Trainer Bert van Marwijk maakt het seizoen af, maar heeft Feyenoord wel verzocht de optie voor een vijfde jaar niet te lichten. Ik blijf maximaal gemotiveerd om dit elftal zo hoog mogelijk te laten eindigen. Ik ken als geen ander de prestatienorm van Feyenoord, aldus de Feyenoord-trainer, die aan het einde van het seizoen de langs zittende trainer bij Feyenoord is sinds de start van het betaalde voetbal. En daarna ga ik elders een nieuwe uitdaging aan. Voorzitter Van den Herik sprak met Rob Baan in tegenwoordigheid van zijn mede-bestuurslid mr. Willem Scholten en met trainer Bert van Marwijk in aanwezigheid van manager Jan D. Swart. Feyenoord hoopt binnen afzienbare tijd een nieuwe technisch manager aan te trekken en voor het nieuwe seizoen 2004-2005 een vervanger voor Van Marwijk te benoemen. De gesprekken met kandidaten zullen zo spoedig mogelijk beginnen.
[Dit bericht is gewijzigd door DaPinky op 29-12-2003 23:57]
quote:Nou als die grote kale weggaat,dan is Feyenooit binnenkort helemaal weg want zonder van Herik waren ze al lang failliet.
Op dinsdag 30 december 2003 00:06 schreef keeper het volgende:
Van Marwijk en Baan weg dus, kunnen ze een nieuwe start maken. Nu die grote kale nog.
[Dit bericht is gewijzigd door chelloboy op 30-12-2003 00:10]
Zal Van Marwijk ook snel volgen als de resultaten in seizoenshelft 2 achterwege blijven in het begin
Ik gok op Henk ten Cate als Trainer en Huub Stevens als Technisch Directeur
quote:Oke bedankt
Op dinsdag 30 december 2003 09:11 schreef Doc het volgende:
Hier maak ik als het nieuws minder nieuw is het
"Wie moet Van Marwijk en Baan opvolgen? deel 3" topic van
quote:Hmm in A'dam en Eindhoven gaat het ook niet even lekker.
Op maandag 29 december 2003 23:58 schreef DaPinky het volgende:
Lang leve de onrust bij Feyenoord ... Denken ze nu in A'dam en Eindhoven
Nu nog afwachten wie zijn opvolger wordt. Baan weg wil natuurlijk niet zeggen dat het ook meteen allemaal goed is. Zal nog veel moeten veranderen binnen het Maasgebouw.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:10 schreef SCH het volgende:
Belachelijk dat die kale fascist gewoon kan blijven zitten
Huub Steevens is nu vrij als trainer en hij heeft aan gegeven pas in te willen stappen in een nieuw seizoen. Dus van Marwijk maakt het af.
En Martin van Geel heeft onder Co Aadriaanse gewerkt bij Willem 2 en nu bij AZ. Door ging het onder zijn aankopen goed. En van Geel heeft een Feyenoord achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |