Loop ik daar rustig rond met mijn winkelwagentje, staat er vrouw in zo'n elektriek mobiel geval bij een kopstelling te kijken. Opzich geen probleem. Ik loop er omheen (er was ruimte genoeg dus niks aan de hand) om in het volgende gangpad verder te gaan met het volladen van mijn kar.
Uitgerekend op het moment dat ik voor haar wagentje langs loop gaat zij zomaar rijden, met haar blik nog steeds op de kopstelling gericht.
*BOEM....* tegen mijn been aan.
Ik:
Zij: Kan je niet uitkijken ofzo?
IK:
Zij: Je ziet me toch wel of niet dan?
Ik: Ja, luister effe, jij gaat zomaar rijden zonder op of om te kijken. Doe zelf je ogen es open!
Zij: Je ziet toch ook wel dat ik zo'n wagentje zit?
Ik: Ja, en? Dat geeft je niet het recht om tegen mensen aan te rijden, maffe muts. Mooie boel zou dat zijn
.
Zij:
andere mensen:
Ik (weglopend): Prettige dag nog.
Leermoment:
Mensen die in invalidewagentjes rijden mogen dus zomaar andere mensen aanrijden.
quote:
Op maandag 29 december 2003 11:59 schreef Varr het volgende:
Wielklem.
BTW: Hoe gaat het met je been? Al een wagentje nodig?
quote:Gandalf in de supermarkt: "YOOOOUUU SHALL NOT PASS!"
Op maandag 29 december 2003 12:01 schreef Markz0r het volgende:
ach wees blij...
hier bij mij in de buurt had je een tijdje een kerel in 1zon electronische rolstoel die altijd voor wil bij de kassa omdat hij 'minder valide' is...
Maar ik kreeg wel een applaus uit het publiek,... eindelijk was er eens iemand die tegen hem wat zei over zn hoge snelheid in het winkelcentrum.
quote:hij hoeft niet te staan, hij zit lekker, mekker dan niet...
Op maandag 29 december 2003 12:01 schreef Markz0r het volgende:
ach wees blij...
hier bij mij in de buurt had je een tijdje een kerel in 1zon electronische rolstoel die altijd voor wil bij de kassa omdat hij 'minder valide' is...
Net als wanneer ik in de bus zit en iemand vraagt of ik mijn plaats voor die persoon wil opgeven omdat hij/zij 'zulke zere moeie benen heeft'. Nee, wie zegt dat mijn benen lekker meewerken?
Zielig gedoe.
quote:Maar het was helemaal geen bejaarde!
Op maandag 29 december 2003 12:00 schreef G_Unit het volgende:
Bejaarden in invalidekarretjes in de supermarkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |