**** Tromgeroffel*****
In de categorie: Beste/ leukste Fok! hype zijn: -12 nominaties en 28 stemmen uitgebracht.
De enige echte winnaar is: " CHECK DA PARK" ( met 9 stemmen)
In de categorie: Beste woord van de dag zijn: - 16 nominaties en 20 stemmen uitgebracht.
De enige echte winnaar is het woord:" NUECKEN " ( met 5 stemmen)
In de categorie: Leukste topicreeks zijn: - 25 nominaties en 30 stemmen uitgebracht.
De enige echte winnaars zijn: "DE GIJSJES" ( met 5 stemmen)
In de categorie: Meest imponerende gebeurtenis zijn: - 17 nominaties en 17 stemmen uitgebracht.
De enige echte winnaar is: *** Geen enkele! *** ( geen uitblinker, helaas)
In de categorie: Meest indrukwekkende verandering op Fok! zijn: - 14 nominaties en 18 stemmen uitgebracht.
De enige echte winnaars zijn: - "HET VERDWIJNEN VAN SC."
- " MY ACTIVE TOPICS"
-" SPOILERTAGS"
-"JERRUH ALS MODERATOR"
( Ieder met 2 stemmen)
In de categorie: Populairste onderwerp op Fok! zijn: - 11 nominaties en 27 stemmen uitgebracht.
De enige echte winnaar is: "SEX" ( met 11 stemmen)
In de categorie: Leukste forumkliek zijn: - 13 nominaties en 24 stemmen uitgebracht.
De enige echte winnaars zijn: "DE GIJSJES" ( met 6 stemmen)
Gefeliciteerd Gijsjes.
Wie jullie ook mogen zijn.
En ik wist niet zo goed wat ik voor een afbeelding bij de forumkliek moets gebruiken, dus heb ik maar Eiland gedaan. Beetje denigrerend misschien. Sorry.
Mijn dank is groot
Ik wil graag even God bedanken, voor alles wat hij heeft mogelijk gemaakt op de wereld, mijn moeder, omdat ze altijd in me gelooft heeft.
De Gijsjes, zonder hen geen topic reeks, de FA's, omdat ze nog steeds reeksen accepteren, en natuurlijk JULLIE !
Al onze fans! Zonder jullie was dit niet gelukt !
Nu wil ik graag alle 3 de icoontjes van de awards in mijn avatar
quote:Dat wil ik ook
Op maandag 29 december 2003 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank U, Dank U.Ik wil graag even God bedanken, voor alles wat hij heeft mogelijk gemaakt op de wereld, mijn moeder, omdat ze altijd in me gelooft heeft.
De Gijsjes, zonder hen geen topic reeks, de FA's, omdat ze nog steeds reeksen accepteren, en natuurlijk JULLIE !
Nu wil ik graag alle 3 de icoontjes van de awards in mijn avatar![]()
quote:Trouwens mooie toespraak
Op maandag 29 december 2003 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank U, Dank U.Ik wil graag even God bedanken, voor alles wat hij heeft mogelijk gemaakt op de wereld, mijn moeder, omdat ze altijd in me gelooft heeft.
Nu wil ik graag alle 3 de icoontjes van de awards in mijn avatar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |