleen nog Legend of Mana en mijn PSX verzameling is compleet (ik laat een paar titels schieten waar ik toch niet aan toe zou komen (waaronder Dragon Warrior en Suikoden))
quote:Je bedoelt dat spel dat als FF Adventure/ Mystic Quest op de GB Classic is uitgekomen? En nu in maart als Sword of Mana op de GBA uitkomt?
Ik wil het originele Seiken Densetsu nog
quote:Jep. Die bedoel ik. Maar het origineel, de GBA versie ga ik zoiezo al halen
Op zondag 4 januari 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
![]()
Nedgame had ze. En niet eens duur. Nu alleen nog Legend of Mana en mijn PSX verzameling is compleet (ik laat een paar titels schieten waar ik toch niet aan toe zou komen (waaronder Dragon Warrior en Suikoden))
[..]Je bedoelt dat spel dat als FF Adventure/ Mystic Quest op de GB Classic is uitgekomen? En nu in maart als Sword of Mana op de GBA uitkomt?
quote:Welke Nedgame
Op zondag 4 januari 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
![]()
[..]Je bedoelt dat spel dat als FF Adventure/ Mystic Quest op de GB Classic is uitgekomen? En nu in maart als Sword of Mana op de GBA uitkomt?
Wat een verschil Dat we dat hebben gepikt, dat donkere scherm
Enne, Nedgame?:
quote:
Voor vragen over bestellingen kunt u contact opnemen met Nedgame Groningen op tel.nr. 050 - 3112632 of mailen naar info@nedgame.nl
quote:hmmm, dacht dat Nedgame meer vestigingen had
Op maandag 5 januari 2004 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook blij met mijn SPSoms zet ik de verlichting uit, zomaar, voor de grap.
Wat een verschil
Dat we dat hebben gepikt, dat donkere scherm
Enne, Nedgame?:
[..]
En heheh idd, je kon niet eens fatsoenlijk in de trein spelen. Nu is dat wel anders, treinreizen zij n me nu veel te kort
quote:Dat is ook wat overdreven
Op maandag 5 januari 2004 00:17 schreef E_Motion het volgende:
treinreizen zij n me nu veel te kort
quote:Niet als je lekker in AW2 zit
Op maandag 5 januari 2004 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat is ook wat overdreven
quote:Wheheh verslavend he, die GBA
Op maandag 5 januari 2004 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook een keer bijna het station gemist had toen ik FFTA speelde in de trein.Gelukkig was het het eindstation waar ik eruit moest
FF:TA heeft me nooit echt aangesproken.. daarvoor heb ik AW2 wel... en Gaat Square Enix nou nog een keer een FF remake op de GBA uitbrengen?
En tja, volgens de geruchten zijn ze bezig met FF III, of het dan gaat om de enige nog niet ge-re-releaste versie van de NES FFIII of de US SNES FFIII (FFVI dus) is niet bekend.
Dus...
quote:Vanwege de FF?
Op maandag 5 januari 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond FFTA leuker dan AW juist![]()
En tja, volgens de geruchten zijn ze bezig met FF III, of het dan gaat om de enige nog niet ge-re-releaste versie van de NES FFIII of de US SNES FFIII (FFVI dus) is niet bekend.
Dus...
Beide zou ik goed vinden eigenlijk als ik maar weer Nubuo Uematsu kan horen
Enne, FFTA heeft ook muziek van Nubuo
quote:Bij mij over het algemeen ook wel, maar AW2 is toch wel ERG okay.
Op maandag 5 januari 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk het wel ja. Magie en zwaarden trekken me meer dan tanks en soldaatjesEnne, FFTA heeft ook muziek van Nubuo
Nou en Het is niet meer FF zoals FF hoort te zijn
Hetgene wat daar het dichtste bij komt op de GBA is IMHO Golden Sun.
En het is inderdaad geen RPG nee, maar dat maakt verder niet zo heel veel uit. Ik vond het een aangename verrassing, ik wist ook niet wat me te wachten stond in het begin. En het verhaal is ook compleet ondergeschikt eigenlijk
Wat Golden Sun betreft, tis een cool spel, alleen ik zit nu bij de laatste baas, en die is, omdat het spel zo makkelijk was, eigenlijk veel te sterk voor me. En ik heb geen zin in levelen Dus ik begin nog niet met GS 2
Na Mario en Luigi ga ik weer naar de wondere wereld van GS
quote:Das waar idd... als je AW1 hebt is Aw2 eigenlijk niet meer dan een veredelde addon.
Op maandag 5 januari 2004 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
AW1 was voor mij meer dan genoeg. Was de enige game die ik 4 weken lang in de US heb gespeeld. Uitermate mee vermaakt. Maar 2 was weer teveel van het goede voor mijEn het is inderdaad geen RPG nee, maar dat maakt verder niet zo heel veel uit. Ik vond het een aangename verrassing, ik wist ook niet wat me te wachten stond in het begin. En het verhaal is ook compleet ondergeschikt eigenlijk
![]()
Wat Golden Sun betreft, tis een cool spel, alleen ik zit nu bij de laatste baas, en die is, omdat het spel zo makkelijk was, eigenlijk veel te sterk voor me. En ik heb geen zin in levelen
Dus ik begin nog niet met GS 2
![]()
Na Mario en Luigi ga ik weer naar de wondere wereld van GS
Een FF waar het verhaal ondergeschikt is? HERECY!
