abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2003 @ 17:10:40 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15799877
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:34 schreef haarb0l het volgende:
Blijkt dus gewoon een onderzoek te zijn waarin ze willen kijken of mensen reageren op zeer extreme vragen. Het gaat dus niet eens om de inhoud van de vragen, maar het soort vragen ("extreem").

Een kunstproject dus.

Yep. Maar gisteren beweerde de beste man (op AT5) dat hij wel degelijk die gegevens over illegalen zou willen hebben.

Van nu.nl:

quote:
Bij de politie van Amsterdam zijn tientallen boze telefoontjes binnengekomen over een formulier waarin mensen worden opgeroepen aangifte van illegalen te doen. Bij 200.000 huishoudens in de hoofdstad is een dergelijk officieel ogend 'aangifteformulier' verspreid.

"Veel mensen zijn erdoor gegriefd en gekrenkt", aldus een politiewoordvoerder maandag. Hij zegt dat de politie serieus naar de klachten kijkt. Het formulier blijkt een kunstproject te zijn, dat wordt gesteund door het Amsterdamse Fonds voor de Kunst. Met het enquêteformulier willen de kunstenaars het vraagstuk van de illegalen nadrukkelijker op de agenda zetten. Volgende maand presenteren zij de resultaten in een debat over illegale vluchtelingen in cultureel centrum De Balie.

Illegaal
Het roze kaartje in een envelop met de tekst 'Belangrijke Informatie' is afkomstig van de organisatie 'Regoned', Registratie Orgaan Nederland. Volgens het formulier is het orgaan bezig met een inventarisatie van illegalen in Nederland. "Ook als u niet illegaal bent, wijzen wij u erop dat u dit formulier dient te retourneren", staat erop. De vragen gaan onder meer over het aantal illegalen in de omgeving die men kent. Ook kunnen mensen melden dat zij vermoeden dat iemand in de buurt illegaal is.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15815935
tenzij er kleine lettertjes staan kunnen ze je geen reet maken.

en denken ze nou echt dat illegalen zich gaan melden...

pi_15817407
een zeer geslaagd kunstproject

en al die politiek-correcte instanties die gelijk uit hun slof schieten heeeeerlijk

zie verder vandaag de Volkskrant en de site;

http://www.egbg.nl/

(sorry.. dit lijkt haast spam...........)

pi_15818193
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:33 schreef swashbuckler het volgende:
een zeer geslaagd kunstproject

en al die politiek-correcte instanties die gelijk uit hun slof schieten heeeeerlijk

zie verder vandaag de Volkskrant en de site;

http://www.egbg.nl/

(sorry.. dit lijkt haast spam...........)

jep erg nice gedaan!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_15818314
Zie voor het nieuws hierover het topic Nepenquête illegalen wekt woede in OOG.
  Milf dinsdag 30 december 2003 @ 19:52:57 #32
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15835212
[Brief/hoax?] Of ik illegaal ben en ook liep hier al een topic over
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf dinsdag 30 december 2003 @ 20:30:22 #33
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15836529
deze is dus een dag ouder
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:30:42 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15836542
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15840215
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 21:36 schreef Diverse_Reality het volgende:
Beetje NSB achtig dit.
Natuurlijk niet.
Vergelijkingen met NSB zijn absurd want ze zijn gewoon illegaal in Nederland. Laten we de vluchtelingen echte zorg geven en de illegalen gewoon het land uit zetten. In Duitsland gingen ze naar vernietegingskampen. Dat is heel wat anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')