quote:Rephrase
Op donderdag 25 december 2003 13:39 schreef Hayek het volgende:
Ik heb geen blaster virus zover ik weet...
quote:Hoe zou ik het blaster virus kunnen hebben? Ik heb een nieuwe HD geformateerd, XP erop gezet en nog voordat ik op internet ben geweest kwam hij al met die error aanzetten
Op donderdag 25 december 2003 13:40 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Rephrase
.
quote:Hmmz..
Op donderdag 25 december 2003 13:42 schreef Hayek het volgende:[..]
Hoe zou ik het blaster virus kunnen hebben? Ik heb een nieuwe HD geformateerd, XP erop gezet en nog voordat ik op internet ben geweest kwam hij al met die error aanzetten
Dat is wel wazig inderdaad.. Verder geen foutcode's die worden vermeld oid ?
Ik heb alleen geen idee hoe je er af komt.. sorry. Je moet eens snuffelen in je services.
Dat is dus wel dat bekende virus...
Oplossing
Computer opnieuw installeren daarna gelijk de windows update downloaden en virusscanner updaten en dan is t probleem voor eens en altijd weg, zolang je de windows update niet hebt gedaan komt de melding steeds terug zodra je geinstalleerd hebt en op t net gaat
Veilige modus
patch downen van MS
fixblast downen van Symantec
Kijken of ie het nog doet.
Succes !!!
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:45 schreef daNpy het volgende:
Zodra je een inet connectie hebt (ook al ga je niet het inet op) komt hij al binnen stormen.Veilige modus
patch downen van MS
fixblast downen van SymantecKijken of ie het nog doet.
Opgelost!
quote:Niet opgelost, want dan heb je ondertussen nog steeds een virus op je computer.
Op donderdag 25 december 2003 13:47 schreef showmelove het volgende:
maak een .BAT bestandje, zet daarin de opdrachtregel SHUTDOWN /A, pleurt het bestand op je bureaublad en dubbelklik 'm ff iedere keer als Windows is opgestart.Opgelost!
quote:Hij gaf aan dat er een proces fouten had gegenereerd en of ik een rapport wou verzenden, ik zei nee, en toen kwam hij aanzetten met die RPC error. Ik heb toen gereboot, maar nu begint ie er opnieuw mee
Op donderdag 25 december 2003 13:43 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Hmmz..Dat is wel wazig inderdaad.. Verder geen foutcode's die worden vermeld oid ?
quote:Heel goed!
Op donderdag 25 december 2003 13:50 schreef Swolly het volgende:[..]
Niet opgelost, want dan heb je ondertussen nog steeds een virus op je computer.
Hij sluit niet meer af, dat is het enige wat opgelost wordt.
quote:En dat was precies het probleem
Op donderdag 25 december 2003 13:39 schreef Hayek het volgende:
Ik heb net WinXP erop gezet, en nu begint ie alweer over de RPC service die gestopt is, en hij sluit af na 30 sec.
quote:installeer nu maar gewoon die patch en draai fixblast dan is het probleem is opgelost (misschien heb je een dynamische installatie gedaan?)
Op donderdag 25 december 2003 13:51 schreef Hayek het volgende:[..]
Hij gaf aan dat er een proces fouten had gegenereerd en of ik een rapport wou verzenden, ik zei nee, en toen kwam hij aanzetten met die RPC error. Ik heb toen gereboot, maar nu begint ie er opnieuw mee
quote:Ken je Duits?
Op donderdag 25 december 2003 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
Sorry : iemand bekend met een "general extraction error ES1" ?
Het is Win2000 trouwens.
quote:Maar jij meent dat dus serieus, dat je elke keer bij opstarten een bat bestand gaat starten?
Op donderdag 25 december 2003 13:53 schreef showmelove het volgende:[..]
Heel goed!
[..]En dat was precies het probleem
Ik zou daar niet tegen kunnen, zo'n lapmiddeltje.
Ik zou dan gewoon het probleem opgelost willen zien, namelijk dat ie de fout niet meer geeft, zonder dat ik daar elke keer een extra handeling voor moet verrichten.
quote:Thanks, quite shocking verdamd nogmal !!
Op donderdag 25 december 2003 14:05 schreef showmelove het volgende:[..]
Ken je Duits?
quote:Kom op, ik denk dat iedereen die dit "probleem" voor de zoveelste keer hier voorbij ziet vliegen zoiets heeft van "pfffffff, niet weer".
Op donderdag 25 december 2003 14:07 schreef Swolly het volgende:[..]
Maar jij meent dat dus serieus, dat je elke keer bij opstarten een bat bestand gaat starten?
Ik zou daar niet tegen kunnen, zo'n lapmiddeltje.
Ik zou dan gewoon het probleem opgelost willen zien, namelijk dat ie de fout niet meer geeft, zonder dat ik daar elke keer een extra handeling voor moet verrichten.
als ik het serieus had bedoeld dan had ik het batchbestandje wel in de Opstarten-map van het Start Menu laten zetten. dubbelklikken is nix natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |