kan toch niet
quote:nee
Op donderdag 25 december 2003 02:52 schreef RemCow het volgende:
Kan je het niet vieren met mensen die je wél leuk vindt?
quote:zo ongeveer ja.. of met mensen die ik niet moet dus dan ga ik ergens heen.. al weet ik nog niet waar..
Op donderdag 25 december 2003 02:56 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dus je bent de HELE kerst alleen?
quote:Arme drommel
Op donderdag 25 december 2003 02:51 schreef gurlie het volgende:
waarom vieren we kerst.. ik word weer lekker met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik geen familie heb om het mee te vieren en dus waarschijnlijk alleen thuis zit of gemaakt leuk moet doen met mensen die ik haat
Succes in ieder geval !
quote:lieve mensen in dit topic
Op donderdag 25 december 2003 03:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
Klinkt inderdaad heel irritant, ik leef met je mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Kevin_D op 25-12-2003 03:08]
quote:
Op donderdag 25 december 2003 03:00 schreef gurlie het volgende:drommel
Ga iets leuks voor jezelf doen, lekker voor de buis hangen met een paar hapjes erbij oid. (desnoods de kroeg in )
quote:nee tgaat me op zich niet om kerst maar meer om het familie gebeuren.. en ik houd van kerst maar heb niets om het mee te vieren
Op donderdag 25 december 2003 03:02 schreef BB-King het volgende:
Je hoeft kerst niet te vieren hoor.
quote:Echt helemaal niemand
Op donderdag 25 december 2003 03:04 schreef gurlie het volgende:[..]
nee tgaat me op zich niet om kerst maar meer om het familie gebeuren.. en ik houd van kerst maar heb niets om het mee te vieren
quote:Familie is ook niet zaligmakend die kun je ook haten, en waarom zou je met de kerst bij mensen gaan zitten die je haat?
Op donderdag 25 december 2003 02:51 schreef gurlie het volgende:
waarom vieren we kerst.. ik word weer lekker met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik geen familie heb om het mee te vieren en dus waarschijnlijk alleen thuis zit of gemaakt leuk moet doen met mensen die ik haat
Doe ik ook niet, ga bij vrienden op visite, en die haat je niet.
Dus leg uit wat is het probleem dan, kun je geen vrienden worden met mensen die je niet haat ofsow?
quote:dat zeg ik net.. die vrienden gaan allemaal met hun familie kerstvieren daar kan ik niet zomaar ff binnenwandelen.. wat moet ik dan doen als het in ons huis is.. buiten zitten..
Op donderdag 25 december 2003 03:06 schreef Bobby18 het volgende:[..]
Familie is ook niet zaligmakend die kun je ook haten, en waarom zou je met de kerst bij mensen gaan zitten die je haat?
Doe ik ook niet, ga bij vrienden op visite, en die haat je niet.
Dus leg uit wat is het probleem dan, kun je geen vrienden worden met mensen die je niet haat ofsow?
quote:ja jullie wel
Op donderdag 25 december 2003 03:05 schreef N1nj4 het volgende:[..]
Echt helemaal niemand
? je hebt ons toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |