Het heeft van 11 uur 's avonds tot vanochtend half acht geduurd om in totaal 170 MB te versturen. Dat was een gemiddelde van 5,68 Kb/s....
En dat met 512 kbit/s upload... Het was even terug in de tijd van de 56K modems...
Ik gebruik powerpost om te posten, maar ben ik toevallig iets vergeten of word de upload naar de news server van demon gecapped?
quote:Maak er maar meteen warez van, misschien was het wel 170 MB aan zelf gemaakte muziek.. of 170 MB aan zelfgemaakte wallpapers zonder gebruik te maken van andermans werk...
Op dinsdag 30 december 2003 11:07 schreef jep het volgende:
Heb jij een bericht van 170MB gepost joh?Hopelijk doen ze er onderhand eens iets aan ja
. Die warez-gasten maken 't er niet sneller op.
Dat is me vraag helemaal niet.. en reageer anders niet....
Newsservers zijn voor mensen die newgroups willen lezen.
quote:Hoezo erger jij je aan dit soort gebruik en waarom zou ik daar last van moeten hebben?
Op dinsdag 30 december 2003 11:13 schreef jep het volgende:
Ik erger me aan dit soort gebruik.En wist je dat op zelfgemaakte muziek ook rechten rusten en dat je ze officieel niet zomaar mag verspreiden?
. Is wel raar, maar zo zit 't wel.
Newsservers zijn voor mensen die newgroups willen lezen.
Op het moment dat iemand een vraag in Digital Corner stelt over FTP forwarding ben jij dan de persoon die als een politieagentje moet gaan rondrennen om eerst te vragen of hij Bulletproof wel heeft aangeschaft en niet heeft gedownload en misschien met crack heeft gebruikt?
We zijn hier om elkaar te helpen en niet om een topic tot een flame topic te degraderen.
Lees daarnaast de FAQ eventjes:
quote:Hbe ik het in mijn post over illegale content? Nee.. Mijn vraag is of ik iets fout doe in een bepaald (Freeware) pakket of dat de dienst van Demon misschien niet toereikend is..
Een extra opmerking wat warez/illegale software betreft
Hier verstaan we onder, alle zaken met betrekking tot het downloaden van commerciële software. Media als DivX en MP3 vallen daar ook onder. Het melden dat bepaalde software te downloaden valt of het vragen hiernaar mag je voor je houden. Ook cracks, illegale patches en abandonwarez zijn niet gewenst. Via welk medium dan ook.Het dicussieëren over algemene zaken, zoals de principes van filesharing of het encoden van een divx-film, zijn niet per definitie illegaal en mogen dus wel worden besproken. Zodra het om illegale content gaat, is het niet gewenst op Fok!.
Hopelijk help je eventjes i.p.v. topics te verpesten.
Of was je met 1 thread aan het uploaden?
Meerdere threads moeten je gemiddelde al stukken omhoog trekken. Deze versie van powerpost kan dat: http://powerpost.cjb.net/
quote:Tegenwoordig zijn daar aparte newsservers voor. Je hebt binarie server en news servers bij de meeste providers.
Op dinsdag 30 december 2003 11:13 schreef jep het volgende:Newsservers zijn voor mensen die newgroups willen lezen.
quote:Aan de powerpost te zien die ik heb denk ik dat hij maar 1 thread gebruikt.... Ik kan namelijk niets instellen...
Op dinsdag 30 december 2003 12:15 schreef CoReTeX het volgende:
Gebruik je een post agent die meerdere threads gebruikt?Of was je met 1 thread aan het uploaden?
Meerdere threads moeten je gemiddelde al stukken omhoog trekken. Deze versie van powerpost kan dat: http://powerpost.cjb.net/
Dank je voor die optie. Ga ik eens proberen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |