abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15692366
Ik heb net WinXP erop gezet, en nu begint ie alweer over de RPC service die gestopt is, en hij sluit af na 30 sec.. waar kan dit aan liggen? Ik heb geen blaster virus zover ik weet.
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  donderdag 25 december 2003 @ 13:40:28 #2
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_15692382
*zucht*
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_15692389
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:39 schreef Hayek het volgende:
Ik heb geen blaster virus zover ik weet...
Rephrase .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15692436
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:40 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

[..]

Rephrase .

Hoe zou ik het blaster virus kunnen hebben? Ik heb een nieuwe HD geformateerd, XP erop gezet en nog voordat ik op internet ben geweest kwam hij al met die error aanzetten
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15692458
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:42 schreef Hayek het volgende:

[..]

Hoe zou ik het blaster virus kunnen hebben? Ik heb een nieuwe HD geformateerd, XP erop gezet en nog voordat ik op internet ben geweest kwam hij al met die error aanzetten

Hmmz..

Dat is wel wazig inderdaad.. Verder geen foutcode's die worden vermeld oid ?

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15692483
Ik heb het ook wel es gehad inderdaad.. en het was inderdaad niet het Blaster virus..

Ik heb alleen geen idee hoe je er af komt.. sorry. Je moet eens snuffelen in je services.

Trotse mamma :)
  donderdag 25 december 2003 @ 13:44:33 #7
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_15692492
Installeer nou maar gewoon de patch.
Zijn wij van dat gemekker af
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_15692497
Ik heb t laatst ook gehad toen ik voor iemand de computer opnieuw installeerde.

Dat is dus wel dat bekende virus...
Oplossing

Computer opnieuw installeren daarna gelijk de windows update downloaden en virusscanner updaten en dan is t probleem voor eens en altijd weg, zolang je de windows update niet hebt gedaan komt de melding steeds terug zodra je geinstalleerd hebt en op t net gaat

donderdag 25 december 2003 @ 13:45:28 #9
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_15692516
Zodra je een inet connectie hebt (ook al ga je niet het inet op) komt hij al binnen stormen.

Veilige modus
patch downen van MS
fixblast downen van Symantec

Kijken of ie het nog doet.

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_15692549
Precies wat ik zei !!!

Succes !!!

quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:45 schreef daNpy het volgende:
Zodra je een inet connectie hebt (ook al ga je niet het inet op) komt hij al binnen stormen.

Veilige modus
patch downen van MS
fixblast downen van Symantec

Kijken of ie het nog doet.

pi_15692572
maak een .BAT bestandje, zet daarin de opdrachtregel SHUTDOWN /A, pleurt het bestand op je bureaublad en dubbelklik 'm ff iedere keer als Windows is opgestart.

Opgelost!

Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_15692651
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:47 schreef showmelove het volgende:
maak een .BAT bestandje, zet daarin de opdrachtregel SHUTDOWN /A, pleurt het bestand op je bureaublad en dubbelklik 'm ff iedere keer als Windows is opgestart.

Opgelost!

Niet opgelost, want dan heb je ondertussen nog steeds een virus op je computer.
Hij sluit niet meer af, dat is het enige wat opgelost wordt.
pi_15692681
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:43 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Hmmz..

Dat is wel wazig inderdaad.. Verder geen foutcode's die worden vermeld oid ?

Hij gaf aan dat er een proces fouten had gegenereerd en of ik een rapport wou verzenden, ik zei nee, en toen kwam hij aanzetten met die RPC error. Ik heb toen gereboot, maar nu begint ie er opnieuw mee
pi_15692722
Ja, ik had 't ook na mijn herinstallatie. En het is wel degelijk het blasterworm virus.
Dus gooi je firewall aan, ga naar de site van Norton en download ff de blasterworm scanner
Dan gelijk gaan windowsupdaten
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
pi_15692732
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:50 schreef Swolly het volgende:

[..]

Niet opgelost, want dan heb je ondertussen nog steeds een virus op je computer.
Hij sluit niet meer af, dat is het enige wat opgelost wordt.

Heel goed!
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:39 schreef Hayek het volgende:
Ik heb net WinXP erop gezet, en nu begint ie alweer over de RPC service die gestopt is, en hij sluit af na 30 sec.
En dat was precies het probleem
  donderdag 25 december 2003 @ 13:53:53 #16
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_15692733
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:51 schreef Hayek het volgende:

[..]

Hij gaf aan dat er een proces fouten had gegenereerd en of ik een rapport wou verzenden, ik zei nee, en toen kwam hij aanzetten met die RPC error. Ik heb toen gereboot, maar nu begint ie er opnieuw mee

installeer nu maar gewoon die patch en draai fixblast dan is het probleem is opgelost (misschien heb je een dynamische installatie gedaan?)
Live from the USA
  donderdag 25 december 2003 @ 13:55:50 #17
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15692932
ik heb het echt helemaal gehad met dat kut XP ik haat het heb nou al weet niet hoe lang problemen ermee eerst dat kut svchost en rpc toen dat de cpu op 100 % ging en nu als ik ga branden gaat ie opeens spontaan rebooten en was ik dus al me .dat bestanden kwijt van kazaa omdat kazaa aanstond. was bijna klaar met 4 films gvd
pi_15693018
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
Sorry : iemand bekend met een "general extraction error ES1" ?
Het is Win2000 trouwens.
Ken je Duits?

Klik

pi_15693086
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:53 schreef showmelove het volgende:

[..]

Heel goed!
[..]

En dat was precies het probleem

Maar jij meent dat dus serieus, dat je elke keer bij opstarten een bat bestand gaat starten?

Ik zou daar niet tegen kunnen, zo'n lapmiddeltje.
Ik zou dan gewoon het probleem opgelost willen zien, namelijk dat ie de fout niet meer geeft, zonder dat ik daar elke keer een extra handeling voor moet verrichten.

donderdag 25 december 2003 @ 14:08:54 #21
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15693115
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:05 schreef showmelove het volgende:

[..]

Ken je Duits?

Thanks, quite shocking verdamd nogmal !!
Ik had zelf geen succes met Google..
pi_15693167
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:07 schreef Swolly het volgende:

[..]

Maar jij meent dat dus serieus, dat je elke keer bij opstarten een bat bestand gaat starten?

Ik zou daar niet tegen kunnen, zo'n lapmiddeltje.
Ik zou dan gewoon het probleem opgelost willen zien, namelijk dat ie de fout niet meer geeft, zonder dat ik daar elke keer een extra handeling voor moet verrichten.

Kom op, ik denk dat iedereen die dit "probleem" voor de zoveelste keer hier voorbij ziet vliegen zoiets heeft van "pfffffff, niet weer".
Ik probeer er een komische wending aan te geven

als ik het serieus had bedoeld dan had ik het batchbestandje wel in de Opstarten-map van het Start Menu laten zetten. dubbelklikken is nix natuurlijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')