GS 2 (nah jah, The Lost Years dan) heeft toch een functie om de characters uit deel 1 te gebruiken?
Mario & Luigi Superstar Saga... is die een ebetje te vergelijken met Paper Mario? of Mario RPG?
Wat vind je trouwens van Wario Ware Inc.?
En M&L is zeg vergelijkbaar met Paper Mario ja, alleen nu dus nog meer interactie met je buddy. Tijdens het adventure gedeelte, maar vooral ook tijdens de battles.
quote:Das op zich wel stoer. Eerst maar ff GS uitspelen. Ben bij Tolbi/Colosso gestopt en nog niet verder gegaan
Op maandag 5 januari 2004 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, volgens mij kan je in GS2 alleen je characters overnemen als je GS1 hebt uitgespeeld?En M&L is zeg vergelijkbaar met Paper Mario ja, alleen nu dus nog meer interactie met je buddy. Tijdens het adventure gedeelte, maar vooral ook tijdens de battles.
Das wel beter op zich Ff kijken of ik een vriend kan overtuigen dat hij em eerst koopt
Nee, topic gaat niet op slot, maar [ondergetekende] gaat slapen
Over 6 uurtjes weer op
Trusten
Ik was nog even de laatste ronde lopen! Dus dit zag ik nog
Ik word trouwens wel gek van al die KoC topics
quote:Oh?
Op zondag 4 januari 2004 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik ga morgen eerst naar mijn werk kijken of ik een nieuwe kan krijgen (Intertoys), zoniet, bel ik eerst Microsoft, als dat ook niet werkt, ga ik hem open maken plus foto's
quote:*BLOCK*
Maurice R. zegt:
he roy
Notorious R.O.Y. => Studie zegt:
hey
Maurice R. zegt:
ik had je mailadres van een gamesite
ah, welke?
Maurice R. zegt:
ik zag dat je weleens games download
ik download juist nooit games
Maurice R. zegt:
Maurice R. zegt:
misschien had je wat tips voor me
Maurice R. zegt:
waar en hoe kan ik het beste een game downloaden?
Maurice R. zegt:
en hoe werkt torrent en deviance precies?
voor bittorent gewoon op de site kijken
deviance is een release groep die games uitbrengen zodat je ze kan downloaden
maar dat is allemaal illegaal, dus ik kan je verder niet helpen
Hier zijn we niet van gediend
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaaf man, komt iemand op MSN:
[..]*BLOCK*
Hier zijn we niet van gediend
quote:Over 30 jaar praten Gieg, en ik over de cube & X-box, en worden jullie net schoongemaakt met een washandje door de verzorgsters in een verzorgingshuis waar niemand je komt bezoeken
Op zondag 4 januari 2004 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben het over de tijd dat je nog zaad was Gieling
Eat that
quote:Whehehe
Op dinsdag 6 januari 2004 13:09 schreef HomerJ het volgende:[..]
Over 30 jaar praten Gieg, en ik over de cube & X-box, en worden jullie net schoongemaakt met een washandje door de verzorgsters in een verzorgingshuis waar niemand je komt bezoeken
Eat that
Maar over 30 jaar spelen we dus via een sensor dat in je hersenen wordt ingebouwd. Kunnen wij, als zeverende, knikkebollende bejaarden toch nog gamen
quote:Gast, ik doe pas sinds begin 2002 aan echt classic gamen. Megadrive games... Er zijn een paar goeie, en veel meer bagger. Bomberman is wel aardig geloof ik (maar op welk platform niet, kun je beter vragen), Sonic natuurlijk, Story Of Thor is een megagoei zelda achtige rpg achtige, FlashBack ownt op elk platform en zo heb je er nog wel een boel.
Op zondag 4 januari 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
My point exactly.Khadgar zal trouwens wel komen met een mooie waslijst "geweldige" sega games. Of Daggla ofzo
Maar ikzelf was ook altijd meer nintendo fan geloof ik. Kweet niet waarom, ik heb zo'n ding toendertijd een week in huis gehad (gehuurd bij videoland met Mario 3, Turtles en Tiny Toons ofzo.
Vroeger had ik een echte ZX Spectrum. Een echte computer dus... Met ook hele coole games zoals JetPac en PsssT...
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 06-01-2004 14:33]
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:09 schreef HomerJ het volgende:[..]
Over 30 jaar praten Gieg, en ik over de cube & X-box, en worden jullie net schoongemaakt met een washandje door de verzorgsters in een verzorgingshuis waar niemand je komt bezoeken
Eat that
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |